2013. június 13.
Az esti "Mnet M! Countdown" műsor utáni vacsorán- Odaadod a sót? - kérdezte Luhan Chanyeol-tól, aki azonnal át is adta neki a sószórót.
Miközben békésen vacsoráztak menedzserük némán a konyha ajtófélfájának támaszkodott összefont karokkal és nézte a tagokat. Kis idő múlva mindenki felnézett a lányra.
- Megmagyarázná valaki, mit csináltatok ma? - zavarta meg a csendet Lia.
Kikerekedett szemekkel pillantottak egymásra a fiúk, majd fordították vissza tekintetüket menedzserükre.
- Hogy érted ezt? - szólalt meg először Baekhyun.
Lia gyilkos tekintettel a fiúra pillantott - aki csak nyelt egy nagyot -, majd végig nézett a tagokon.
- Sztárok akartok maradni? - döntötte oldalra fejét.
- Persze! - egyenesedett ki Tao.
- Miért kérded ezt ilyen hirtelen? - rémült meg egy pillanatra Kyungsoo.
Menedzserük nem válaszolt azonnal, ezzel téve feszültebbé az amúgy is frusztrált csapatot.
- Akkor ébredjetek fel végre és adjatok bele mindent! - förmedt a társaságra Lia.
- Beléd meg mi ütött?! - nézett fel értetlenül Chanyeol.
- Ezt inkább én kérdezhetném! Tisztában vagytok azzal, hogy ma hogyan szerepeltetek? - emelte fel maga mellől kezeit a lány.
- Úgy, ahogy eddig. - húzta fel egyik szemöldökét Junmyeon, majd beleharapott a pizzájába.
- Oh, igen? Akkor ajánlom, hogy ha végeztetek a hízókúrával, nézzétek meg a mai fellépéseteket!
- Ennek semmi értelme. Hiszen előadtuk úgy, ahogy kellett. - ingatta fejét Kris.
- És a minősége? - nézett a fiúra menedzsere felháborodottan. - Kris... Mi volt az a mai kezdés? - fonta össze karjait a lány mellkasa előtt.
- Hogy érted? - csámcsogta a kínai leader.
- Talán ezt nem csak neked kellene mondanom, hanem mindenkinek! - lépett egyet hátra Lia. - A mai szereplésetek egyszerűen POCSÉK volt!
- Hogyan? - dőlt hátra Sehun.
- Nincs hangotok? Senki nem tud énekelni? Akkor minek lettetek énekesek? - nézett folyamatosan egyik tagról a másikra. - Senki nem énekelt ma ki egy normális hangot sem! Talán még Jongdae próbálta a végén kitartott hanggal menteni a menthetőt. És a mozgásotok is... Lusták vagytok!
- Befejezted? - felállva a székből csapott az asztalra Kris.
Lia legbelül összerezzent, de csak vett egy mély lélegzetet és kihúzta magát, fejét enyhén hátraszegte. Arca rezzenéstelenül sugározta a haragot, miközben állta az idősebb srác tekintetét.
- Be! - felelte halk hangon. - Holnap lesz a Music Bank. Ajánlom, hogy minden erőtöket beleadva szerepeljetek. - azzal sarkon fordult és kiviharzott a konyhából egyenesen szobájába, magára rántva az ajtót.
CZYTASZ
EXO or Secret [HU]
Fanfiction(Az első 3 rész kissé lassú, unalmas, nyögvenyelős, de kérlek, ne ezek alapján ítéld meg a történetet! Hiszen minden kezdet nehéz...) A világhírű EXO nem sokkal a debütálásuk után új menedzsert kap a cég főnökeinek ajánlásával. Egy fiatal kezdőt, ak...