8. fejezet - A falka

78 14 4
                                    

- Tessék. Itt a kávéd. - nyújtotta át a rendező a poharat Lia-nak.

- Köszönöm! - vette át csodálkozva koffeines italát.

- Ha a fiúk visszaérnek a fotózásról elkészítjük az utolsó jeleneteket is a videó kliphez. - hörpintett bele a forró folyadékba. - Láttad már, hogy áll jelenleg a videó? - fordult a lány felé.

- Még nem. - rázta meg fejét Lia.

- Gyere. Megmutatom. - indult meg a számítógépek felé a rendező, mögötte a kíváncsi menedzserrel. - Nekem a legjobban a fehér videó tetszik.

Miközben a férfi folyamatosan pofázott Lia már a kisfilmet bámulta. Kifejezetten örült annak, hogy a fiúk bele tudták élni magukat a farkas szerepébe az előző néhány nap alatt.

- Mikor lesz bemutatva az első Teaser?

- Május 23.-án. Vagyis 4 nap múlva.

- Mi van a drámával? - emelte fel fejét a képernyőtől a lány hirtelen témát váltva.

- Mire gondolsz? - értetlenkedett a rendező.

- Hát hogy az nem fog szerepelni a Teaser-ben? - biccentett egyet a monitor irányába.

- Az legyen a Teaser?

- Nem. Arra gondoltam, hogy egy kis jelenet is szerepelhetne benne. - nézett kicsit bizakodóan a menedzser.

- Felvetem az ötletet a videósoknál. Meglátjuk, hogy haladunk azokkal a feltételekkel és mit tudunk belőle kihozni. - mosolygott állát vakargatva a férfi.

Lia nem számított erre a válaszra, így szemei tojás méretűvé nőttek, míg szája majdnem a füléig ért. E kellemes hangulatot egy hangos ajtó csalódás zavarta meg. A zaj irányába fordultak mind a ketten összerezzenve.

- Mondtam már, hogy sajnálom! - loholt Kris után Chanyeol.

- Én pedig mondtam már, hogy hagyjál békén! - felelte dühösen az idősebb.

- Miért nem tudsz megbocsátani neki? - jelent meg kicsit később Luhan a két nyakig láb mellett.

- Hogy miért? Most komolyan kérdezed? Nem láttad mi történt? - hadonászott a kezeivel Kris.

- Hyung, ennyire ne legyél gyerekes! - csatlakozott Junmyeon is a "beszélgetésbe".

- Én gyerekes? - förmedt vezető társára a fiú.

- Igen, mert nem vagy képes felfogni, hogy véletlen volt az egész! - emelte meg hangját végül Chanyeol is.

- Óvónő, szerintem nem ártana valamit kezdeni velük. - bökte meg könyökével Lia-t a rendező.

Aggódó tekintettel nézett fel a férfire, majd nyelt egyet és lassú léptekkel közelítette meg veszekedő társait.

- Tudod mit? Nem érdekel! Akkor haragudj! Én megpróbáltam! - viharzott el feltartott kezekkel Chanyeol.

- Végre felfogtad azzal a csöppnyi agyaddal! - kiáltotta társa után Kris, majd ő maga is tovább állt.

- Ne foglalkozz velük. - vette észre menedzserét maga mellett Luhan.

- Mint két óvodás! - dühöngött Junmyeon velük szemben.

- Mi történt? - kérdezte aggódóan Lia.

- Fotózáson Chanyeol kezébe adtak egy amerikai futball labdát és hát nem bírta ki, hogy ki ne próbálja milyen ügyesen dob. - dühöngött a leader. - De egyébként miért érdekel az téged?

EXO or Secret [HU]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin