Жин хойноос гүйж ирээд: Би сая нэг харсан хааны эсрэг бдаг хүмүүс энд ирж бна. Сүжинийг захиралын хүүхдүүдэд даатгасан гайгүү бх. Юнги Ари 2-ыг аваад явах хэрэгтэй Юнги гадаа бгаа явцгаая
Ари: Хичээл яахын
Тэхён: Зүгээрдээ явцгаая гэсээр хойноос нь түлхээд явлаа.Минсо: Энэ 2т ийм хурдан мэдэгдэх бсымуу?
Жин: Санаа зоволтгүйээ санасныг бодвол гайгүү хүлээж авч бхыг нь би харсан бас аав ээжүүд ч энд ирээд явна.
Гэсээр гэртээ ирцгээлээ.
Юнги Ари хоёрын гэрт орж ах эгч хоёрт мэдээ дуулгахаар ороод бүгдийг хэлтэл яг дайсны талыхан орж ирлээ.Авга ах: Энд их олон хүмүүс бдаг өөр газар ярилцацгаая гэсээр босоход
Инкван: За тэгцгээе хотоос гартал машинаар явна цаашаагаа хувираад илүү хурдан явцгаая.
Намжүүн: Одоо дөнгөж өдөр болж бна орой ярилцаж болно хүний анхаарал татмааргүй бна.
Инкван: Юу яриад бган яг одоо уулзана гэсээр яг босоход
Намжүүн Минжи рүү дохиход
Минжи босоод Инкваны өмнө зогсоод нүд рүү нь ширтээд: Одоо буцаж яваад орой 8 цагт **** ой модонд ир.
Инкван бусаддаа: Явцгаая
Пэниел: Тэднийг нуух гээд хэрэггүй орой хамт бх хэрэгтэй.
Юнгигийн ах: Болж бна.Гэхэд нөгөө хэд ч яваад өглөө.
Юнги: Энд юу болоод бган эднийг тайлбарла.
Намжүүн: Бид одоо тайлбарланаа эхлээд суучих бас цочирдож болохгүй шүү. Авга ахаа тайлбарлаарай.
Авга ах: Энэ ээж аавтай чинь холбоотой бас тайван сонсоорой.Эрт дээр үеэс эгэл бус хүмүүс буюу хүн чоно, лусын дагина, цус сорогч, шулам зэрэг нь нэг дэлхийд нэг газар нутагт хамтран амьдардаг бжээ. Мөн тэд сайн муу гэж 2 хуваагдлаа. Тэд ч энгийн хүмүүсээс болон дайтсаар ирсэн юм. Энэ үед лусын дагина, шуламнууд юу ч хийж чаддаггүй байв. Гэтэл нэгэн шулам хутга өөрийн гараар урлаж түүн дотроо маш их хэмжээний хүч чадлыг шингээсэн оронд нь өөрийн амиа өгсөн юм. Тэр маш их хүчирхэг шулам бсан юм. Энэ хутгийг олсон эгэл бус хүн тэр хутганд буй хүчийг өөртөө аван энэ ертөнцийг захирч чадна. Тэр болтол дайн хийх ёсгүй дайн хийх аваас хутга устаж үүрдийн дайн үргэлжлэн эгэл бус хүн үлдэхгүй.
Мөн нэгэн өдөр Хүн чоно Цус соогчийн эрлийз маш хүчтэй хүн төрснөөр бид түүнийг хаан болгосон. Аав чинь ээжиэй чинь танилцсан ээж чинь энгийн хүн бсан ч та хоёрыг түрүүлээд яг үхэх гэж бсан болохоор аав чинь ээжийг чинь цус сорогч болгосон. Бас 18 хүртэл чинь та хоёр яг энгийн хүн шиг амьдрах бсан бас аав ээжтэйгээ бвал аюултай байсан болохоор бидэнтэй хамт зугтсан энд бгаа хүүхдүүд бол 7 нь цус сорогч,3 нь хүн чоно, аав ээжийн чинь найзуудын хүүхдүүд та нар 2 нас хүртлээ хамт бсан. Бас та хоёр хэзээ ч хувирч магадгүй бас аюул ирж бсан болохоор аав ээж чинь тэднийг явуулсан.Ари: Ахаа тоглоод байлдаа . Тийм үлгэрийн юм гэж юу бсын.
Авга ах: Цус сорогч болгонд ямар нэгэн хүч чадал бдаг. Би харин хүн чоно хүний бодлыг уншиж чаддаг.
Юнги инээгээд: Ахаа та битгий худлаа яриад бай.
Тэхён: Гарнаасаа ус гаргаж ирээд одоо итгэж бнуу?
Ари: Хоо гайхалтай одоо хүн чоныг нь харья
Жимин хувирч үзүүлэхэд
Ари: Хоо гоё юмаа би цус сорогч юмуу хүн чоно юмуу
Авга ах: 18 хүртэл чинь яг яахыг мэдэхгүй бна.
Юнги: Шаал утгагүй юм.
Намжүүн: Ийм блаа гээд муудсан зүйл бхгүй.
Жин: цус сорогч нар хүний хоол идэж сурах гэж л жаахан удна. Хүний хоол идэж чаддаг болвол заавал цус уух шаардлагатай болдоггүй юм.
Ари: 3 нь хүн чоно гэхээр нэг нь Жимин нөгөөх нь Намжүүн юм шиг бна үлдсэн нь хэн юм?
Хусог: Би. Хүүхдүүдийн бодол унших их хөгжилтэй шүү.
Юнги: Тэгэхээр бусад нь цус сорогч бүгд нэг нэг чадвартай юм бна үзүүлж болох уу?
Жин: Би ирээдүйг хардаг харагдсан үед л харагддаг. Хүссэн үедээ хардаггүй. Аюултай юмыг бол заавал харна.