1. fejezet - AZ ÚJONC

179 12 0
                                    

"I need you and you want me, jiguran i byeoreseo
oh oh oh oh~ Every every everyday naega mandeun History"
                                                                              (1st album Mama - History)

- Hé, srácok! - toppant be az EXO menedzsere, aki hangosan tapsolt, hogy kapcsolják ki a dalt.

- Ji-hun. Mi a gond? - fordult oda Junmyeon összeráncolt szemöldökkel, miközben Kyungsoo megállította a magnót.

A férfi maga mögé nézett. Egy fiatal 165 cm-es lány állt ott. Hosszú, enyhén göndör, világos barna hajú, fűzöld szemű, bársonyos orcájú hölgy, aki hamarosan belép a 20 évesek világába.

- Ő itt Lia! Menedzser gyakornok nálunk. Mivel az SM úgy döntött, hogy egy fiatal pályakezdő embert állít be mellétek, a továbbiakban ő fog dolgozni veletek. Végül is még ti is csak most kezdtétek. - fejezte be mondatát a férfi egy gúnyos félmosollyal arcán.

- Ez a kis pöttöm? - kérdezte Chanyeol lenézően.

Lia értetlenül pillantott a fiúra, de nem szólt semmit. A colos hátán végigfutott a hideg, ahogy érezte magán a lány tekintetét. Világos, de határozott nézésétől földbegyökerezett a lába.

- Akkor mi nem is zavarunk. Gyakoroljatok tovább! - azzal ki is fordult Ji-hun Lia-val az ajtón, hogy megcsinálják a papírmunkákat, illetve, hogy megmutassa neki, mi mindent kell csinálnia a "szabadidejében".

A fiúk ez idő alatt csak egyszer táncolták el a koreográfiát.

- Mit gondoltok az új lányról? - kérdezte Jongin egy huncut mosollyal az arcán. - Egész aranyos, nem?

- Nem túl beszédes. - felelte Baekhyun kicsit lebiggyesztett szájjal.

- Nem sokat fogjátok látni. - szólalt meg Kyungsoo oldalra billentett fejjel.

- Ez igaz. - vágott közbe Junmyeon is. - Nem elég, hogy menedzser, de még gyakornok is. Sőt, mindent egyedül kell csinálnia. Ahogy kivettem Ji-hun szavaiból semmiben nem fog segíteni sem neki, sem nekünk. - tette még hozzá miközben az ajtóra pillantott, mintha azt várná, hogy visszajöjjenek.

- Pff... Kíváncsi vagyok, hogy fogja bírni a gyűrődést. - elmélkedett Chanyeol továbbra sem leplezve a gúnyt hangjában.

- Jun Hyung, mikor érkeznek meg a többiek? - kérdezte Sehun a leader-üket miközben helyet foglalt mellette.

- Ha minden igaz, akkor a jövőhéten. Sajnos csúszott a programjuk. - pörgette telefonja képernyőjét a fiú.

- Hiányoznak már. - szólalt meg Jongin.

- Haha... Ti sötétek összetartotok, igaz? - gúnyolódott Chanyeol Tao-ra utalva.

- Jaj, Hyung, mindig ezzel jössz...?

  E҉X҉O  

Az elkövetkezendő 4 napban nem találkoztak a fiúk a kis Lia-val. Már-már azt gondolták feladta az egészet, amikor is egy fotózás alkalmával betoppant az "életükbe".

- Elnézést a késésért! - kiáltotta lihegve, betörve maga előtt az ajtót.

- Bocsi kislány, de ide tilos a belépés! - förmedt rá az egyik kigyúrt biztonsági őr, majd elállva útját próbálta kitessékelni.

- Az EXO menedzsere vagyok! - felelte Lia határozottan, miközben átbújt a férfi egyik kitárt, széles karja alatt.

Erre aztán mindenki felfigyelt a stúdióban. A fiúk ledöbbent arccal nézték a lányt, amint magabiztosan sétál a nála vagy 2 fejjel magasabb emberek között, és hogy nem zavartatja magát az előbbi viselkedéséért sem. Odalépett elé Junmyeon:

EXO or Secret [HU]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang