Жонгүг: Миний хүсэл бол надтай үерхээч
Минжи: Наадах чинь боломжгүй. Би аавд 18 хүртлээ хүнтэй үерхэхгүй гээд амлачихсан.Чи аавыг мэднэ шдээ та нараас өөр бандитай харьцвал өдөржингө үглэнэ. Ингэхэд чи надад сайн юмуу?
Жонгүг: Чи 18 хүрэхэд 5 сар л дутуу бна бас би хүлээнээ. Би сайн биш хайртай хүнээ л үнсдэг за юу. Гээд Минжи рүү дөхөхөд
Минжи: Хөөе давраад бай!
Жонгүг: Энэ миний хүсэл болог! гээд Минжиг үнсэхэд Минжи ч эсэргүүцсэнгүй зүгээр л байж блаа. Тэдний үнсэлтийг хичээл орох хонхны дуу зогсоосон юм.
Тэд ч ангидаа хоцорч очоод багшаасаа гуйж2 орлоо.
Хичээл ч тарж тэд орой хүртэл гэртээ бж бгаад орой 10 цагт гарцгаав. Сүжинийг авч явья гэсэн ч завгүй бна гээд ирээгүй.
Минсо: Жиминаа чи намайг жинхнээсээ үүрэх гээд бгамуу би өөрөө явж чадна шд ямар Ари бгаа биш.
Жимин: Үүрнээ. Өөрийгөө Ари шиг гээл бодчих. Хайр нь чамайг үүрч үзээгүй шдээ.
Минсо: Зза ядарвал хэлээрэй за гэсээр Жиминий нуруун дээр авираад суулаа.
Хусог ч хувираад Юнгиг дээрээ суулгав.
Тэхён Ариг нуруундаа үүрээд харин Минжи Жонгүгт үүрүүлэхгүй гээд явж бтад Жонгүг гэнэт Минжиг хуримын өргөлтөөр өргөөд гүйлээ. Жонгүг гэнэт удаашраад ирэхэд
Минжи: Буулгачихаа би өөрөө
Жонгүг: Түр хүлээж бай эд нарын хойно гарах хэрэгтэй бна.
Гээд удалгүй нөгөө хэдийн хойно гарлаа.
Минжи: Яах гэж бгаа юм?
Жонгүг гэнэт уруул дээр нь үнсэхэд
Минжи: Хөөе чиний хүсэл дуусцан. Жонгүг: Би ганцхан тэр үед гэж хэлээгүй шд.
Минжи:-___- хөгийн юм бээ?
--------=
Минсо: Би хэзээ ч чонын нуруун дээр сужж үзээгүй юм бна.
Жимин: Би чамайг бага бхад чинь ингэж нэг удаа хальт суулгаж бсан.
Минсо: Яаж тэгж аймар санаад бдын би ерөөсөө санадаггүй шд. Ер нь өөрийгөө бараг мэддэггүй юм шиг бна.
Жимин: Гэхдээ би бас аав ээж 2 чинь чамайг сайн мэддэг гэхээр надад сайхан байдаг.
Минсо: Надад ч бас сайхан бна гээд урагшаа болоод Жиминий хацар дээр үнслээ.
Минсо: Чоно үнсэх эвгүй юм бна хурдан хүн болоод үнсүүлээрэй.
Жимин: Чи худлаа буучаад ичээд унана даа.
-------=
Жимин Минсо хоёрыг харсан Тэхён Ари хоёр ярвайгаад
Ари: Чоно үнсэх эвгүй бхаа хха.
Тэхён: Харин тхх хадагтай би чоно биш шд үнсэхгүй юмуу?
Ари: Үнсэхгүйээ. Нээрээ хурдан явах гоё юмаа. Би бас ингэж явна гэхээр л. *инэмсэглэх*
Тэхён: Гэхдээ надтай явж бгаа шиг тийм тухтай биш л бх.
Ари: Хха за тийм бхаа.Ядрахгүй бну
Тэхён: Чамайг дэлхийн төгсгөл хүртэл үүрсэн ч ядрахгүй.
Ари: Ингэхэд хүмүүс биднийг харахгүй бна тэ
Тэхён: Тиймээ хурдан болохоор харж чадахгүй бган зүгээр салхи л гэж бодож бгаа.
Ари: Гоё юмаа
Тэхён: Миний эхнэр их хачин юманд дуртай юмаа.
Ари: Харин тхх. Чамайг араас чинь тэврэх бүүр гоё бна.
Тэхён: Энэ чинь харин хачин биш гоё юм бна сайн тэвэр.
Ари: Хха зза сайн тэвэрнээ.
-----=
Хусог: Юнги чи ямар хүнд юм бээ
Жин: Би жаахан үүрэх үү
Хусог : Тэг бүүр яг үхлээ.
Хойно Намжүүн Жин Хусог 3 ээлжлэн Юнгиг үүрсээр хүрэх газраа ирлээ.Юнги: Овоо том юмаа.
Ари: Хоёулаа энэ газар төрсөн бна шдээ.
Намжүүн: За орцгооё та хоёрт зориулан гаргасан өрөө хүртэл бдаг. Бас бид нар болон аав ээжүүд бүгд энд хамт амьдардаг.
Гэсээр дотогш ороход аав ээжүүд биднийг ирнэ гэдгийг мэдээгүй бсан болохоор бүгд энд тэнд тарсан бдалтай байж блаа.
Хамгийн эхэнд зочны өрөөнд ороход Жунины өвөр дээр Жэнни суучихсан бие биенийгээ тэврээд кино үзэж блаа.
Ари: Воов одоо ч ийм сайхан залуу хосууд шиг бх гэж. *Шивнэх*
Тэхён: Угаасаа бараг бид нар шиг харагдаж бгааздээ. Хоёулаа ч бас хөгшрөхгүй ингээл бж бна шд *Шивнэх*
Ари: Нээрээ тийм ч юмуу *Шивнэх*
Жимин: Хоёроо нялуурхаа болио!, Аав ээж бид ирлээ.
Жэнни гялс босоод: Өө хэлэхгүй яасын.
Дээрээс Сухо Жисүү хоёр хөтлөлцөн бууж ирээд биднийг хараад нүд нь хэд дахин томроод
Жисүү: Хэзээ ирсэн юм хэлэхгүй яасын бээ? ХҮМҮҮСЭЭ ХҮҮХДҮҮД МИНЬ ИРЛЭЭ ХҮРЭЭД ИР! гэж орилоход нөгөө хэд гүйхээрээ нэг бууж ирцгээлээ.
Минжи: Ээж минь жаахан аяар л даа. Бид чинь энгийн хүн шиг сонсголтой бсан бол яахав хэд дахин илүү бхад ингэж орилоод зүгээр
Жисүү: Яахавдээ баярлаад гэсээр Минжиг ирж үнсээд үлдсэнийг нь ч гэсэн нэг2 үнсээд явлаа.