Holland'dan
Sabah kalktım. Aklımda Shawn vardı ama bugün intikamımı alacaktım.
~
Akşam oldu, Shawn'ın evine gitmek için hazırlandım. Hazırladığım bavulları aldım, ve arabamın bagajına koydum. Evet, gidiyordum. New York'u bırakıp Los Angeles'a... Hayatım orada çok daha iyi olacak, hissediyorum.
Shawn'ın evine geldim. Kapıyı açtım ve bende olan yedek anahtarı sessizce mutfağa bıraktım. Sonra odasına çıktım. Shawn uyumuştu. Yanına oturdum ve ne kadar sonunda intikam olsa da güzel bir gece geçirmeyi diledim. Gözleri şişmiş ve kızarmıştı. O yumuşak saçlarına son kez elimi daldırdım ve "Hadi uyan." dedim. Gözünü açtı ve bir anda toparlandı. Sonra bana sımsıkı sarıldı, ben de ona sarıldım. Şey, zorunluluktan. "Bu gece konuşmayalım, olur mu?" dedim çekici bir sesle ve onu öptüm. Çekilince "Biraz bağırabilirsin ama, kabul mü?" dedi. Başımı salladım. Ne?! Bekle, olmaz! Hala seks düşünüyor. Neyse *zorunluluktan* ona uyacağız artık.
~
İçimdeki sıcak sıvıyı hissedince içimden çıktı ve kendini yanıma bıraktı. "Harikaydın bebeğim, her zaman ki gibi." dedi. İğrenerek "Sen de çok hızlıydın bebeğim, her zaman ki gibi." dedim. Ufak bir kahkaha attı. "Hadi uyuyalım." dedim.
Sırıttı ve "Bebeğim, bu daha başlangıçtı." dedi ve yanındaki bir yerden kondom çıkardı ve taktı. Sonra "Dön bakalım." dedi. Sikeyim! Yoruldum bencil piç.~
Bu sefer tam olarak bitirmiştik ve o uyumuştu. Yavaşça kollarının arasından çıktım ve masasına ilerledim. Küçük bir kağıt ve kalem aldım. Not yazarken dikkatimi iki kağıt çekti. Birinin üstünde "In My Blood" diğerinin üstündeyse "Mercy" yazıyordu. Bakmamaya karar verdim, çünkü o zaman devam edemezdim.
Notu baş ucuna koyup Charlie'nin evine gittim. Aynı şekilde ona da not yazdım ve LA'ye doğru yola çıktım.
13.30
Charlie'den
Kalktım telefonumu kontrol edecektim ki yapıştırılmış bir yazı gördüm. Okumaya başladım.
Charlie, ben gidiyorum. Merak etme intihar etmeyeceğim. Sadece Shawn'dan uzakta yaşamak istiyorum ve evet, her şey bir oyundu. Sana onu affedeceğimi söylemem ve gece onunla yaptıklarım. Bilirsin intikam almayı severim. Nerede yaşayacağımı lanet olası magazin programlarından öğrenirsin. Bu arada numaramı değiştirdim. Bir sürelik sadece birkaç kişi bilecek. Sonra sana da söyleyeceğim. O zamana kadar kendine iyi bak, seni seviyorum :)
Bok! Bunu tahmin etmiştim!
Shawn'dan
Kalktım ve yanımda Holland'ı göremedim. Aşağıdadır diye düşünüp kalktım. Bekle, telefonu yok, ve yerde kıyafetleri yok. Ama bir not var.
Üzgünüm Shawn, hakettin. Seni terk ediyorum ve senden hala nefret ediyorum.
Sikeyim ya, bu kadar kolay olamazdı zaten!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm... / Mendes
Teen FictionShawn ve Holland mutluydu... Ta ki Lauren Shawn'a azdırıcı verip onunla sevişene kadar.