17. fejezet - A magazin

61 11 1
                                    

2013.07.16. 

Hosszú volt ugyan az út, de sikeresen megérkezett mindenki Kazánba. 

- Ígérjétek meg, hogy nagyon vigyáztok magatokra! - emelte meg Lia a hangját miután leszálltak a repülőgépről és mielőtt kiléptek volna a fanokkal teli előtérbe.

- Lia, te... Jól vagy? - lépett közelebb a lányhoz nagyokat pislogva Minseok.

- Én? Miért ne lennék jól? Nincs semmi bajom. - hadarta.

- Ideges vagy. - szólalt meg Jongin egy halvány mosollyal arcán.

 - szólalt meg Jongin egy halvány mosollyal arcán

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Nem vagyok. - vigyorogta a lány.

- Ne aggódj. Néhány őr velük tart, valamint hamarosan találkoznak az embereinkkel. - tette nyugtatásképp egyik kezét Lia vállára Ho Saek.

A lány nagyon sóhajtott mikor belenézett menedzsertársának szemeibe, majd lehajtotta fejét és igyekezett minél hamarabb lenyugodni. 

- A sétányig elmegyünk veletek. Onnan viszont nekünk mennünk kell tovább. - intézte szavait a férfi a fiúkhoz.

E҉X҉O

- Biztos nem lesz bajuk? - csattant fel Lia mielőtt intézték volna a fontos ügyeket a fellépéssel kapcsolatban.

- Miért aggódsz ennyire értük? - könyökölt rá az asztalon heverő papírokra Ho Saek és vonta fel egyik szemöldökét.

- Miért, te nem érzed magad kellemetlenül? - kerekedtek ki a lány szemei.

- Egy jó ideje már a menedzserük vagyok és nem egy országban jártam már. - kezdte el újra nézegetni az iratokat a férfi.

- Ez nem válasz a kérdésemre.

- Ahogy te sem feleltél az én kérdésemre. - hajolt közelebb társához.

Lia egy nagy lélegzet és szemei megforgatása után székében hátradőlve belekezdett gondolatai feltárásának:

- Fiatal vagyok még, de jó pár országot én is bejártam már. Igaz, nem vagyok híresség, de nem egyszer akartak megtámadni; és itt nem csak a férfiakra gondolok. Nem egyedül közlekedtem soha az utcákon, mégis valamilyen kisebb sérüléssel sikerült megúsznom a dolgot. - hagyta abba egy pillanatra. - Tudom, hogy a fiúk megtudják magukat védeni; ott vannak egymásnak; a legjobb őrök figyelik lépteiket, mégis... Mégsem tudok megnyugodni! - kapta fel fejét és nézett elgondolkodóan Ho Saek szemeibe.

- Ez normális. - mosolyodott el a férfi.

- Hogyan? - ráncolta homlokát csodálkozóan a lány.

EXO or Secret [HU]Where stories live. Discover now