"4"

75 6 0
                                    

Тэхён: Сая харсанчлан усыг удирдана. Ямар ч хэлбэрт оруулж чадна.
Жонгүг: Би гал
Минсо: Би ургамал гэсээр гаран дээрээ олон өнгийн сарнай ээлжлэн гаргаж бснаа алга болгов.
Минжи шууд гал тогооруу орж хутга авчраад Жонгүгийн гарыг зүсэхэд
Ари: Яаж бгаан бээ??
Тэхён: Зүгээрдээ харж бай.
Минжи Жонгүгийн гарыг атгаад буцаад дэлгэхэд гар нь зүв зүгээр болсон блаа.
Минжи: Цус сорогч нар хурдан эдгэдэг ч би бүүр илүү хурдан эдгээж өглөө. Бас би ховсдож чадна. Хүн ч бай юу ч бай.
Жин: Харин манай дүү Сүжин өнгөрснийг харах чадвартай.
Юнги: Биднийх ямар бол??
Авга ах: Нэг нь хүн чоно болно бх гэхдээ тийм ч сэтгэлээр унаад хээггүй шүү ядаж л хоол иддэг болох гэж зовохгүй.
Ари: Зза одоо 6  цаг болж бна. Удахгүй уулзах нь.
Намжүүн: 7 гээд хөдөлцгөөе. Одоо бид орж гялс хувцсаа солиод ирье.
Жин: Тийм ч сүртэй зүйл болохгүй. Бид хэдээс гэмтэх хүн бхгүй.
Бүгд: Ашгүй2     гэсээр гэр лүүгээ орцгоолоо.

~~ 7 цагт ~~

Намжүүн: Авга ахаа та яваад хэрэггүй дээ бид зүгээр бх болно.
Авга ах: Зза болгоомжтой бгаарай.
Жин: Авга ахаа Сүжин өөрийгөө хамгаалах чадваргүй болохоор та түүнийг харж хандаж бгаач
Сүжин: Ахаа болгоомжтой бгаарай.

10 Хүн  машинд хуваагдаж сууцгаалаа.
Цагаан машинд  Жин жолоо барьж хажууд нь Юнги суун хойно нь Жимин Хусог Намжүүн 3 сууна.
Харин хар машинд Жонгүг жолоодож Тэхён хажууд нь сууж 3 эмэгтэй хойно нь суун явна.

Тэд ч хоёр машинд Ари Юнги хоёрт зарим нэгэн мэдээлэл өгсөөр ирэх газраа ирцгээлээ. Очиход 7 залуу 4 эмэгтэй байлаа.
Минсо: Энэ чинь сургууль харагдсан охидууд байх чинь *ёжтой инээх*

Инкван: Бид зүгээр тэднийг авч яваал болоо хүүхдүүдээ *Ари Юнги хоёр руу заах*
Намжүүн: Найзуудаа ингээд өгүүлчих юм шиг бна уу??

Чансуб: Зза зүгээр өгөхгүйн бол тулалдах л болох нь   гэсээр хүн чоно болон хувирлаа.
Пэниел, Сонжэ 2 ч бас хүн чоно болон хувирав.

Юнги: 3 хүн чоно, 5 цус сорогч, 2 лусын дагина, нэг шулам  ялж чадна гэж бодож бгамуу?
Тэхён: Хоо чи яаж мэдрээд бган?
Юнги: Мэдэхгүйээ хачин юм
Еэрин цаана тэнд шившлэг уншиж бгаа харагдана. Минжи маш хурдан тэрний урд очоод нүд рүү нь хараад: Хонгор минь юу ч хийлгүй амаа хамхиад газар хэвт!! Гэхэд нөгөөх нь хэлснээр нь хийв.
Юүжү Минжи рүү дайрахад Минжи зүгээр хойшоо хараал нэг гараараа багалзуурдаад хойшоо аваад шидчихлээ. Минжи буцаад нөгөө хэд дээрээ очиход
Жонгүг: Ширүүн бна шүү * инээмсэглэн эрхий хуруугаа гозойлгов*
Инкван шууд гал гаргаад бидэн рүү илгээхэд Жонгүг шууд галыг нь барьж аваад: Хүүхдийн тоглоом шиг юм.
Минхёг: Усаар дайрахад Тэхён тэр усыг нь үлээгээд мөс болгоод хэдэн хэсэг болгоод шидлээ.
Хёншиг харин шороо дээшээ өргөөд өөрсдийгөө мөснөөс арай гэж л хамгаалав.
Хойноос Эна шууд Аригийн хоолойг багалзуурдаад авлаа. Тэгээд халааснаасаа хутга гаргаж ирээд Аригийн хоолойн дээр байршуулаад машин руугаа чирж бтал гэнэт Аригийн биеийг тойроод цахилгаан бүрхүүл бий болов. Эна ч тогонд цохиулаад Ариг газар тавихад ургамал ургаад Энагийн хамаг биеийг чангаар доороос нь дээш ороож эхлэв. Эна ч өвдөлтөндөө орилж бхад нь Ари ууртайгаар нөгөө хэд дээрээ ирлээ.
Юнги: Ари цус сорогч бх нь
Намжүүн: Та хоёрын чадвар арай хурдан илрээд бнаа. Төрсөн өдөр чинь болоход  2 сар дутуу бгаашд.

Жин: Ямартай ч та нар дахиж ойртоод ч хэрэггүй эд нар хувирч эхэлсэн та нарын гарт тийм амараар орохгүй!

гэсээр тэдэн рүү ширтэхэд Эна Юүжү Еэрин 3 ыг өргөөд машиндаа суугаад явлаа.

Хусог: Жимин Намжүүн бид 3 бүүр хувирсан ч гүй шд.

Минсо: Бөөнөөрөө ирэх ч хэрэг бсангүй шаал балайн хайран цаг.
Минжи: Харин хэлээд юу гэхэв энэ цагт уг нь сайхан зайрмаг идэх бсышд.

гэсээр гэртээ ирцгээлээ. Тэгээд гэртээ ортол...



(Дууссан) KnifeWhere stories live. Discover now