2013. április 14.
A Vörös szőnyeg előtt...
- Kész vagytok? - kérdezte aggódva Junmyeon a többieket.- Junmyeon, minden rendben? - tette az EXO-K vezetőjének vállára kezét Minseok, hiszen észrevehető volt, hogy ideges.
- Csak egy picit aggódok. A nyelv miatt. Biztos, hogy fognak kérdezni, kérni dolgokat. - toporgott egy helyben a fiú.
- Ha így lesz, mi segítünk. Ne aggódj! - lépett oda Yixing nyugtatóan.
- 5 perc és indulunk! - kiáltotta a csapatnak Luhan.
- Csakhogy ide értél. Merre jártál? - lépett menedzserükhöz Kris kicsit feldúlt állapotban.
- A versennyel kapcsolatban volt egy kis elintézni valóm. Junmyeon ideges? - nézett hátra a fiúra kíváncsian és meglepetten.
- Ah, igen. Mindig aggódik, ha Kínában van, hogy mit fog mondani, ha meg kell szólalni. - vetett egy pillantást leader társára, majd visszafordult a lányhoz és megvonta a vállát. - Ne foglalkozz vele. - nézett a lány szemeibe, próbálta sugározni felé, hogy inkább vele beszélgessen.
- Már hogy ne foglalkoznék! - nézett fel Kris-re felvont szemöldökkel, majd elsétálva mellette tűnt el ismét a tömegben.
A fiú dühösen nézett utána. Mondhatni vágyott a lány figyelmére.
- Gyertek! Megyünk! - kiáltotta Tao.
E҉X҉O
A Vörös szőnyegen...
Junmyeon-nak kellett is miért aggódnia, mert kérdeztek tőlük eléggé sok mindent. Amikor csak lehetett Luhan és Kris válaszolt, fordították barátjuk mondanivalóját. Nem sokkal később egy tolmács jelent meg a fiúk mögött, aminek nagyon örültek. Az idő hátralévő részében néhány dolgot kérdeztek csak. A végén még Jongin-t megkérték, hogy táncoljon el egy részt valamelyik koreográfiájukból, majd lejöttek a vörös szőnyegről.- Odaért a tolmács? - lihegve jelent meg a csapat előtt Lia.
- Te küldted? - nézett furcsállóan a lányra Yixing.
- Eléggé későn szóltál neki, hogy jöjjön. - lépett oda Junmyeon feldúltan.
- Sajnálom! Nem tudtam korábban küldeni. - enyhén meghajolt a lány szégyenében.
- Minden esetre köszönjük. - felelte halkan a leader kezével tarkóját vakargatva, majd ott hagyta őket.
Lia meglepetten nézett utána, majd egy enyhe mosollyal díjazta a fiú háláját.
- Megkaptam a ma esti programot! - lépett oda hirtelen a lányhoz az EXO-M menedzsere.
- Mikortól és hol lesznek? - vette kézbe a programlistát.
- Ebéd közben megbeszéljük. - hessegette a lányt, ugyanis verseny alatt mindenkinek biztosítottak élelmet. - Addig nézegesd.
Elvezették a fiúkat és a menedzsereiket egy külön terembe, ahová már bevitték az ebédet. Lia és Ho-saek később értek oda, mint ahogy a többiek elkezdtek enni.
- Te nem eszel? - kérdezte Ho-saek Liát.
- Majd később. Szóval akkor a B színpadon lesznek? - egy gyors legyintés után témát váltott a lány.
- Neked is enned kell! - lépett oda Jongdae kezében egy tányérral és evőeszközzel, melyen Lia felé nyújtott.
- De nem vagyok éhes. - mosolygott fel a fiúra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
EXO or Secret [HU]
Fanfic(Az első 3 rész kissé lassú, unalmas, nyögvenyelős, de kérlek, ne ezek alapján ítéld meg a történetet! Hiszen minden kezdet nehéz...) A világhírű EXO nem sokkal a debütálásuk után új menedzsert kap a cég főnökeinek ajánlásával. Egy fiatal kezdőt, ak...