"5"

72 6 0
                                    

Авга ахын гэрт ортол танихгүй 9 хөвгүүн 2 охин бас Сүжин авга ах эгч 2 сууж блаа.
Биднийг орж ирэхэд хүүхдүүд бүгд босоод: Сайн байцгаана уу?
Жин: Юун хүмүүс билээ?
Сүжин:  Ахаа энэ нөгөө захиралын итгэлт хүмүүс надтай нэг анги бас цус сорогч, хүн чоно,лусын дагина бгаа.
Жин: Гэхдээ 3 энгийн хүн бна шд.
?: Зүгээрдээ бид мэднэ.
Минжи: Хүүхдүүд зогсоогоод бх юм  ороод тухтай ярилцья энэ царайлаг хөвгүүдтэй танилцмаар бна.
Охидууд бүгд буйдан дээр эгнээд сууцгаалаа. Харин хөвгүүд нь газар зарим зогсоо байдалтай бна. Буйдан багадаад бна л даа хөөрхий.

Намайг Жисон
                Чанбин
                Чан
                Феликс
                Хёнжин
                Мину
                Жонгин
                Синмин
                 Үжин(stray kids)
                Сүёон
                 Шухуа  ( (G)-Idle ын 2) гэдэг.
Хёнжин: Манай аав сургуулийн захирал бгаа юм.
Намжүүн: Аан тэгэхээр Жисон, Жонгин, Синмин 3 энгийн хүн юм бна.
2 охин нь Лусын дагина, Хёнжин Чанбин, Банчан, Үжин хүн чоно, Пэликс, Мину цус сорогч юм бна.

Минжи: Би Минуд сайн болчлоо. Суунаа!
Жонгүг: Чамайг юу гэж ийм хөөрхөн хүүхэд тоох вэ дээ.
Минсо: Минуд хөгшин авгай хэрэггүй.
Минжи: Цссс хөгшин чихшиг өөрөө 3 хоног хөгшин юм бж.
Сүёон: За эгч нараа тэгэхээр энд нэг гоё юм болж бгаа л даа.
Бүгд: Юу??
Жисон: Би Сүжинтэй үерхэж бгаа гэр бүлийнх нь зөвшөөрлийг авах гээд ирсэн *ичээд хүзүүгээ барих*
Сүжин: Нөгөө харин тийн тийм юм болчлоо.
Жин: Та хоёр үерхээд үнэхээр гэрлэх дээрээ тулвал Жисон хувирах шаардлагатай болно. Хурирах юмуу?
Жисүн: Би эд нартай найзлахдаа л эдэн шиг болохыг хүсдэг бсан. Бас би Сүжинд үнэхээр их сайн. Хувирч чаднаа.
Хусог: Зза ингэхэд тэр 2 охин та нарын 2тай нь үерхдиймуу?
Сүжин: Хёнжин Сүёон 2 үерхдэг. Удахгүй Шухуа Жонгинийх болхын бган.
Шухуа: Үгүйээ Сүжин худлаа хэлж бган.
Гэсээр хүүхдүүдтэй юм ярьж бгаад тэднийг явуулаад гэртээ орлоо.

Минсо: Нээрээ би Сүжиний өрөөнөөс дэвтэр олсон. Сая гэнэт л саналаа. Тэрэн дээр нөгөө хутганы түүх бсан. Гэхдээ сонирхолтой нь Сүжин энэ түүхийг мэдэхгүй хэн ч ярьж өгч бгаагүй.
Намжүүн: Сүжинийг дуудаж асууя. СҮЖИНАА! 
Сүжин: Яасан ахаа.
Намжүүн: Чи тэр хутганы түүхийг яаж мэддийн
Сүжин: Ямар хутганы түүх?
Жин: Үнэхээр мэдэхгүй бгаа болотой. Дэвтрийг аваад ирье.
Гэсээр Сүжиний өрөө рүү ороод удсан ч гүй нэг дэвтэр гаргаад ирлээ. Нээж үзэхэд үнэхээр тэр түүх байв гэхдээ яг хажуунаас харсан юм шиг дэлгэрэнгүй. Хамгийн сүүлд бичсэн юмыг нь харахад
""Мин Овогийн гэр, Маш ойрхон"" 
гэсэн бичиг байв.
Тэхён: Сүжин өнгөрсөнг хардаг биз дээ. Энэ он сарыг харахад бидний ирсэн өдөр бичсэн юм бна.
Сүжин: Би үнэхээр ийм юм бичсэнээ санахгүй бна. Өмнө нь өнгөрсөнг харахдаа зүгээр л хараад зүгээр бичдэг бсан.
Жимин: Тэгвэл бүүр чухал юм харахдаа өөрөө ч мэддэггүй юм бна.
Хусог: Гэхдээ энэ тодоор бичсэн бгаа Дэвтэр...Мин овогтын гэр... маш ойрхон энэ яг ямар учиртай юм бол?
Жонгүг: Мин овогт гэхээр хааных эсвэл авга ахынх.
Минжи: Энд ирэхдээ бичсэн юм чинь Авга ахынх бх. Одоо орж үзэх үү?
Намжүүн: Тэгье чухал юм шиг санагдаад бна.
гэсээр авга ахынд ороод бүгдийг нь хэлтэл
Авга ах: Хутга олох гарц бж магадгүй. Дэвтэр юм бна гэхдээ би дэвтэр эдр харж бгаагүй шд.
Жин: Ахаа ямартай ч хайгаад үзье.
гэсээр тэдний номын сан руу орж номнуудыг үзлээ.
Ари: Би олчих шиг боллоо. Гэхдээ ид шидийн гэмээр энэ ном гэнэт л гараад ирлээ. Би дандаа энэ тавиурнуудаас ном авч уншдаг ийм дэвтэр харж бгаачгүй.
Намжүүн: Тэгэхээр энэ номыг өнгөрснийг хардаг хүмүүс бичдэг. Шуламын туслалцаатай энэ номыг нуудаг бх нь. Гэтэл доороос: Хүүхдүүдээ гэж танил хоолой сонстов.

               

(Дууссан) KnifeWhere stories live. Discover now