Sabah 10.00 gibi kalktım. Daha da uyuyacaktım ama telefonum susmadı. Mesajlar, sosyal medya bildirimleri. Bekle, dün Harry'yi öpünce yüzümüze bir flaş patladı değil mi? Keşke yapmasaydım, lanet olsun!
Sosyal medyada çoğu kişi tebrik ediyor, çok güzel bir çift olduğumuzu söylüyordu. Tabiki bir kaç tane de nefret yorumu vardı ama takmadım. Mesajlara girdim. İlk Harry'ninkine baktım.
Harry : Tanrım, sosyal medya çalkalanıyor. Bu arada bugün sinemaya gitmek ister misin?
Holland : Evet, güzel fikir.
Harry : 12.00'da seni alacağım.
Holland : Tamam.
Diğer mesaj Charlie'dendi.
Charlie : Gerçekten mi Holland?
Holland : Evet Charlie, gerçekten.
Charlie : Shawn'ı unutmuş gibi davranmayı kes!
Charlie : Shawn'a hala deli gibi aşıksın!
Charlie : Lauren'ın ona azdırıcı verdiğini biliyorsun!
Charlie : Affet artık.
Holland : Charlie bu umrumda değil.
Holland : Onunla olmak istemiyorum.
Holland : Bu konu hakkında daha fazla konuşmak da istemiyorum.
Diğer ve en son mesajda tahmin edildiği üzere Shawn'dandı.
Shawn : Holland, ne sikim oluyor?
Holland : Harry ve benden mi bahsetiyorsun?
Shawn : Evet, Holland!
Holland : Tebrik etmeyecek misin?
Shawn : Hayır, tabiki etmeyeceğim!
Shawn : Tamam, beni kıskandırmak için sevgili olduğunu biliyorum. Kıskandım da, şimdi bana dön.
Holland : Hayır Shawn. Biz bittik.
Holland : Şimdi, izin verirsen, sevgilimle sinemaya gideceğim ve hazırlanmalıyım.
Shawn : Sikiyim!
Zafer! Görev tamamlandı!!
~
Filme girdik ve şu an öylesine dolaşıyoruz. Beklemediğimiz bir anda önümüze bir mikrofon ve kamera geldi. "Merhaba sevgili izleyiciler. Bugün sosyal medyayı çalkalayan çiftimizle karşılaştık." Bize döndü. "Holland Roden ve Harry Styles! Öncelikle ne zamandır birbirinizi sevdiğinizi öğrenebilir miyim?" Harry benden önce atladı ve "2 aydır." dedi. "Dün mü sevgili oldunuz?" diye bir soru alınca da ben kafamı salladım. Harry "Arkadaşlar, üzgünüm ama şu an gitmeliyiz. Zaten şu anlık cevaplayabileceğimiz sorular sadece bunlar." dedi ve elimi tuttu. Sonra hızlıca oradan uzaklaştık.
Charlie'den
Shawn'ın evine gitmiştim. Bana telefonunu verip Holland'la olan mesajlarını gösterdi. Gerçekten Lauren'ı eve aldığı için de, ona yanlışlıkla sürtük dediği içinde üzgündü. Magazin programını açtı. "Merhaba sevgili izleyiciler. Bugün sosyal medyayı çalkalayan çiftimizle karşılaştık. Holland Roden ve Harry Styles!" Ah şimdi boku yedik! "Charlie! Siktir!" Off, bu Holland ne yapıyor?
"Öncelikle ne zamandır birbirinizi sevdiğinizi öğrenebilir miyim?" Shawn eşyaları yere fırlatmaya başlamıştı bile. Harry "2 aydır." dedi. Shawn baya, baya sinirliydi. "Hey, dostum. Bak Holland cevap veremedi. Çünkü onu sevmiyor. Şimdi sakin ol ve ben bize bir film açayım." İşaret parmağını bana doğrulttu ve "Bu kanalı kapatırsan seni sikerim." dedi. Ellerimi teslim olmuş gibi havaya kaldırdım.
Sıradaki soru "Dün mü sevgili oldunuz?" du. Holland kafasını salladı. Tam öpüşme olayını soracaktı ki Harry "Arkadaşlar üzgünüm, ama şu an gitmeliyiz. Zaten şu anlık cevaplayabileceğimizi sorular sadece bunlar." dedi ve "Charlie, Harry piçi kızımın elini tutuyor! O benim! Elini tutamaz!" diye bağırdı. Tam da onu söyleyecektim. Elini tuttuğunu...
Shawn ceketini giydi ve çıktı, nereye gidiyor bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzgünüm... / Mendes
Novela JuvenilShawn ve Holland mutluydu... Ta ki Lauren Shawn'a azdırıcı verip onunla sevişene kadar.