Holland'dan
Bir kaç gündür ne Shawn'dan ne de Charlie'den haber alıyordum. Sadece Harry ile konuşuyordum. Bugün de konuşacaktım ama farklı bir konuyu. Ondan ayrılacaktım.
Sadece onu sürekli friend zoneluyorum. Bunu fark ediyor ve üzülüyor. Daha fazla üzülmesini istemem.
Holland : Harry müsait misin?
Harry : Evet canım, ne oldu?
Holland : Konuşmamız gerek. Evine geleyim mi?
Harry : Umarım kötü bir şey değildir ve evet gelebilirsin.
Holland : Üzgünüm :(
Bence anladı ne konuşmak istediğimi.
Harry'den
Evet, ayrılmamız için son 15 dakika...
~
Kapı çaldı ve koşa koşa gittim. Tahmin ettiğim gibi Holland gelmişti. Balkona geçtik ve başladı. Benim duymayacağımı düşündüğü bir ses tonuyla "İşte başlıyoruz." dedi. Ama duymuştum. "Harry üzgünüm bunu daha fazla yapamayacağım. Sen benden daha iyilerine laiksin. Arkada-" Gülümsedim ve "Holland, lütfen bu konuşmayı yapma. Ben anladım ve bence de arkadaş olarak devam etmeliyiz." dedim. O da gülümsedi ve "Gitsem iyi olacak." dedi. Kafamla onayladım ve kapıya kadar eşlik ettim.
Holland'dan
Ah, hatırladım da 3-4 ay önce Shawn bana "Seni her şeyden çok seviyorum." diyince ona bu klişeye ortak olmamasını söylemiştim. Şimdi de ben oldum.
Ne yalan söyleyeyim güzel günlerdi. Onu hala özlüyor ve istiyorum. Ama beni aldattı, sadece Lauren'ın ona azdırıcı verdiğini düşünmüyorum. İnanmıyorum yani. Eve giderken yine mikrofon ve kameralarla karşılaştım. Harry ile Nasıl gittiğini sordular. Ben de onlara artık sadece arkadaş olduğumuzu söyledim.
Shawn'dan
Magazin programına bakarken bir anda karşıma Holland çıktı ve sesi yükselttim. "Harry ile nasıl gidiyor?" Göz devirdi ve "Artık sadece arkadaş olma kararı aldık. Biraz işim var sonra detaylı açıklama yapacağım. Görüşmek üzere arkadaşlar." Bunu duyduğum anda kot ceketimi giydim,
arabaya koştum ve Holland'ın evine gittim.~
Kapıyı açtı ve bir anda kendimi tutamayıp dudaklarına yapıştım. Hiç beklemediğim bir şey yaptı.
Bana karşılık verdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm... / Mendes
Ficção AdolescenteShawn ve Holland mutluydu... Ta ki Lauren Shawn'a azdırıcı verip onunla sevişene kadar.