16- "Do you want me or not?"

186 9 1
                                    

Shawn'dan

Ayrıldığımızda "N-neden bunu yaptın?" dedi. Kekelemişti. "Sen neden karşılık verdin?" dedim sırıtarak. Sessiz kalmayı tercih etti. Üstüne yürüdüm ve "Cevap vermeyecek misin?" dedim. Bir süre daha sessiz kalınca durdum ve "Anladım, sen de istiyorsun." dedim. Yine sessiz kaldı. "Tanrım, bir kelime söyle en azından!" "Gideceksen söylerim." Olumsuz anlamda kafamı salladım. "O zaman söylemeyeceğim." Ne diyecekti ki? "Tamam gideceğim." Kapıyı açtı ve "Karşılık verdim çünkü... İstedim. Şimdi git."

~

"Shawn, 2 saattir neye gülümsediğini ve beni neden çağırdığını söyle artık. Yoksa gideceğim." Charlie'ye döndüm. "Onu öptüm." dedim. O da "Ve..." dedi 'e'yi uzatarak "O da karşılık verdi. Neden karşılık verdiğini sorunca 'İstedim.' dedi." Düşünür gibi yaptı "Yani, şu an nesiniz?" Bir anda suratım düştü. Oflayıp "Hiçbir şey." dedim. "O benim her şeyim o ama beni silmiş gibi davranıyor. Sonra da öpücüğüme karşılık verip 'İstedim.' diyor ve beni gönderiyor. Tanrım, bu kız bana ne yapmaya çalışıyor." Charlie tam gözlerimin içine bakarak "Ne yapacaksın?" dedi. "Gidip ona ne olduğumuzu soracağım. Beni dinleyip affetmesini sağlayacağım." Sinirle kapıyı çarpıp eve gittim. Bu Charlie'de benden çok çekiyor ha.

~

Şu an Holland'ın kapısıyla bakışıyorum ve gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Ona zarar vermekten korkuyorum, çünkü elim ayağım titriyor ve bir yere saldırmamak için çok zor duruyorum. Bunun tek nedeni o...

Kapıya vurmaya başladım. Kapıyı açınca "Tanrım, kapıyı kırmaya falan mı çalışıyorsun? Neler oluyor?" dedi. "Asıl sana neler oluyor Holland?" diyerek içeri geçtim, bana soran gözlerle bakarken "Beni hayatından itiyorsun. Harry piçiyle sevgili olup öpüyorsun. İki gün sonra ayrılıyorsun. Gelip seni öpünce karşılık verip 'İstedim.' diyorsun ve beni evinden gönderiyorsun. Hiçbir şey olmamış gibi davranıyorsun? Artık bir karar ver. Beni hayatında istiyor musun, istemiyor musun?"

Üzgünüm... / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin