2013. május 30.
Erre a napra volt kitűzve az EXO első nagy albumának MV-je...
És most van az a nap, amikor minden megváltozik... Amikor minden elkezdődik...
- Srácok! Kint vannak! - visszhangzott Minseok-tól az egész dorm.
- Még ne indítsd el! - kiabálta a szobája ajtajából Kris.
- Várjatok meg! - ordította Baekhyun.
Mint a kutyák, akik meghallották a tápos zacskó zörgését rohantak be a konyhába a legidősebb taghoz, aki már várta őket a laptopja előtt. A nagy hangzavarra Lia is figyelmes lett, majd kikukkantott szobájából. Csak azt látta, hogy 3 tag egymást lökdösi be a konyha ajtaján; és hatalmas hangzavar van a helyiségben.
Kíváncsian kisétált ő maga is, hogy megnézze, mi okoz ekkora felfordulást a dorm-ban.
- Mi történt? - lépett be a konyhába.
- Csitt! Épp nézzük a videót! - hallgattatta el menedzserét kissé bunkó módon Tao.
Lia hátra hőkölve nézte végig társai arckifejezéseit, ahogy meredten bámulják a képernyőt. Összezárta szorosan ajkait, majd visszament szobájába. A csapattagok észre sem vették talán, hogy kissé szomorkás hangulatban battyog vissza saját kis világába.
- Ekkora feneket keríteni egy videó klipnek, amit már vagy százszor láttak! - gondolta magában kissé ingerülten mikor belépett szobájába.
E҉X҉O
- Nem tudom, hogy meg tudom-e csinálni! - izgett-mozgott a színfalak mögött Jongdae menedzsere mellett.
- Miért mondod ezt? - nézett értetlenül barátjára a lány.
- Valahogy minden fellépés előtt egy kicsit parázok. Nem én vagyok a legjobb énekes, és a legjobb táncos.
- Ezt valaki mondta neked? - igyekezett felvenni a szemkontaktust a fiúval.
- Nem! Ezt én állítom magamról. Ez az igazság. - állta Lia tekintetét.
- Akkor nem igaz. Hidd el, nem ez az igazság! - jelent meg egy biztató mosoly a lány arcán, mely Jongdae-be fojtotta a szavakat és csak bámulták egymást.
- Gyertek, megyünk! - rohant el a két fiatal mellett Junmyeon.
A fiú vett egy mély lélegzetet, majd kiment a színpadra a többiek után. A csapat menedzsere a színfalak mögötti TV-hez lépett, hogy ő maga is lássa az élő adást. Bár gondolatai miatt nem igazán tudott figyelni a képernyőre. Valamilyen oknál fogva elszomorodott. Kissé meg is szédült, így hát leült az egyik székre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
EXO or Secret [HU]
Fanfic(Az első 3 rész kissé lassú, unalmas, nyögvenyelős, de kérlek, ne ezek alapján ítéld meg a történetet! Hiszen minden kezdet nehéz...) A világhírű EXO nem sokkal a debütálásuk után új menedzsert kap a cég főnökeinek ajánlásával. Egy fiatal kezdőt, ak...