Нөгөө 4 гадаа гараад цэцэрлэгт хүрээлэнгээр алхлаа. Замд зайрмагны машин таарахад
Бүгд: Зайрмаг гэсээр гүйж очоод Зайрагнуудаа сонгоод авцгаалаа.
Минжи: Ари минь 18 хүрээд хоол идэх гэж зовох бхдаа. Арид тусалж дэмжээрэй Тэе.
Жонгүг: Чи өөрөө туслаач
Минжи: Би хүнд зөвлөгөө өгөхдөө муу арассо
Тэхён: Би угаасаа тусална. Угаасаа миний сүйт бүсгүй юм чинь.
Ари: Юун сүйт бүсгүй.
Тэхён: Манай аав Кёнсү ах хоёр хүүхдүүдээ гэрлүүлнэ гэж амалсан тэгээд л чи миний сүйт бүсгүй.
Минжи: Зза хоёр найз минь борлогдлоо. Ари хүнтэй ч үерхэхгүй бж бгаад хүний эхнэр болох нь. Би бүүр хүнтэй ч үерхэхгүй хха.
Жонгүг: Хүн ч гэх шиг цус сорогч юм байж.
Минжи: Яадын сайханл бна шт.
Жонгүг: За тиймээ тийн.
Минжи: Ер нь Сүжиний найз Минутай үерхэнээ.
Жонгүг: Жаахан хүүхдийн толгой эргүүлэх нь үү?
Минжи: Цсс 2 хон л дүү шд
Жонгүг: Чамайг тоохгүйээ их хөөрхөн хүүхэд бна лээ.
Минжи: Яахаараа. Хөөх ингэхэд нөгөө хоёр чинь хаана бна??
Жонгүг: Хэн мэддийн. Харья гээд түрүүлээд явчлаа.
Минжи ч удаан алхаад зайрмаг аваад идээд чихэвчээ зүүгээд дуу сонсоод байж бсан чинь ардаас Чанбин Минжиг дуудав. Минжиг эргэж хартал Жисоноос бусад зогсож байлаа.
Минжи: Та нар энд юу хийж байгаан
Мину: Сүжинийг авъя.
Минжи: Ойрын хэдэн хоног Сүжин Сүёон Шухуа хоёртой хамт байна шд мэдээгүй юм уу.
Мину: Бид нарт тийм юм яриагүй шдээ зза явлаа. Баяртай нүна
Минжи: Хаачих гэж байгаа юм.
Чамбин: Сүёон Шухуа хоёрынх руу явлаа.
Минжи: Зза бка.
Гээд нөгөө хэд чинь яваад өглөө. Тун удалгүй Сүёон Шухуа хоёрын гэрт ирэв.
Сүёон: Юу хийж байгаан
Чан: Сүжинийг авъя
Сүёон: Яаж байгаан
Чан шивнэн: Жисон аваад ир гэсэн.
Сүёон: Орооч гээд бүгдийг нь оруулж суулаа. Сүёон ч Сүжин дээр очоод авчирсан хувцаснуудыг нь харж байгаад хар юбка цагаан потболка гаргаж ирээд өмсүүллээ. Тэр ч маш хурдан өмсөөд гарч ирэв.
Сүжин: Сүёонаа яах гэж байгаан
Сүёон Шухуа зэрэг: Жисонтай хамт болзоонд явуулъя.
Сүжин: Тэгвэл энэ хувцас арай юмаа. Ядаж цамц өгөөч.
Шухуа: Зүгээр ингээд яв гоё харагдаж байна.
Сүжин: Зза баяртай гээд гарцгаав. Нэлээн орой байсан болохоор хормын дотор нэг газар ирэв. Чан Сүжиний нүдийг таглаад баахан шатаар гаргаж байгаад нүдийг нь нээлээ.
Чан: Хайрт руугаа оч.
Сүжин: За гээд Жисон дээр очлоо. Очтол Жисон түүнд цэцэг өгөв.
Жисон: Чамд энэ бэлдсэн зүйлсүүд таалагдаж байна уу?
Сүжин: Тиймээ.
Жисон: За тэгвэл нүдээ аньж байгаач гэхэд Сүжин нүдээ анив. Хэсэг хугацааны дараа тэр нүдээ нээгээд хартал Жисон урдаас нь бөгж барин зогсож байлаа.
Сүжин: Юу вэ?
Жисон: Надтай гэрлэх хүртлээ үерхээч
Сүжин сэтгэл хөдөлсөн бололтой шууд л уйлчихсан.
Сүжин: Мэ мэдээж
Жисон: Битгий уйл гээд бөгжөө гаранд нь зүүлгэж өгөөд түүнийг тэврэв. Тэр хоёр ч тэндээс гараад кино үзэв. Жаахан хүйтэн болж байлаа.
Сүжин: Жаахан хүйтэн байна. Дааржийн *Цус сорогч даардгүйн ххо*
Жисон хүрмээ тайлж өгөөд түүнд нөмрүүлэв. Киногоо үзчээд цэцэрлэгт хүрээлэнгээр зугаалав. Бараг шөнийн 12 цагийн үед Жисон Сүжинийг Сүёон Шухуа хоёрынх руу хүргэж өгөв.
Жисон: Баяртай сайхан амраарай маргааш уулзы гээд уруул дээр нь үнсэв.
Сүжин: За баяртай хайртай шүү гээд Сүжин нөгөө хоёрынх руугаа оров.
Шухуа: Ооё солиоруулж бнаа Хайтай шүү энээ тэрээ ххо.
Сүёон: Үнсэлцэж үмхэлцээд зүгээр аятайхан бгарай.
Сүжин: За яахавдээ
******
Минжи Сүжиний найзуудтай уулзаад гудамж эргэтэл Жонгүг хана налаад зогсож блаа. Минжи дотроо 'Ваав үнэхээр янзтай харагдаж бна. Ингээд харсан чинь царайлаг ч юмуу . За би юу бодоод бнаа цуцу'
Минжи: Харихгүй яасын
Жонгүг: Би тийм соёлгүй хүн биш шүү.
Минжи: Паах тийм үү?
Жонгүг: Тхх. Гадаа хүйтэн бхад зайрмагтай чи даарахгүй ч гэсэн хүмүүс чамайг мэдрэл гэж бодышд.
Минжи: Тэр ямар хамаатайн зайрмаг л сайхан.
Жонгүг: Зза явъяаа
Минжи: За гээд дуусаж байсан зайрмагаа хаяад халааснаасаа дахиад нэг зайрмаг гаргаад ирлээ.
Жонгүг: Хэдэн зайрмаг авсын
Минжи: Энэнээс гадна дахиад 3 байгаа.
Жонгүг: Чи нээх би цус сорогч гэсэн шиг тэнэг юм уу ?
Минжи: Хуцаа чи зүгээр
Жонгүг: Зза болилоо. Чамтай хэрүүл хийхээс бүүр залхчихлаа.
Минжи: Тэгсэн чинь дээр. Тэр хоёр ч зайрмагны талаар хэрүүл хийсээр байгаад аль хэзээний гэрийнхээ үүдэнд ирцгээв.