10- "Stop Doing This!"

220 8 0
                                    

Arkamı döndüm, gözüm dolmuştu ama belli etmemeye çalıştım.

Why do we put each other through hell?
Why can't we just get over ourselves?
Why can't we just get over ourselves?

Her cümleden sonra biraz daha yaklaşıyordu ve ben de geri adım atıyordum. Ta ki arabama çarpana kadar.

When I hear you sing, it gets hard to breathe
Can't help but think every song's about me
And every line, every word that I write
You are the muse in the back of my mind, oh

Artık ağlamaya başlamıştım. Sözlerin ağırlığıyla alakalı değil, sadece bunları Shawn bana söylediği için. Yeterli bir sebep sanırım.

Don't want to ask about it 'cause you might brush it off
I'm afraid you think that it means nothing at all
I don't know why I won't admit that you're all I want

Sesinin git gide yükselmesi sinirlerimi bozuyordu. Daha doğrusu tedirgin oluyordum.
I pretend that I'm not ready
Why do we put each other through hell?
Why can't we just get over ourselves?
And you say hi like you just met me
Why do we put each other through hell?
Why can't we just get over ourselves?

Araba ve onun arasındayım ve şu an bağırıyor. Boynundaki damar çok net bir şekilde görünüyor ve ben buna bayılıyorum. Ama asıl önemli olan şey beni nasıl bir kavga beklediği...

I pretend that I'm not ready
Why do we put each other through hell?
Why can't we just get over ourselves?
And you say hi like you just met me
Why do we put each other through hell?
Why can't we just get over ourselves?

Son kısma geldiğini sesinin incelmesinden anladım. O da ağlıyordu, benim kadar değil belki ama ağlıyordu. 

I know a girl, she's like a curse
We want each other, no one will break first
So many nights, trying to find someone new
They don't mean nothing compared to you

"Shawn, bunu yapmayı kes!" Göz yaşlarını sildi ve dediğimi hiç takmayıp "Hala benim tişörtümü giyiyorsun, bence açıklama yapması gereken sensin!" dedi. Tişörtü onun olduğu için giyiyordum. "Tişörtü rahat olduğu için giyiyorum. Ayrıca yeni sevgilimin ki yanımda olsa onu giyerdim." dedim. Bekle, ne dedim? Of, şimdi sevgili yapmam gerekecek ya! "Ne? Lanet olsun Holland, nasıl bu kadar hızlı sevgili yapabiliyorsun? Ayrılalı 2 hafta bile olmadı!" Umursamaz bir şekilde baktım. "Tamam beni unutmaya çalıştığını biliyorum ama bu hala beni sevdiğini değiştirmez. Şimdi bir sürtük gibi davranmayı kes ve-" Bekle ne dedi bana? Sürtük mü? "Ne?" Biraz geri çekildi ve dudaklarını yaladı. "Shawn, haklıymışsın gibi davranma! İlişkimizin bitmesinin nedeni senin beni aldatman, benim seni değil! Şu anki arkadaşlık ilişkimizin bitmesinin nedeniyse hala daha fazlasını isteyip bana sürtük demen! Şimdi, sana yeni hayatında başarılar ve görüşmemek üzere!" Sürücü koltuğuna ilerlerken bileğimi tuttu. "Üzgünüm,  ne diyeceğimi bilemedim. Kızgındım ve bir anda ağzımdan kaçtı. Ayrıca seni isteyerek aldatmadım. O kız bana azdırıcı verdi. Ne olur dön bana." Kafamı olumsuz anlamda sallayıp elinden kurtuldum. Sonra hızlıca arabaya bindim ve evime doğru yola çıktım.

Evet, onu orada yüzüstü bırakarak.

Üzgünüm... / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin