Nagyon gyorsan eltelt 3 nap:
A híres 12 "isten" és az életükbe éppen hogy bele csöppenő menedzsertanonc minden reggel korán kelt; igyekeztek minél hamarabb elkészüli, hogy már délelőtt tudjanak gyakorolni. Délben rendelt Lia nekik ebédet, utána folytatták a próbát egészen estig. Késő délután a dormban időben megvacsoráztak, majd sietve indultak aludni, hogy másnap is legyen elég erejük. Egyszóval: húzós napjaik voltak.Viszont talán Lia volt a legfáradtabb ez idő alatt. Folyamatosan figyelnie kellett mindenre, de a legnagyobb problémája még is a vezetés volt. Napról napra rosszabbodott a koncentrációs képessége. Egyszer sem tudta úgy kipihenni magát, mint a fiúk. Mikor ők az igazak álmát aludták esténként, a lány még folytatta menedzseri munkálatait, tanult, vagy esetleg nem tudott álomba szenderülni a kusza gondolatai miatt.
E҉X҉O
- Ki-seong. A barátnőd nem lesz megint mérges, hogy nem mész haza ebédelni? - kérdezte a koreográfusukat Tao.
- Hát már mindegy. - mosolygott. - Ha jól emlékszem azt mondta, a barátnőjével fog ebédelni. De megvallom őszintén nem igazán figyeltem, mert épp a kedvenc TV műsorom közben beszélt hozzám... - nevettette meg a srácokat.
- Lia! - kiáltotta el magát Yixing mikor meglátta a terembe belépő menedzserét. - Gyere, egyél te is, hagytunk neked egy keveset. - mutatott a pizzás dobozokra.
- Köszönöm, de nem kérem. Egyétek meg nyugodtan. - nézett a földön ülő fiúkra, miközben kabátjáért sietett.
- Minden rend...?
- Persze! - vágott Kyungsoo szavába gyorsan, csakhogy ne kérdezzenek többet. - Nekem most el kell mennem. Majd érkezem. - felelte, majd kiviharzott a teremből.
Mindenki értetlenül nézett a lány után.
- Mi lelhette őt? - kérdezte társaitól Baekhyun, mintha ők tudnák a választ, de csak Chanyeol tett egy gúnyos megjegyzést:
- Lehet ő is a barátnőjével ebédel és mint szokott, késésben van...
E҉X҉O
Míg a híres banda tagjai jóllakott óvodásként folytatták próbájukat, addig Lia az egyik legnagyobb forgalmú bevásárló kerületben vásárolt egy kisebb ajándékcsomagot.
De kinek?
Miután sikerült parkolóhelyet találnia, az útjába kerülő első boltot végig is járta. Mivel már volt elképzelése, hogy mit akar adni az illetőnek, de nem talált ahhoz hasonló dolgot a boltokban, így az összes többiből is szomorúan távozott - nem mellesleg üres kézzel. Rápillantott az órájára, majd elszörnyedve nézett körbe maga körül. Fél órája maradt. Ott állt az utolsó bolt előtt. Aggódni kezdett. Nem érezte, hogy szerencséje lesz és megtalálja, amit igazán szeretne.
- Tegyünk egy próbát. - mondta maga elé kifújva a levegőt, majd egy halvány reménnyel besétált az ajtón.
E҉X҉O
- Köszönjük a vásárlást! - kattant a pénztár.
- Én köszönöm! Viszlát! - lépett ki a boltból Lia egy kisebb csomaggal kezében.
Végre, megnyugodva sétált vissza az autóhoz; de mielőtt beszállt volna megcsörrent a telefonja. Felvette és amilyen gyorsan csak lehetett el is kapta fülétől:
- MÉGIS HOL A FÉSZKES FENÉBEN VAGY? - kiabált bele a vonal másik oldaláról Junmyeon.
- Öt perc és ott vagyok! - felelte a lány, majd mint a villám szállt be az autóba és hajtott keresztül a város utcáin.
ESTÁS LEYENDO
EXO or Secret [HU]
Fanfic(Az első 3 rész kissé lassú, unalmas, nyögvenyelős, de kérlek, ne ezek alapján ítéld meg a történetet! Hiszen minden kezdet nehéz...) A világhírű EXO nem sokkal a debütálásuk után új menedzsert kap a cég főnökeinek ajánlásával. Egy fiatal kezdőt, ak...