18- He was right.

171 7 1
                                    

Shawn'dan

Gece düzgünce uyuyamamıştım. Holland bana Nasıl güvenmezdi? Sikeyim ya.

Onu hala deli gibi seviyorum ve onunla olmayı şu an her şeyden çok istiyorum ama işin içinde güvensizlik var ve bence ilişkide olması gereken en önemli şey güven.

O da maalesef bizde yok, anlayacağınız olamayız.

Her neyse 2-3 saatlik uykumun ardından sonunda yataktan kalkmayı başardım. Duşa girdim.

Duştan çıkınca aynayla bakışmaya başladım. Göz altlarım morarmış ve şişmiş, dudaklarım kızarmıştı. Üstüme siyah kot ve gri tişört giyip Lauren'ın evine gitmeye başladım.

Lanet olası kapısını çaldım. Bir kaç saniye sonra açtı. "Ah, bebeğim bana geleceğini biliyordum." dedi sırıtarak. Saçına yapışıp "Şimdi Holland'ın evine gidiyoruz ve bana azdırıcı verdiğini söylüyorsun!" dedim. "Ah, bebeğim bunu neden yapayım?" dedi. Sinirlenmeye başlıyordum. İyice saçını çekerek "Daha çok canını acıtırım." dedim. "Ne yaparsın? Yine mi sikersin tatlım?" dedi. "Hayır orospu. Şu çirkin saçlarının hepsini ellerimle yolarım." Kahkaha attı. "Bebeğim o da olur sekste saçımın çekilmesini de severim." dedi. Kendimi tutamayıp ona vurdum.

Tanrım, bir kıza el kaldırdım! Kaldırmakla yetinmeyip vurdum. Kendimden iğrendim bir kaç saniyelik. Sonra geçti. "Seni bir centilmen sanardım Mendes. Her neyse tamam söyleyeceğim." dedi. Elimi saçından çekmeden arabaya sürükledim ve Holland'a doğru sürmeye başladım.

Holland'dan

Kapı çaldı. Umarım Shawn gelmemiştir. Kapıyı açınca içimden lanet ettim. Shawn ve Lauren gelmişti. "Ne halt ediyorsunuz burada? Özellikle sen Lauren." dedim. "Shawn'a azdırıcı verdim. Şimdi gideyim mi?" Shawn göz devirip sırtından itti. Sonra içeri girip kapıyı her zamanki gibi sertçe kapadı. "Evet Holland." dedi kollarını birbirini bağlayıp kapıya yaslanırken. Gözlerim dolmuştu ve bir damla aktı. Göz yaşını hemen silip "Ben... Üzgünüm Shawn." dedim. "Ben de üzgündüm Holland. Ama senin de dediğin gibi. Biz bittik." Normal ciddi bir tavırla yüzüne baktım. "Sebebi sensin. Düne kadar dokunuşlarını özlüyordum ama şu an... Şu an senden soğudum. Sen dün bizi bitirdin!" dedi. Ona yaklaşıp parmaklarımla yavaşça eline dokunup kolundan yukarı çıkmaya başladım. Aniden bedeninin kasılıp gerildiğini hissettim, sonra elimi boynuna getirip göğüslerinden aşağıya indirdim ve karın kaslarına bastırdım. Bunları yaparken de "Aniden kasıldığını hissedebiliyorum Shawn. Sakın bana bunu tekrar hissetmek istemiyormuşsun ve özlememişsin gibi davranma." dedim. Kekeleyerek "N-neyi?" dedi. İyice yaklaşıp kulağına "Bunu." diye fısıldadım ve kulağını öpmeye başladım. Bunu yaparken ellerimle sırtını ovuyordum ve cinsel organlarımızı birbirine dayayıp haraket ediyordum. Ondan çekildim "Git-sem iyi olacak." dedi. "Shawn." dedim. Bana döndü ben de "Ben de seni özledim." dedim ve göz kırparak sırıttım. Hızlıca çıkıp arabasına gitti.

Üzgünüm... / MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin