7- Magazine Programme

296 11 1
                                    

Holland'dan

Evimi aldım, içine yerleştim. Saatler geçti ve şimdi geziniyorum. Buradı gerçekten harika!

Bir kaç kişinin bana yaklaştığını gördüm. Mükemmel! Off, neden şimdi? Biraz daha geçmeliydi! "Merhaba Bayan Roden, artık LA'yde mi yaşayacaksınız?" diye bir soru aldım. "Evet, artık burada yaşayacağım." Birinin o can alıcı sorusunu duydum. "Peki neden? New York'u sevmiyor muydunuz?" Hayır, New York'a bayılıyordum. Sadece Shawn Mendes ile gizlice sevgiliydik, beni aldattı. Bende intikamımı aldım ve hem onun yüzünü daha fazla görmek istemedim hem de benim canımı yakmasından korktum. O benim zayıf noktam da. Çakma bir şekilde güldüm ve "Ah, hayır. New York'a bayılıyordum. Sadece hayatımda değişiklik istedim ve çok sevdiğim şehirlerden biri olan LA, yani buraya taşınmak istedim." dedim. Onaylayan sesler çıkardılar ve biri "Peki ya Charlie Puth ve Shawn Mendes? Onları özlemeyecek misiniz?" Arkadan gelen sesle durdum.

"Hayır, buna gerek kalmayacak." diyen ve kolunu omzuna atan Shawn ile karşılaştım. Sonra Charlie gelip gülümsedi. "Aah, arkadaşlar, biliyorsunuz ev işlerimiz falan var. Şimdi gitsek iyi olur. Hoşçakalın!" dedim ve yürümeye başladım.

~

Bu sikik Charlie'nin LA'da evi olduğunu unutmuşum. Şimdi oradayız işte. Masaya oturduk. Yanımda Charlie, karşımda Shawn var. "Beni nereden buldunuz?" Telefonundan konumu görmesini sağlayan bir uygulama açtı ve sustum. Shawn "Bu da ne demek Holland?" dedi ve mektubu gösterdi. "Seni terk ediyorum demek Shawn!" diyip kapıya doğru koştum. Arabama binip eve giderken konumumu kapattım ve Shawn'ın küfreder yüzünü gördüm. Hem yeni numaramı bulup, hem de konumumu bulmuşlardı.

O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
F
-sıkıldım çok şey etmeyin-

Üzgünüm... / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin