"8"

59 5 0
                                    

  Тэр дэвтэрт

1000 Жилд нэг удаа шилэгдмэл төрдөг . Шилэгдмэл хутганы хүчийг өөртөө бүрэн авч чадна. Энэ хутга 2020 оноос эхлээд дахиад 1000 жил байвал дэлхий ертөнц сүйрнэ. 3020 Он гэхэд дэлхийгүй ч болж мэднэ. Тэр их хүч чадлыг өөр  хүн авсан ч дэлхий сөнөх болно. 'Шилэгдмэлийн биеэн дээр яг хутга шиг хэлбэртэй мэнгэ байдаг.'

гэдгийг яг уншиж дуустал доод өнцөгт нь үсэг байлаа. Урагшаа хойш нь эргүүлээд харахад хэдэн үсэг доод буланд нь байв.
Тэднийг нийлүүлэн уншихад
Загалмайн зүрхэнд гэсэн бичиг байв.
Ари: Бусад дэвтрүүдэд бас энэ бичиг бгаа юм бишүү. Хаана бгаа билээ дэвтрүүдийг аваад ирээ гэж Сүжинд хандан хэлэхэд Сүжин өөрийнхөө болон Аригийн  олсон дэвтрийг авчирлаа.
Минжи Ари хоёр нэг2 дэвтрийг аваад эргэн тойрноор нь шалгахад Минжигийн барьж бсан дэвтэрний хавтаснаас жижигхэн цаас унаж ирэхэд нь нээн харвал  Загалмайн зүрхэнд  гэж бичсэн блаа.
Удалгүй Аригийн барьж бсан дэвтэр бсан үгнүүдээс зарим үсэгнүүдийг нь тодруулсан байв. Тэр үсэгнүүд нийлээд бас л Загалмайн зүрхэнд  гэсэн бичиг үүсч байв.
Намжүүн: Энэ нөгөө хутга бгаа газрыг илтгэж магадгүй л юм.
Хусог: Ямар нэгэн сүмд юм болов уу?? Загалмай гэж бна шд.
Юнги: Боломжгүй биш л юм бна. Маргаашнаас тарж энд тэндхийн сүмүүд рүү явья. Багийг би хуваая.
Гэсээр цаасан дээр юм бичиж гарлаа. Бодвол баг хувааж бгаа юм шиг бна.
Хэсэг хугацааны дараа
Юнги: Би сая баг хуваалаа л даа.
Хусог би- Дэгү рүү
Намжүүн Жин- Бусан
Жимин Минсо -**** рүү
Тэхён Ари-***** рүү
Минжи Жонгүг-**** рүү

Минсо: Ари Минжи бид 3 хамт явья.
Намжүүн: Ингэж явсан нь дээр дан охидууд аюултай.
Минжи: Гэхдээ бид 3 хүчтэй шдээ. Өөрсдийгөө аргалж чадна.
Жин: Үгүйээ хэцүү шдээ. Зүгээр ингээд яв.
Ари: Гэхдээ яагаад ингэж хувааж бгаан?
Юнги: Би та 6г үерхдэг болсон гэж бодсон.
Жонгүг: Үгүйээ бид үерхдэггүй.
Юнги: Тэгвэл удахгүй үерхэх хүмүүс.
Минсо: Хэзээ ч тийм юм болохгүй.
Жимин: Яагаад болохгүй гэж
Минжи Жиминийг цохиод: Манай Минсог халамжлаарай.
Ари: Та хоёрын хүүхэд яг аав шиг эрлийз болох юм бна.
Минсо: Үхсний чинь хүүхэд. Гэхдээ хэзээ явах юм?
Юнги: Одоо унаа нь олдсон хүмүүс шууд явья Сүжинийг авга ахад үлдээчих эсвэл найзуудыг нь гэртээ дууд
Жин: Яаж эрэгтэй хүүхдүүдтэй манай Сүжинийг
Хусог: Тэр хүүхэд их ёс журамтай харагдсан найзууд нь ч гэсэн хоорондоо үерхдэг гайгүү блгүй.

Тэхён: Би Бусан Дэгү хоёр явах усан онгоцны тасалбар захиалчихлаа. Одоо 2 цагийн дараа *** Бомт дээр юм бна юмаа бэлд. Харин бид нарынх алга маргааш оройных л байна.
Жин:Сүжинийг 2 эмэгтэй найз дээр нь аваачиж өгчөөд ирье. Гээд гэрлийн хурдаар бараг ачаагаа бэлдээд Сүжинтэй хамт маш хурдан гараад явлаа. Сүжиний хоёр найз хамт амьдардаг аав ээжүүд нь лусын дагина учир усан дотор бгаа. 

Жин Юнги Хусог Намжүүн 4 Явах ёстой газрууд руугаа явлаа. Ари нөгөө хэдтэй хамт хонохоор болоод бүгд буйдан тойрон сууна.
Минжи: Жиминаа би гоё юм асууя
Жимин: За
Минжи: Чи Минсод хэзээнээс сайн болсын
Жимин: 7 настайгаасаа хойш гэхэд нь Минсогийн нүд бүлтрэх шахлаа паах 10 жил хайрласан бх нь.
Жонгүг: Тэгээл яагаад сэтгэлээ илчлээгүй юм?
Жимин: Зөвшөөрөхгүй гэж бодоод тэгээд өөртөө дурлуулаад үерхэнэ гэж бодсон.
Тэхён: Одоо яагаад сэтгэлээ илчлээд бган
Жимин: Минсо надад сайн болсон болохоор
Минсо дуугүй сонсоол блаа.
Ари: Чи яаж мэдэж бган?
Жимин: Хүн сайн хүнээсээ л ичдэг юм шдээ. Одоо ичээл бгаа биз дээ.
Минжи: Ямар ч хүн сэтгэлээ илчилхээр ичдэг биз дээ?
Тэхён: Минжи би чамд хайртай.
Минжи: Ххахаха
Жимин: Тээр ичихгүй л бгааздээ.
Жонгүг: Минжи би чамд сайн.
Минжи бүүр хахаж цацаад үхэж бна.
Жимин: Тээр сайн хүнээсээ ичдэг гэж хэлээздээ.
Минжи бантаад: Үгүйээ зүгээр л инээж бгаад шүлсэндээ хахсан.
Ари: Минсо чамд өмнө жилээс татагдаж эхэлсэн шд.
Минсо: Хөөе!!!
Тэхён: Зза та хоёр учраа ол гээд бусад нь нөгөө хоёрыг орхиод хувцас гутлаа өмсөөд гараад явлаа.

(Дууссан) KnifeWhere stories live. Discover now