"20"

58 5 0
                                    

Өнөөдөр бол Юнги Ари хоёрын төрсөн өдөр бүгд эгэл бусчуудын хотод ирсэн бна. Ханхүү гүнж хоёрынх нь төрсөн өдөр тул их л том баяр болж бна.
Кёнсүү: Одоо хүч чинь бүрэн ирсэн бх учиртай гэж Юнги Ари хоёрт хэллээ.
Ари: Тэгвэл одоо хүчээ хэрэглээд үзэх үү?
Кёнсүү: Тэг2   гэхэд Юнги хэсэг хугацааны дараа хүн чоно болон хувирлаа.
Еэрин: Охин минь хүчээ ашиглаад үз гэхэд Ари ч анхаарлаа төвлөрүүлээд урдаа бгаа төмөр рүү гараа шилжүүлэхэд гарнаас нь аянга гарч ирээд төмрийг юу ч гүй болтол нь шатаалаа.
Ари: Хөөх үнэхээр гоё юмаа би хүчээ бүрэн ашиглаж чадаж бна.
Юнги ч буцаж хүн төрхөндөө ороод: За буцаад танхим руу явлаа шүү гэсээр аав ээжийнхээ өрөөнөөс гараад гол танхим руу ирлээ.
Охидууд бүгд л маш үзэсгэлэнтэй харагдах бөгөөд бүгд нэг дороо цуглажээ. Нөгөө дэлгүүрт бсан 3 охин хүртэл хамт бна.
Тэхён Ариг ирэхийг хараад өөдөөс нь очоод гараа сунгаад: Эрхэм гүнж та мөхөс надтай бүжиглэх үү?
Ари гараа өгөөд: Яаж ийм сайхан залуугаас татгалзах билээ. Гэсээр танхимын голд очлоо. Бусад нь бүгд бүсгүйчүүдээ урин бүжиглэцгээв. Тэр дунд аав ээжүүд хүртэл бүжиглэж харагдана. Сүжин болон түүний найзууд, авга ах эгч, аав ээжүүд, тэдний найзууд, иргэд ч бас бүгд л цугласан маш том найр болж бна.
Минсо: Би шилэгдмэл маргаашнаас хутга хайна тэгээд хүчийг нь би сорно гэхээс айгаад бх юм.
Жимин: Зүгээрдээ чи чадна. Чи энэ бүхэн дууссаны дараа миний эхнэр болно гэхээс л сандрах хэрэгтэй.
Минсо инээгээд: Чи тийм сандархаар аймар юмуу?
Жимин: Тхх зүрхийг чинь маш хурдан цохилуулхаар тийм аймар шүү.
Минсо: Хөөрхий миний зүрх
Жимин: Миний эхнэр болохдоо бэлэн л бгаарай.
Минсо: Хха зза маш бэлтгэлтэй бна.
Жимин: Хүндэт шилэгдмэл миний эхнэр болох нь хоёулаа зөндөө хүүхэдтэй болно шүү.
Минсо: Юун эрт хүүхэд ярьдын ичмээр юм.
Жимин: Өхөөрдөм шүү миний эхнэр  гээд хамар дээр нь үнсэхэд Минсо зөрүүлж уруул дээр нь үнсээд:  Хамар луу чинь арай хүрэхгүй юм бна.
Жимин: Хүрэхгүй бгаа нь таалагдаж бна.
Минсо: Донтой нөхөр вээ?
Ари: Та хоёр нялуун юмаа маргаашнаас хоёулхнаа бх юм бж. Гэж хажуугаар нь Тэхёнтай бүжиглэсээр хэллээ.
Жимин: Та хоёр бас нялуурч болно шд.
Тэхён: Манай хүн чинь бас гүнж шүү дээ хоёулхнаа бхдаа л нялуурнаа.
Жонгүг тэдний хажууд ирээд Минжиг харсан уу?
Ари: Сая хаалгаар гарч бсан.
Минсо: Халууцсан бх л даа халуунд үнэхээр дургүй шд.
Жонгүг: Зза гэсээр дээшээ гарлаа.
Ингээд дуу ч дуусч тэд саяны газраа цуглацгаалаа.
Ари: Би та нартай танилцаагүй юм бна гэсээр нөгөө 3 охинд хэлэхэд
Нөгөө гурав ч нэрээ хэлээд танилцацгаалаа.
Сүжин: Ари эгчээ Нара эгч танай бэр болох нь дээ.
Юнги Сүжинийг цохиод: Юугаа яриад бгаа юм хоол ид гээд ам руу нь хоол чихэж бгаад хөөгөөд явууллаа.
Сүжин дахиж ирээд: Ингэхэд ах хайчаав?
Хусог: Харагдахгүй л бна. Аан харчихлаа тагтан дээр нэг эмэгтэйтэй хамт бна.
Сүжин: Ашгүй баахан бэр эгч нартай боллоо. Минжи эгч тоохгүй Минсо эгч намайг бацаан гээд Ари эгч ч найз залуу гээд алга болчихдог бсан залхаад бсын.
Минсо: За зүгээр найз банди руугаа яваа.
Сүжин: Зза гэсэн хэрнээ л ахынхаа зүг яваад өглөө.
Намжүүн: Энэ Сүжин яг шавар хаах нь. 
Соруг: Гайгүү блгүй дээ.
Гэсээр энгийн л зүйл ярьсаар үлдлээ.

(Дууссан) KnifeWhere stories live. Discover now