Минжи: Та нарт юу хэрэгтэй юм
1: Харин л дээ. Та нар манай убба нараас хол бвал та нараас авах юм алга.
Минсо ярвайгаад: Убба гэдэг нь хэн юм чааваас.
2: Жин, Юнги, Хусог, Намжүүн, Жимин, Тэхён, Жонгүг убба нар
Ари: За бага тэнэгтээрэй убба чихшиг та нар бид нартай чацуу юм бишүү.
Минжи: Та нар өөрсдийгөө залуухан гэж боддымуу манай хэд тийм хөгшин харагддымуу.
3: Манай хэд чихшиг наадхаа бариад ав.
Ари шууд Тэхён руу залгаад спикер дээр нь утсаа тавилаа хэд дуудуулаад Тэхён ч утсаа авав.
Тэхён: Хайраа та 3 хаана бган.
Ари: Эмэгтэй ариун цэврийн өрөө та хэд хүрээд ирээч.
Тэхён: Эмэгтэй юу яасын юу болсын.
Ари: Та нарыг хөгшин гэж боддог хүмүүс энд уулзмаар бна гэнээ.3 Дахь охин шууд утсыг нь булааж авч унтраагаад: Юу гээд бган бээ гэсээр дайрах гэж бтал.
Минсо: Та нарын хөгшин убба нар одоо ирэх гэж бна шд. Бас бид нар тийм сайхан ааштай юм шиг харагдаад бнуу?! эртхэн зайлж үз *инээмсэглэх*
Минжи ч инээгээд: Болгоомжтой яваарай бацаануудаа убба нарт чинь мэнд хүргэнээ.
1: Хөөе сануулсан шүү убба нараас хол байгаарай гэж хэлээд нөгөө охидууд ч хараал урсгаад яг гарах гэж бтал нөгөө хэд яг үүдэнд зогсож блаа.
Тэхён: Бид ийм хөгийн юмнуудыг сонирхдоггүй. Бас манай найз охинд ойртоод ч хэрэггүй шүү!
нөгөө охидууд: За убба гээд яваад өглөө.
Минжи: Ааахахаха та нар нээрээ тийм хөгшин харагддын бхдаа убба чихшиг.
Юнги: Яа! бид нар хөгшин харагддагдаа биш тэд нар л өөрсдийгөө жаахан охидууд гэж боддогт бна бас эмэгтэй ариун цэврийн өрөөний урд зогсоод бхаар хүмүүс гайхаад бна явья.Гэсээр бүгд хоолны танхим явлаа.
Минжи: Минсо Ари идэх юм авчаад дээвэр дээр гарья.
Нөгөө хоёр: За тэгье.
Гэсээр бид 3 дээвэр дээр гарч ирээд газар сайхан завилаж суугаад идэх юмаа задлаад идээд бж бтал Жимин Жонгүг Тэхён 3 гараад ирлээ. Минжи одоо ч өчигдрийн явдлаас ичиж бгаа бололтой шууд идэж бсан юмандаа хахаад араас нь ус уулаа.
Нөгөө 3 ч ирээд суулаа.
Жонгүг: Өчигдөр кино үзсэний дараа бид 2 гэхэд нь Минжи шууд л хойшоо цохиод авлаа. Нөгөөх нь хамраас нь цус гараад нөгөө хэд нь Минжиг яаж бган гэхэд
Минжи: Ялаа бсын их яриад бна гээд ам руу нь орох гэж бсан бх.
Минжиг ч хамран дээр нь хуруугаа тавиад эмчлээд өглөө. Ари цүнхнээсээ алчуур гаргаж өгөөд цусыг нь арчууллаа.
Тэхён: Өчигдөр та хоёр яасан гэнээ гэж Жонгүгт хандаж хэлэхэд Минжи гялс чихэнд нь: Хүссэнийг чинь хийнэ амаа тат.
Жонгүг инээсээр: Бид 2 өчигдөр кинонй голоос гараад явсан.
Жимин: Аан мэднэ шдээ. Нээх гоё юм хэлэх гэж бна гэж бодсон шд үнсэлцсэн ч юмуу
гэхэд Минжи бас л ханиалгаад уналаа. Уух юм бхгүй бсан болохоор арай гэж Минжи уух ям авлаа ангид хүлээж байя гээд буутал.
Жонгүг: Хосуудад саад болоод яахав өөрөө эхнэртэй болохоор явлаа. Надад амжилт хүсээрэй
нөгөө хэд ч жиг жуг хийгээд амжилт гээд буулгалаа.
Тэднийг явсны дараа
Жимин: Тэр хоёрыг үерхэхээр хосын болзоонд явья.
Ари: Минжи 18 хүрээд хүнтэй үерхэнэ гэсэн одоо юу байхав 5 сар.
Тэхён: Гэхдээ болзоо удах нь байна. 4 Үүлээ түрүүлээд нэг яваад үзье.
Минсо: Тэгье нэг сайхан завтай өдөр. Энэ амралтын өдөр ч юмуу тэ сайхан гадуур гарья ямартай ч өнөөдөр аав ээжтэй уулзнаа.
Гэсээр юм яриад хоолны цагаа дуусгав.
Харин ундаа авахаар болсон Минжигийн хойноос Жонгүг буув.
Минжи нэг буланд бдаг автомат ундааны машинаас ундаа аваад суж бтал
Жонгүг: Чи араас буу гэсэн шиг түрүүлээд явчихаж бгамуу.
Минжи: Битгий мөрөөд!
Жонгүг: Чи сая хүсэл биелүүлнэ гээн шүү.
Минжи: Зза
Жонгүг: Миний хүсэл бол надтай үерхээч
Минжи: Наадах чинь боломжгүй...