Сүжиний талаас:
Би: Хайраа өнөөдөр азгүй би аяга таваг угаах өдөр бна.
Жисон: Хайр нь туслах уу?
Би: Тэгэх юмуу? Гэхдээ эвгүй юмаа эрэгтэй хүүхдээр.
Жисон: Зүгээр дээ гээд хамт угаахаар боллоо.
Намайг аяга таваг угаагаад эхэлж бхад Жисон хойно зогсоод гараа давуулаад хамт угааж эхэллээ. Зүрх минь үхэх нь.
Жисон: Зүрхний чинь цохилт надад сонсогдоод бна.
Би хэсэг бантаад сахилгагуйтмаар санагдаад хөөс авч бгаад Жисоны хамар дээр наалаа.
Их хөөрхөн харагдаад бсан болохоор инээж бтал Жисон бас хөөс аваад миний нүүрийг тэр чигт нь хөөс болгочихлоо.
Би:Ээлдээ би аймар жааханг наасан шдээ ямар муухай юм бээ?
гээд уйлагнаад дахиад хөөс аваад Жисон руу гүйж бгаад унахаа шахлаа. Жисон хурдан хөдлөөд намайг барьж авлаа.
Жисон нэг гараараа миний бэлхүүснээс нөгөө гараараа нуруунаас түшсэн байдалтай бж блаа.
Тэгсэн хажуунаас Сүёон: Та хоёр аяга угаагаад бнуу үнсэлцээд бнуу гэхэд хоёул цочоод доошоо уначихлаа.
Сүжин: Тэнэг юмуу уначихлаа шд.
Сүёон: Хэн та хоёрыг бие биенийгээ ширтээд ертөнцөөс тасар гэсийн бос аягаа угаа бид нар кино үзэх гэж бна хурдал гэхэд нь бид 2 ч босоод аягаа угааж дуусаад нөгөө хэдтэй хамт кино үзлээ. Тэгээд киногоо ч үзэцгээгээд унтацгаав.Зохиолчийн талаас:
Бүгд доор кино үзэн суух бөгөөд аав ээжүүд ч тэр залуу хосууд ч тэр бүгд хоорондоо нялууралдан сууна.
Нөгөө хосгүй хэдэн хөвгүүд нь бүүр атаархах залхах сэтгэл нэг зэрэг төрөөд суугаал байв. Жин харин аль эрт унтлаа гээд яваад өгчихсөн.
Хусог Минжи Жонгүг Юнги Намжүүн гурав руу дохиод тэд хашаанаас гараад жаахан зугаалхаар боллоо.
Минжи: Зайрмаг идье!
Хусог: За тэгье.
Гээд дэлгүүрт ирлээ. Тэнд 3 охин ажиллаж байв. 1 Цус сорогч, 1 шулам, 1 хүн чоно байв.
Хусог: Тэр богинохон үстэй охин хөөрхөн юмаа.
Минжи: Тэгээд очоод дугаарыг нь аваач хүн чоно юм шиг бна адилхан юм бна энээ тэрээ гээл. Яв2 чи бид нарт хэрэггүй амьдрала зохицуул.
Намжүүн: Надад тэр урт шаргал үстэй охин таалагдаад бна.
Жонгүг: Очоод дугаарыг нь ав үлдсэн нь Юнгигийнх учраа ол бид 2 зайрмаг авья.
Гэхэд нөгөө 3 ч нөгөө охидууд руу явлаа.
Жонгүг: Надад нэг охин таалагдаад бнаа. Дугаарыг нь аваад өг гэж Минжид хэлэхэд.
Минжи: Аль нь юм? Ер нь өөрөө ав.
Жонгүг: Миний өөдөөс хараад зогсож бгаа охин.
Минжи: Цсс зайрмагаа авья хурдал гээд түрүүлж явлаа.Хусог харин ундаа өрөөд зогсож бсан богино үстэй охин дээр очоод
Сайн уу? гэхэд
Охин: Таньд юугаар туслах вэ?
Хусог: Намайг Жон Хусог гэдэг.
Охин: Аан
Хусог: Нэрээ хэлэхгүй юмуу?
Охин: Намайг Соруг, Юу Соруг гэдэг. Хусог: Аан дугаараа өгөөч.
Соруг: Яах гэж байгаан
Хусог: Залгая.
Соруг: Хха зза гээд дугаараа өгөв.Намжүүн болон Шардуу урт үстэй охин
Намжүүн: Сайн байна уу?
Охин: Өө сайн сайн
Намжүүн: Нөгөө * ичээд хүзүүгээ илэх* дугаараа өгөөч
Охин: Танихгүй хүнд дугаараа өгөхгүй.
Намжүүн: Одоо танилцчихад л болышд Намайг Ким Намжүүн
Охин: И Мижү гэдэг. Чи маргааш ирж дугаар авчих
Намжүүн: Одоо өгчихөө гуйж байна.
Мижү: За гээд дугаараа өглөө.
Намжүүн: Дугаараа өгсөнд баярлалаа. Бие биеийнхаа талаар мэдэлцье.....Юнги болон тэр охин
Юнги: Мин Юнги
Охин: Айн
Юнги: Намайг Мин Юнги гэдэг.
Охин: Аан яах гэж байга-- АЙН МИН ЮНГИ
Юнги: Тхх
Охин: Та нөгөө ханхүү юу?
Юнги:Тиймээ.
Охин бөхийгөөд: Уучлаарай таныг таньсангүй.
Юнги: Зүгээрдээ дугаараа өгөөд нэрээ хэлвэл уучилъя.
Нөгөө охин сандарсаар нэрийн хуудсаа өглөө.
Юнги: Баярлалаа Шин Нара. *Инээмсэглэх*
Нара " Ямар царайлаг юм бээ" гэж бодоод үргэлжлүүлэн ажлаа хийхэд Юнги баахан асуулт асуугаад бж бгаад тэр 5 дэлгүүрээс гарлаа.