Ertesi gün Jeongin okula gittiğinde bir adama çarptı. Ona doğru baktığında Felix olduğunu gördü. Eğilip özür diledi.
Jg: Özür dilerim. Sizi görmedim.
Flx: Önemli değil. Ben de seni görmedim. Bu arada dün Hyunjin'le konuştuğunu gördüm. Onun yanında fazla durursan seni daha çok aşağılarlar.
Jg: Benimle arkadaş olmak istediğini söyledi.
Flx: Yine de çok yakın durma. Senin iyiliğin için söylüyorum.
O arada Hyunjin geldi.
Hj: Neden durmayacak? Onunla bir sorunları varsa bunu bana söylesinler. Jeongin, gel. Kantine gidelim.
Hyunjin Jeongin'in bileğinden tutup kantine götürdü.
Hj: Ne yemek istersin? Sana alabilirim.
Jg: Kendim kendime alırım. Sana ihtiyacım yok.
Hj: Bu kadar soğuk olma Jeongin. Bana karşı neden böyle olduğunu anlamıyorum.
Jg: Açıklayayım. Seni ilk gördüğüm gün benimle uğraştın. Sonra arkadaşım olmak istediğini söyledin. Hemen sonra da senin yüzünden tekrar okula rezil oldum. Bu yeterli bir açıklama mı?
Hj: Ben böyle olmasını istemedim. Özür dilerim. Eğer istemezsen yanına bile yaklaşmam.
Jg: Sadece daha mesafeli olalım. Felix hyung haklıydı. Senin o kadar yakınında olmam ikimiz için de zararlı.
Hj: Hala arkadaş mıyız?
Jg: Evet.
Hyunjin Jeongin'in saçlarını hafifçe karıştırıp arkadaşlarının yanına gitti. Jeongin kantine gidecekken Seungmin'in sesiyle durdu.
Sm: Jeongin bekle bir dakika.
Jg: Efendim abi.
Sm: Senin Hyunjin ile aranda bişey mi var?
Jg: Dün arkadaşım olmak istediğini söyledi. Ben de kabul ettim.
Sm: Anladım. Dikkat etmen gerek. Biliyorsun.
Jg: Ona fazla yakın durmak istemediğimi söyledim. Ona da zarar vermek istemiyorum.
Sm: Kimseye zarar vermiyorsun. Bana inan.
Jg: Abi, onları bilinçli yapmıyorum biliyorsun.
Sm: Biliyorum meleğim. Sadece kendini biraz daha kontrol edebilmelisin.
Jg: Nasıl yapacağımı bilmiyorum. İnsanlar sarhoş olduklarında ne yaptıklarını bilmezler ya? Benimki de öyle. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama kendime geldiğimde karşımda kanlar içinde kalmış bir insan oluyor.
Sm: Jeongin... Ben senin yanında olduğum sürece tekrar olmayacak. Tamam mı?
Jg: Bu yüzden insanların beni dışlamasını sevmiyorum.
Sm: Hepsi geçecek kardeşim. Sınıfına gitmelisin.
Jg: Tamam abi. Kendine dikkat et.
Sm: Asıl sen dikkat et.
Jg: Ederim abiciğim.
Jeongin sınıfına gitti. Derste kulakları çınlamaya başladı. Yine oluyordu. Gözlerini kapattı ve ellerini kulaklarına koydu. İnsanlardan uzak durması gerekiyordu. Kendine defalarca sakin olması gerektiğini söylemeye başladı. Çınlamalar dayanamayacağı düzeye geldiğinde ayağa kalktı.
Jg: Öğretmenim, lavaboya gidebilir miyim?
Öğretmen kafa salladığında Jeongin sendeleyerek kapıya doğru ilerledi. İlerlerken sınıftan gelen sesleri duyabiliyordu.
"Canavar geliyor saklanın!"
"Kimse ona dokunmasın!"
"Bu kadar çirkin olmanın cezasını böyle ödüyor zavallı."
Sonra gülüşmeler.
En sonunda sınıftan çıktığında olabildiği kadar hızlı bir şekilde tuvalete girdi ve kendini içeriye kilitledi. Abisine mesaj attı.
Jeongin: İyi değilim.
Abim: Geliyorum.
Jeongin köşeye çöküp beklemeye başladı.
*****
Seungmin tuvalete gitmek için izin aldı ve sınıftan çıktı.
Hyunjin'le aynı sınıftalardı. Hyunjin mesajı görmüştü. Jeongin'e ne olduğunu merak ediyordu. Seungmin'in peşinden gitti.
Seungmin tuvaletin kapısını çalmaya başladı.
Sm: Jeongin orada mısın?
Jg: Evet.
Sm: Kapıyı aç.
Jg: Olmaz. Sınıfa geri dön. Seni çağırmamalıydım.
Sm: Jeongin aç dedim. Sınıfa dönmüyorum.
Jg: Bu seferki daha kötü. Kulaklarım katlanamayacağım kadar çok çınlıyor abi. O dışarı çıkmak istiyor.
Sm: Sana yardım edeceğim. Sadece kapıyı aç.
Jg: Korkuyorum. Ya sana zarar verirsem?
Sm: Kapıyı aç. Lütfen.
Jg: Tamam.
Hyunjin olanları gizlice izliyordu.
Jeongin kapıyı açar açmaz köşeye gitti ve yere çömelip başını dizlerine sakladı.
Seungmin temkinli adımlarla kardeşinin yanına gitti.
Sm: İyi misin? Gel elimi tut.
Seungmin ellerini Jeongin'e doğru uzattı.
Jeongin kafasını kaldırıp Seungmin'e baktı. Çok çaresiz görünüyordu.
Titreyen ellerini Seungmin'e uzattı.
Ama ellerini tutmak yerine yere düşürüp boğmaya başladı.
Seungmin nefes alamadığı için gözleri kanlanmaya ve yüzü kızarmaya başlıyordu.
Hyunjin bişey yapması gerektiğini farketmişti. Koşup Jeongin'i Seungmin'in üzerinden çekti ve kollarını tuttu.
Seungmin nefesini düzene soktuğunda Jeongin'e doğru ilerledi. Yanaklarından tutup kendisine bakmasını sağladı.
Sm: Jeongin kendine gel. Ben buradayım tamam mı? Yanındayım.
Jeongin'i kendine çekip sıkıca sarıldı. Jeongin ise kendine geldiğinde direnmeyi bırakıp Seungmin'e sarıldı.
Jg: Ne oldu? Kime zarar verdim?
Sm: Kimseye.
Jg: Boynundaki morluk benim yüzümden değil mi? Abi yalvarırım beni bir akıl hastanesine götür. Gittikçe daha da kötüleşiyor. Yakında benim çıkmama izin vermeyeceğinden korkuyorum. Benden daha güçlü.
Sm: Seni oraya götürmeyeceğim. Sen deli değilsin.
Jeongin yavaşça kendini uykunun kollarına bıraktı. Seungmin Hyunjin'e baktı.
Sm: Teşekkür ederim. Sen olmasaydın baş edemezdim. Eminim Jeongin de sana minnettardır.
Hj: Önemli değil. Ama bir gün Jeongin'e ne olduğunu öğrenmek isterim.
Sm: Jeongin sınıfa döndüğünde sana anlatırım. Sen de sınıfa dön. Ben buradayım.
Hj: Tamam.
Hyunjin olanları düşünerek sınıfına gitti.
______
Olaylay olaylay!!!
Selamgençlervegençkalmayaçalışanlar!
Sizce Jeongin'in neyi var?
Bölüme dair çok soru bulamadım ama neyse.
Kendinize iyi bakın💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly (Hyunİn)
FanfictionÇok fazla tutulmayan minnoş çift Hyunİn ficidir. Keyifli okumalar...