"13"

56 5 0
                                    

Жонгүг Минжи хоёрыг явсны дараа    Тэхён Ариг хөтөлсөөр өрөөндөө орж ирлээ.
Тэхён: Унтах уу ядрахгүй бна уу?
Ари: Зүгээрээ хоёулаа харин юм ярья.
Тэхён: За юу ярьмаар бна.
Ари: Бодоод бсан чинь хоёулаа тэгээд 2 Настайдаа сүй тавьсан юмуу?
Тэхён: Тиймээ. Сүйн гэрч гэж манай хэд бүгд бсан аав ээжүүд ч бас. Чиний хүзүүнд бгаа жижигхэн бөгж бидний сүйн бөгж гэсээр Аригийн хүзүүнээс зүүлтийг гаргаж ирэхэд
Ари: Би энийг хаяна гэсэн хаяж чадахгүй тэгээд байнга өөртөө авч явдаг бсан шд. Аав ээжээс үлдсэн зүйл гэж боддог бсан чамаас үлдсэн зүйл бжээ гээд Тэхёны цээжийг хатгахад
Тэхён: Шинэхэн цус сорогч минь та хүн өдөхөө болиорой!
Ари: Зза өөр юм ярья. Нээрээ би аянга цахилгааны чадвартай гэхээр л гоё санагдаад бхын. Чи миний дургүйг хүргээд бвал цахилганаар цохиулах нь дээ.
Тэхён: Аймар эхнэртэй болох нь дээ.
Ари: Одоо яая гэхэв. Үхэхээсээ өмнө салсан чинь дээр бх шүү.
Тэхён гэнэт төв царай гаргаад: Битгий дахиж салах гэдэг үг хэрэглээрэй.
Ари: Тоголж бхад чинь дээ.
Тэхён ч үг хэлэлгүй түрүүлээд хөнжилдөө ороод хэвтлээ.
Ари санаа алдаад: Яавал уур чинь гарах юм? гээд хойно нь очиж хэвтээд нуруугаар нь тэврэхэд Тэхён эргэж харахгүй л байв Ари аргаа бараад Тэхёныг хүчээр эргүүлж бгаад дээр нь гарч суугаад: Хоёулаа хэзээ ч салахгүй бас тийм юм ч ярихгүй амлаж бна. Тэхён бас л хариугүй бсанд арга буюу үнсэхэд Тэхёны инээж бгаа нь мэдэгдэв. Тэгээд үнсэлтээ салгахад Тэхён дахиал төв царайтай болчихов.
Ари: Ээлдээ чи ямар муухайн бээ хүнд үнсүүлчээд би сая ямар их ичсэн гэж санаж бна тийм бхад уучлахгүй боль за юу Юнгитэй явж унтлаа. Гээд дэрээ аваад явах гэж бхад нь Тэхён гялс очоод мөрөн дээрээ Ариг давуулж шидээд: Хэдий Юнги чиний ихэр ч гэсэн эрэгтэй хүн за юу давраад бгарай.
Ари: Зза уур чинь гарчихаж гэнэт ядарчлаа унтах хэрэгтэй. Гээд Тэхёнаас гялс буугаад хөнжилдөө ороод гараа дэлгээд хэвтлээ.
Тэхён: Хүүхэд шиг гэдэг нь гэсээр хөнжилдөө ороод гараа Арид дэрлүүлээд дуу аялж өглөө.
Тэгээд тэр хоёр жаахан юм ярьж бгаад зүүдний ертөнцдөө автаваа.

Нээрээ сониноос эднийг бхгүй нэг сарын хугацаанд Жисон маань Мөсний хүчтэй цус сорогч болсон одоо яахав дөнгөж хоол этр идэж л сурч бна. Хүчээ удирдаж бас сурч л бгаа ер нь их ахицтай бгаа.
Нөгөө хорон санаатнууд чинь одоохондоо ойртоогүй л бна.
Аав ээжүүд маань бүгд шилэгдмэл гэгчийг хайж бгаа. Өөрийн талд буй бүх цус сорогчдын биеийг шалгаж бгаа.

~~~~
Өглөө ч болж сургуульдаа явцгаалаа.
Замдаа явж бтал
Минсо: Хэдүүлээ аав ээж нар дээр нэг очих уу бас цус сорогчдын хотыг Ари Юнги хоёрт харуулья.
Ари: Тиймээ тэгье сайхан сонсогдож бна.
Юнги: Тэгвэл хичээл тараад хамт очих уу?
Намжүүн: Оройхон тийшээ оччихоод  ирсэн нь дээр бх машинаар явбал цаг авна зүгээр өөрсдөө гүйчихье.
Ари: Юнги бид 2 арай л хүчээ аваагүй бгаа шдээ.
Минжи: Тэхёндаа үүрүүлчихгүй юу харин Юнгиг эрчүүдээс нэг нь үүр.
Жин: Би Сүжинийгаа үүрнээ тэр цус сорогч ч гэсэн тийм ч хурдан биш.
Жимин: Би Минсогоо үүрнээ. Тэхён Ариг, Жонгүг Минжиг үүрчих, Жин хён Сүжинийг, үлдсэн нь учраа ол хха бид нар явлаа гэсээр явахад хойно нь Хусог, Юнги, Намжүүн 3 үлдлээ.
Эцэст нь хусог 7 сараар ах гээд Намжүүн Юнгиг үүрэхээр боллоо.

Хичээлдээ ч ороод цайны цагаар Минжи Минсо Ари 3 угаалгын өрөөнд бхад хэдэн охидууд орж ирээд хаалгыг түгжлээ.

(Дууссан) KnifeWhere stories live. Discover now