- Baek, minden rendben? - fordult barátjához másnap reggel Chanyeol.
- Mi? Persze! - vigyorgott rá szobatársára a fiú.
- Az elmúlt napokban nagyon magad alatt vagy. - emelte szájához reggelijét Junmyeon.
- Csak fáradt vagyok. - hazudta a fiatalabb.
- Készüljetek! Mennünk kell próbálni. - jelent meg nagy lendülettel a hűtőhöz lépkedve Lia.
- Jó reggelt Lia! - fordult hátra Jongdae egy fülig érő mosollyal arcán. - Kész kávét? - állt fel székéből.
- Egyél csak! - mosolyodott el a lány. - Szükséged lesz ma az energiára!
- Úr isten... Ma van Ryeo Uk (Super Junior - Ryeowook) meglepetés szülinapi bulija! - csattant fel Kyungsoo.
- Ne aggódj Kyungsoo-shi, nem felejtettem el! Már intéztem a tortát! - bontotta meg a hűtőből kivett jegeskávéját Lia. - Még délelőtt gyakorolnotok kell, majd ebéd után sietünk a koncert helyszínére. - itt beleivott az italba. - Utána visszaviszünk titeket a bulira.
- Nem lehetne kihagyni a próbát? - nyafogta Tao hátradőlve székében.
- Mi lelt téged? - nézett értetlenül társára Luhan.
- Mindig, mindennap előadjuk... Akkor minek kell mindennap elpróbálni még legalább hússzor?
- Múltkor is ráléptél a lábamra! - mutatott villájával a fiatalabbra Minseok.
Lia halványan elmosolyodott hallgatva a vitatkozást, majd visszasietett szobájába, hogy felkarolja holmijait.
E҉X҉O
- Éhes vagyok! - csattant fel Jongin hazafelé tartva az esti koncertről.
- A buliban úgy is lesznek finomságok! - nyugtatgatta társát Chanyeol.
- Nem lesz. - nézett hátra Lia az anyósülésről. - Ők is sokat dolgoznak és csak az a torta lesz, ami otthon van a hűtőben. Valamint maximum egy órát lehettek náluk. - ült vissza rendesen a lány.
- Most komolyan...? - mondta dühösen Junmyeon, melytől menedzsere megszeppent egy pillanatra.
- Holnap nagy koncert! - nyögte ki sikeresen összehúzódva az ülésben.
- Inkább pihennék. - nézett kifelé az ablakon Sehun.
- Mik a tervek holnapra? - dőlt hátra beleegyezve a korábbi mondatba Junmyeon.
Baekhyun bár egész úton néma volt és bámulta a suhanó tájat, most felkapta fejét.
- A holnapi nap fárasztó lesz. A nagyjából 3 órás koncert után még este a Music Bank műsorban elő kell adnotok a Wolf-ot. - nyelt egyet. - Korán kell kelni...
A nagy koncert hallatán Baekhyun arcán egy görbe vonal jelent meg.
- Hyung. Miért mosolyogsz oly nagyon? - nézett furcsán Jongin a fiúra.
- Ah, nem lényeg! - rázta meg fejét az idősebb.
- B-Baekhyun. Egyébként minden rendben? - tette fel félve kérdését a lány.
- Miért kérded? - vágta oda flegmán a srác.
- Jó, hogy mondod Lia. Én is észrevettem, hogy mostanában eléggé alul teljesítesz önmagadhoz képest! - vágott közbe Chanyeol.
STAI LEGGENDO
EXO or Secret [HU]
Fanfiction(Az első 3 rész kissé lassú, unalmas, nyögvenyelős, de kérlek, ne ezek alapján ítéld meg a történetet! Hiszen minden kezdet nehéz...) A világhírű EXO nem sokkal a debütálásuk után új menedzsert kap a cég főnökeinek ajánlásával. Egy fiatal kezdőt, ak...