"12"

56 5 0
                                    

Ари: Яагаад дэр хөнжлөө бариад гараад ирэв.
Жонгүг: Харин Намжүүн хурхираад
буйдан дээр унтах санаатай.
Гэж хэлтэл Тэхён уух гэж бсан усаа буйдан дээр асгачихлаа.
Тэхён: Нэгнийх нь өрөөнд ороод унтчих.
Бусад нь ч санааг нь ойлгосон бололтой.
Жимин: Бид хосууд учраас бидний өрөөнд болохгүй. Хусог Юнги Жин 3ын өрөөнд зай бхгүй Минжитэйгээ очиж унт.
Ари: Тхх Минжи одоо унтаагүй бгаа ор2.
Минсо: Цаадах чинь чамайг дуртай яа хүлээж авна.
Гэсээр Жонгүгийг Минжигийн өрөө рүү түлхэж орууллаа.
Минжи: Үхснээ хийж бган?
Жонгүг: Харин буйдан нойтон, Намжүүн хурхираад, нөгөө хэд өрөөндөө оруулахгүй чамаас өөр хүн алгаа.

Минжи: Хуцаад бай.
Жонгүг: Угаасаа 1 сар хамт нэг өрөөнд байчаад сүртэй шд гэсээр Минжиг түлхээд өөрөө хажуугаар нь ороод хэвтлээ.
Минжи: Би газар унтлаа гээд яг өнхрөөд орноосо унах гэж бхад Жонгүг билхүүснээс нь бариад өөр рүүгээ татаад: Зүгээр хэвт би чамайг яав л гэж.
Минжи ч зза тийм ч юмуу гэж бодоод унтахаар хичээсэн ч унтахгүй болохоор нь хажуу тийш хартал Жонгүг яг ширтээд хэвтэж блаа.
Жонгүг намуухан хойлоогоор: Унтаж чадахгүй бга юмуу?
Гэхэд Минжи "Хоо энэ хойлой нь ямар сайхан сонсогдвоо. Юу вэ би галзуурчихаж юугаа бодоод бнаа"
Минжи: Нэг хүнээс болоод унтаж чадахгүй бна
Жонгүг гэнэт чөтгөрийн инээмсэглэл гаргаад: Ийм сайхан залуу хажууд чинь бгаа болохоор уу?
Минжи: Мөрөөд! Тэнэг амьтан үхсэндээ ширтээд бнаа л гэж бодсоор бгаад унтаж чадахгүй бна.
Жонгүг: Чи хэзээ ч надад сайн болохгүй юу? Надад боломж бхгүй гэж үү? Чи байнга намайг тэнэг гэж  бодсоор л бх уу? гэж намуухан бас үнэхээр чухал царай гарган хэллээ.
Минжи худлаа инээгээд: Юугаа яриад бгаа юм. Битгий худлаа тоглоод бай ххэ.
Жонгүг босоод дэрээ аваад: Зза асуугаад ч хэрэггүй бж чи угаасаа үгүй л гэх юм бна. Гэхдээ яахав хүлээнээ.  гээд гарах гэж бтал Минжи дэрээ шидээд: Хөөе!! Би үгүй гэж хэлээгүй биз дээ Тэглээч хэний дураар хүлээх гээд бган. Би хүлээлгэнэ гэж хэлээгүй биз дээ.
Гэхэд нь Жонгүг эргэж харахад Минжигийн нүдэнд нулимс цийлэгнэцэн зогсож блаа.
Жонгүг шууд урд нь ирээд: Тэгээд яах гэж бна? гэж их л баяртай зогсож блаа.
Минжи: Юу яана гэж чи үерхье гэсэн юмуу?
Жонгүг: Нээрээ тийм юм бна унтацгаая. Гээд буцаад хэвтээд өглөө. Минжи өөдөөс нь хараад зогссон чигтээ: Тэгээд үерхье гэж хэлэхгүй юмуу?
Жонгүг: Үгүйээ.
Минжи: Өө ззө боль2.
Жонгүг Минжи рүү гараа сунгаад: Татдаа босмоор бна.
Минжи гарнаас нь барьсан чинь Жонгүг маш хурдан босч ирээд Минжигийн уруул дээр нь удаан гэгч нь үнслээ. Минжгийн нүд аяганаасаа гарахнуу гэлтэй л зогсож бхад хаалга тогшихоор нь 2 тийш саллаа.
Минжи: Ор2 гэж арай гэж хэлэхэд Тэхён хаалга шагайгаад: Хамт кино үзэх үү? Бид хэд доор яг үзэх гэж бна. Минжи бараг гүйхээ шахан: Т.тэгье гэсээр түрүүлээд явлаа.
Тэхён: Минжи яацын.
Жонгүг инээсээр: Яагаачгүйээ зүгээр л. Гэсээр Тэхёноос түрүүлээд явлаа.
Тэхён: Энэ хоёр одоо яачаа вэ гэсээр хойноос нь доош буулаа.
Доор буухад Минсо Жимин Ари Тэхён 4 л байв.
Жонгүг: Нөгөө хэд чинь яасын?
Жимин: Унтцан бна лээ. Та хоёр суу

Гэхэд Минжи ч очоод буйдан дээр суухад Жонгүг яг хажууд нь ирээд суулаа. Романтик төрлийн кино үзсэн болохоор гол дүрийн хоёр үнсэлцээд уналаа. Тэгсэн нөгөө 4 чинь ч гэсэн нялуураад Минжи бүүр ичсэндээ түрүүлээд өрөөндөө ороод шууд л нүдээ аниад хэвтчихэв. Удалгүй Жонгүг орж ирээд: Унтчихсан юм уу?
Гээд шалгаж бснаа шууд хөнжил дотор ороод Минжиг тэврээд: Унтаагүйг чинь мэднээ бас сайхан амраарай гээд духан дээр нь үнслээ. Минжи ч Жонгүг унтахгүй хэсэг хэвтэж бснаа нойрондоо унтаад өглөө.

(Дууссан) KnifeWhere stories live. Discover now