Ингэнэ гэж бодсон уу?? Дахиад Үгүйээээ Одоо бүүр яг жинхнээсээ ярьж өгье.
Хүүхдүүдийг бүгдэнг нь эдгээгээд дараа нь Мижүг дуудаж хараалыг арилгуудаад бүгд эсэн мэнд гэртээ ирцгээсэн юм. Гэрт ороход Жина Нара Соруг 3 сууж байлаа.Сүжин: Ахаа одоо зүгээр бх бид нар гэр лүүгээ явлаа шүү. Баяртай гээд Жисоныг сугадсаар найзуудтайгаа яваад өглөө.
Жин: Энэ одоо яахаараа айдаггүй бнаа. Ахаа би гэртээ байя гэж хэлнэ гэж бодсон шд.
Жина:Чи нээрээ дүүгээ мэдэхгүй юмаа. Яаж ч бодсон ах эгч нар найзуудаас нь илүү бхгүй л бх.
Нара: Тийм шүү. Ингэхэд одоо хоол болж бгаа шд. Хоолоо идэцгээе.
Соруг: Би цай өөрийнхөө жороор бэлдье.
Хусог: Хайраа зүгээр л цай бэлдье. Чиний жорын цайг дараа нь ууя.
Бүгд: Тиймээ тэгье. Бэлдээд хэрэггүй гэцгээнэ.
Хоол идэж бхад
Тэхён: Бид нар хэзээ хуримаа хийж эхлэх бол.
Жонгүг: 2 жилийн дараа л хамгийн хөгшнөөсөө эхлээд хийх бх даа.
Жин: Хөөе чи зүгээр хэдхэн сар л дүү юм байж.
Жимин: Гэхдээ л бид нараас хамгийн хөгшин нь шд.
Юнги: Тэр дараалал чинь ер нь худлаа болох байх. Аав Ари бид 2ыг хамт гэрлэх ёстой гэсэн. 3,4 жилийн дараа.
Нара: Айн, Гэрлэх??
Юнги: Тиймээ
Нара: Өө ззө өөрөө ч мэдээгүй гэрлэх гэж бна шд.
Жимин: Минсо бид хоёр 2 жилийн дараа гэрлэнэ гэж бодож бгаа.
Хусог: Зза тэгвэл дараалал нь Жимин, Жин, Юнги, Тэхён, Би, Намжүүн, Жонгүг юм бна.
Минсо: Жимин, Тэхён хоёрыг дээшлүүлээд бусад нь яг дарааллаараа юм бна.20 Жилийн дараа:
Нөгөө гэрлэх дараалал чинь шаал худлаа болсон шд.
Мижү бусдынхаа хуримнаас өмнө түрүүлээд жирэмсэн болчихсон тэгээд Намжүүн түрүүлж хурим хийхээс өөр аргагүй болсон, одоо бүүр 5 хүүхэдтэй. Дараа нь Жимин Минсо хоёр, одоо 3 хүүхэдтэй. Хусог Соруг хоёр дараа нь гэрлэсэн одоо 2 хүүхэдтэй. Юнги Нара, Тэхён Ари 4 хамт төлөвлөснөөрөө хийсэн. Юнги Нара хоёр одоо 2 хүүхэдтэй бол, Тэхён Ари 2 бүүр 6 хүүхэдтэй хүүхэд бараг ургадаг гэхэд болно.
Жин Жина хоёр одоо 3 хүүхэдтэй. Сүүлд Жонгүг Минжи хоёр хийсэн юм даа. Минжигийн аав дахиад л 27 хүртлээ хүнтэй суухгүй гээл одоо 3 хүүхэдтэй.
Ээжүүд нь хүртэл төрөөд бгаа гээл бод. Одоо бүүр дүү нар нь хүртэл хүнтэй сууцгаасан.
Өөр ордон бариад тэрэнд нь бид амьдарч бгаа. Юнги дараагийн хаан болсон.
Ари: Би жирэмсэн гэнээ.
Минжи: За одоо болоо шдээ. 7 Дах хүүхэд бхдаа яадын. Жил өнжөөл төрхийн. Нара Соруг хоёр жирэмсэн болох хэрэгтэй шд.
Нара: Би жирэмсэн шд.
Соруг: Би бас.
Минсо: Бүүр 3 жиримсэн хүнтэй болчих гэж. Одоо аашыг нь олох гэж зовхын бна л даа.
Жина: Ингэхэд хүүхдүүд бас аавууд нь хаачсын.
Мижү: Мэдэхгүйээ бүгд гараад явсан.
Минжи: Аан Парк явна гэсэн. Бид нарыг амраад байж бай гэсэн шд.
Ари: Яваад 1 цаг болж бна. Одоо удахгүй нэгнийх нь утас дуугарна тэгээд бид нарыг дуудна. 3, 2, 1,Дррр, дррр.
Ари: Тээр хэлээ биз над руу залгаж бна. Байна уу?
Тэхён: Хайраа тусламж! Парк дээр хүрээд ир бүгд.
Ари: Зза одоо очлоо.Бүгд хувцсаа солиод парк руу явцгаалаа. Дүүрэн хүүхэд байх бөгөөд манай хүүхдүүд ийш тийшээ тарчихсан блаа.
Хөөрхий Тэхён Намжүүн хоёр л зовж бх шиг бна даа 5,6 хүүхэд хэдэн тийшээ хараад.
Ээжүүд бүгд хэдэн тийш тараад хүүхдүүд рүүгээ очоод байж бтал парк хаах болсныг хэллээ. Хүмүүс ч гараад эхэлтэл ээжүүд бүгд гарах гээд байж бхад нөхрүүд нь зогсоолоо. Биднийг бүгдийг нь цуглууллаа.Хүүхдүүд бүгд нэг нэг сарнай барьчихсан. Зогсож блаа. Харин нөхрүүд бхгүй байв.
Тэгээд мэдэн будлиад зогсож бтал бүгд хослолтой жижигхэн тайз шиг юман дээр зогсож блаа.
Хамтдаа нэг дуу дуулж эхэлхэд хүүхдүүд бүгд ээжүүддээ очиж сарнайнуудаа өгцгөөв. Нөхрүүд болон хүүхдүүд бүгд зэрэг
ЭЭЖҮҮДИЙН БАЯРЫН МЭНД ХҮРГЬЕ!!Яахав жаахан тэнэг дууссан байх яаж дуусгах санаа орж ирэхгүй байлаа л даа. Гэхдээ энэ хүртэл уншсан та нартаа баярлалаа. Гоё2 зохиолйн санаанууд зөндөө бгаа зохиол аль болох таслахгүйг хичээнээ.
Баяртай :* < 3 <3