"2"

98 5 0
                                    

Хусог: Хэдүүлээ юу хийх вэ?
Минжи: Аймшгийн кино үзье.
Жонгүг: Тиймээ аймшгийн кино л сайхан.
Жин:-_- Намайг айдгийг мэдсээр байж шинэ найзуудын минь өмнө ичгэвтэр бдалд оруулмаар бнуу?
Жимин: Тийшд тэгж болохгүй шдэ.
Тэхён: Аймшгийн кино үзье л даа.
Сүжин: Тэгвэл Ари эгч Юнги 2оос асууж шийдье.
Ари: Юнги үхтлээ айдаг гэхдээ би бол үзмээр бна.
Юнги: Би айхгүйээ амлья үзэцгээе.

Гэсээр попкорн  бэлдээд киногоо тавиад суулаа.
Буйдан дээр аймхайнууд нь сууцан нөгөө айдаггүй хэд нь газар суугаад юун кино үзэх хойшоо харж инээсээр бгаад таарлаа.
Жимин Минсо 2 тэврэлдээд сууцан
Сүжин хөнжилд өөрийгөө битүү орооцон яг ороомог шиг хха
Юнги Жин 2 Бие биенийгээ бж бгаал тэвэрч авч орилоод
Хусог Намжүүнийг бамбай болгоод бж бгаал ард нь очиж сууж орилоод
Харин бусад нь бараг элгээ хөштөл инээсээр бгаад киногоо үзлээ.
Тэгээд жаал юм ярьж бгаад маргааш хамт явахаа ярилцаад Юнги Ари хоёр гэртээ орцгоолоо.

Өглөө нь хоёр гэрийнхээ дунд уулзаад хамт явцгаалаа. Хэзээний л нэг эртний найзууд шиг ярилцаж инээлдэж явна. Угаасаа 2 нас хүртлээ хамт бсан хүүхдүүд шүү дээ.

Сургуулийн хашаагаар ороход л бүхний нүд тусаад үнэхээр хэцүү.
Баахан охидууд яг орохын даваан дээр урдаас гарч ирээд хаанаас ч нэрнүүдийг нь олсын мэдэх юм алга бүгдэнгийх нь нэрийг дуудаад орилоод бхаар нь Минсо Ари Минжи хоёрт хандаад явья гэсэн дохиог илгээгээд яг явах гэж бтал Жимин чөтгөрийн инээмсэглэл тодруулаад Минсог татаж тэврээд: Би үерхдэг намайг тайван байлгахыг хүсч бна манай найз охин их хартай.
Гэхэд нь Минсо уурлаад яг ургамал дээшээ жаахан ургуулаад Жиминий хөлийг ороогоод хүчтэй татахад  Жимин: Энэ сургууль шүү гээд Минсогийн чихэнд шивнэхэд Минсо буцаад ургамлаа буцаалаа.

Охид ч Жиминийг тойрхоо болиход Минсо түрүүлээд алхтал Жимин ч хойноос нь алхсаар яваад өглөө. Харин үлдсэн нь бас Жиминийг дуурайгаад
Тэхён хажуудаа бсан Ариг татаж аваад хөтлөөд явлаа. Жонгүг ч Минжигийн бугуйг татаад чирсээр яваад өглөө.

Харин үлдсэн хэд нь хөөрхий хэдэн охидуудын гарт үлдлээ.

( Цус сорогч болгон ямар нэгэн чадвартай.
Минсо: Ургамал удирддаг

Минжи:Эдгээх, ховс    ээж нь 2 чадвартай бсан бөгөөд тэр нь ч өвлөгдсөн юм. Гэхдээ , эдгээх чадвартай бгаагүй юмс хөдөлгөх, гэрэлний хүчтэй бсан

Жин: Ирээдүйг хардаг бүүр онц ноцтой юм болвол хардаг

Сүжин: Өнгөрсөнг хардаг хамгийн хэрэгтэй хүн

Тэхён: Усны чадвартай

Жонгүг: Гал

Жимин, Намжүүн, Хусог хүн чоно болохоор нээх онцгой чадвар бхгүй.
Гэхдээ бүх хүн чоно энгийн хүний бодлыг уншиж чаддаг бүүр хүчирхэг нь хувирахгүйгээр их хүчтэй болж чаддаг

Юнги Ари 2 яг яаж хувирахыг нь хэн ч мэдэхгүй тэдний аав нь Хүн чоно болон цус сорогчийн Эрлийз. Ээж нь харин энгийн хүн.
Энэ хоёр ихэр болохоор яаж ч хувирч магад нэг нь хүн чоно нөгөөх нь цус сорогч магадлал илүү их бгаа.

Бас шулам болон лусын дагинас бдаг.
Шулам: Шившлэг хийнэ. Ямар ч шившлэг бсан болно тэр хүний хүч чадлаас хамаарна.
Лусын дагина: Заавал ус хүрэхээр биш зүгээр хүссэн үедээ хувирч болно. 2-3 Хүн 15 минут усанд амьсгалуулж чадна. )

Жимин Минсогийн хойноос явангаа: Сая тэр охидууд чамд атаархсан бас чамайг царай муутай юм бж ийм сайхан залууг яаж тоосын бол гэж бсан.
Минсо: Хха сайхан зулуу ч гэхшиг хамгийн сайхан зүйл чинь энэ бна гээд эргэн тойрноо харснаа алган дээрээ цэцэг гаргаж ирээд харуулахад
Жимин: Чамтай адилхан царай муутай юм бна.
Минсо: Хуцаач!
гэж хэрэлдэж бтал Тэхён Ариг хөтөлсөөр хүрээд ирлээ.
Минсо: Та хоёр үерхээд бгамуу?
Ари: Үгүйээ.
Жимин: Тэгээд яагаад одоо болтол хөтлөлцөөд бган
Гэхэд л тэд гараа салгалаа.
Минсо: Нөгөө хэд чинь яасын
Тэхён: Одоо Минжиг булаацалдаж бгадаа. Гэхэд хойноос
Жонгүг: Үгүйээ би түрүүлээд аваад ирсэн.
Минжи: Харин сая энэ намайг шууд чирээд ирсэн. Нөгөө хэд хөөрхий хойно үлдсэн.
Минсо: За орхи2 зохицуулаад ирэх л блгүй анги руугаа явья гэсээр анги руугаа явж бтал.

(Дууссан) KnifeWhere stories live. Discover now