Инкван: Зза тохиролцьё.
Жин: Хүүхдүүдийг сулал.
Гэхэд Еэрин Шинби Илхүүн 3 очиж сулаллаа.
Тэхён: Хүүхдүүд үнэхээр аймшигтай харагдаж бна. Та нар яаж ингэж чадаж бнаа?!.
Эна: Бид биш тэд өөрсдөө гарах гэж оролдоод ийм байдалд хүрсэн.
Ари: Минжи гялс эмчлэх хэрэгтэй бна.
Минжи: За тэгье.Энэ өдрөөс хойш 6 өдрийн дараа хутган дахь хүчийг Минсо үүрд алга болгож 3020 онд дэлхий устах шаардлагагүй болсон. Гэвч нэг харамсалтай юм нь Сүжиний найзуудын нэг болох Мину үхсэн бсан болохоор Минжи эмчлэх гэж улайрч бгаад арай гэж Минуг амилуулсан боловч өөрөө энэ дэлхийд бхгүй болсон юм. Бүгд шаналаж бгаач Жонгүг болон Минжигийн аав ээжийг яаж гүйцэх билээ. Аав ээж хоёрт нь дахиад Мина Мира хоёр бх ч Жонгүгт аав ээжээс нь гадна Минжи болон найзууд нь л бсан. Даанч хайртай эмэгтэй нь энэ дэлхийг орхино гэдэг үнэхээр харамсалтай. Жонгүг найзуудынхаа ачаар л 6 хоног байсан цаашид яаж амьдрахыг.нь үнэхэр төсөөлөх ч үгүй бна.
Жонгүгийн талаас:
Минжиг явснаас хойш 2 жил 16 хоног өнгөрчээ. Өнөөдөр бол Юнги Нара, бас Тэхён Ари 4-ын хурим гүнж ханхүү нарынхаа хуримыг нэг өдөр хийнэ гэж ингэж хамт хийж бгаа юм.
Минжи минь бсан бол хуримаа аз жаргалтайгаар хийх бсан даа.
Хурим эхлэхэд бүгд ширээ тойрон сууцгаалаа. Манай гэр бүл болон Минжигийн гэр бүлийнхэн нэг ширээнд суусан бөгөөд нэг сандал зүгээр л хоосон орхисон юм.
Энэ сандал руу харах л юм бол нулимс урсчих гээд бсан болохоор аль болох харахгүйг хичээж байлаа. Сухо ах Жисүү эгч хоёрт ч бас хэцүү бгаа бололтой нүдэндээ нулимстай сууцгаана. Мира Мина хоёр жаахан болохоор юу ч ойлгохгүй хоорондоо тоглоод инээлдэн сууна.
Хуримын ёслол дуусч дараагийн үйл ажиллагаанууддаа орлоо.
Би ч тагтан дээр гараад тэнгэр рүү харахад Тэргэл сар гарсан байх бөгөөд түүний хажууд маш тод од байв. Тэр минь одонд их дуртай байж билээ. Нарнаас илүү саранд сарнаас илүү одонд дуртай бсан. Хрэв тэр минь бсан бол одыг хамтдаа хараад сууж бх бсандаа. Бид үерхэж ч амжилгүй үүрд хагацлаа шүү дээ.
Ямар аз жаргалтай амьдралыг мөрөөддөг блаа даа. Тэр бүгдийгээ хуваалцаж хамтдаа амьдарна гэж боддог бсан. Одоо надад хуваалцах ч хүн үгүй боллоо.
Би одоо чинийхээ хойноос явж үүрд чамтайгаа хамт амьдрах болноо гэсээр энгэрээсээ хутга гаргаж ирээд...Хха ингэнэ гэж бодсон уу?? Үгүй л бхгүй юу.
Зза одоо яг жинхнээсээ үйл явдлыг ярьж өгье.
Ари Тэхён, Юнги Нара 4 ын хурим ч дууслаа. Тэр 4 ээс бусад нь гэр рүүгээ явж бтал хаалганы урд нэг охин зогсож байв. Ойртоод очтол огт танихгүй охин байв.
Намжүүн: Хэн бэ?
Охин: Та нартай нэг сургуульд сурдаг бсан хүн бна.
Намжүүн: Аан яах гэж бгаа билээ?
Охин шууд Жонгүг дээр ирээд уруул дээр нь үнсчихлээ.
Жонгүг: Яаж бнаа??*уурлах*
Охин: Би танд аль ахлах сургуульд орж ирэхэд чинь л хайртай болсон. Минжи гэдэг охиноос болж танд орйтож чадаагүй. 2 Жилийн өмнө үхсэн гэж сонссон.
Бүгд: Яв! Зайл!! хэмээн нулимстай нүдээр тэр охиныг хөөцгөөнө.
Минсо: Дахиж наад бузар амаараа найзын маань нэрийг хэлээд үзээрэй. Дахиж нүдэнд үзэгдээд ч хэрэггүй!!! *уйлах*