Holland'dan
(Sabah)
Kalkınca ilk aklıma gelen şey dün Shawn'a söylediğim yalandı. "Erkek arkadaş." yalanı.
Aklıma Harry Styles geldi. Yakışıklı biri, ayrıca 2 ay önce beni sevdiğini söylemişti. Kıskandırmak, ay pardon yeni, Shawn'sız, temiz bir hayata başlamak için olabilecek biri. Hemen Harry'ye mesaj attım.
Holland : Selam!
Harry : Merhaba, Holland! Nasılsın?
Holland : İyiyim, sen?
Harry : Ben de iyiyim. Bir sorun mu var?
Holland : Hayır, bir sorun yok.
Holland : Sadece bu akşam bir randevuya çıkmak istiyordum.
Harry : Ne zamandır bunu istemeni bekliyorum. Evini biliyorum, akşam 20.00'da seni almaya gelsem uygun olur mu?
Holland : Bekliyor olacağım.
Sevinmiştim. Kıskandırmak, ay yine çok pardon yeni bir hayata başlamak için ilk adımımı atmıştım.
~
Zilin çalmasıyla makyaj masamdan kalktım. Hızlı adımlarla aşağıya indim. Kapıyı açınca karşımda şöyle bir varlık duruyordu.
Hatırladığımdan da yakışıklı olması normal mi? Tanrım! Ben de şunu giymiştim ama yanında çok sönüktüm.
"Holland, çok güzel olmuşsun." dedi, ben de gülerek "Sen de çok yakışıklı ve çekici olmuşsun." dedim. Ufak bir kahkaha attı. Evden çıktık ve evime yakınlardaki bir restorana gittik.
~
Tanrım! Harry çok komik bir insandı. Eğer Shawn olmasaydı kesinlikle aşık olurdum. Hatta neden şu an olmuyorum? Shawn yok.
Seni gerizekalı. Sanki istediğin kişiye aşık oluyorsun! Of, o zaman Harry aşık olunacak adam diyelim."Um, Holland şey... Bu randevu olayını isteme nedenini öğrenebilir miyim?" dedi. Tabiki de birini kıskandıracağım demeyeceğim. "Şey, farkındayım 2 ay sonra biraz garip geldi ama bir kaç gündür aklımda seninle denemek vardı. Tabi, hala bana karşı bir şeyler hissediyorsan?" dedim. O da "Evet hala seni seviyorum ve bize bir şans vermene çok sevindim." dedi ve güldü. Ben de güldüm.
Biraz daha konuştuk, saatin geç olduğunu fark edince "İstersen seni evine bırakayım prensesim." dedi. "Olur prensim." dedim ve güldüm. Gerçekten iyi bir insandı.
Eve gelince beni kapımın önüne kadar götürdü. "Holland şey, eğer sen de onay verirsen yarın sevgili olduğumuzu açıklayalım." dedi. Kafamla onaylayıp, onunda benimde beklemediği bir şey yaptım.
Onu öptüm
Ve bir flaş patladı.Tam istediğiiiim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm... / Mendes
Fiksi RemajaShawn ve Holland mutluydu... Ta ki Lauren Shawn'a azdırıcı verip onunla sevişene kadar.