Jeongin uyandığında Hyunjin'in üzerinde uyuduğunu farketti. Çok ağladığı için gözleri yanıyordu. Kalkıp kısa bir duşa girdi. O gün okula gitmesi gerekiyordu.
Duştan çıkınca Hyunjin'in uyanık olduğunu fatketmeden dolabına ilerleyip kıyafetlerini çıkarttı.
Hj: Günaydın sevgilim.
Hızlıca arkasını döndü.
Jg: U-u-uyanık mıydın?
Hyunjin kalkıp Jeongin'in yanına gitti. Kıyafetleri elinden alıp yatağa fırlattı ve beline ellerini yerleştirip kendine çekti. Aynı zamanda Jeongin'in belindeki havlunun ucuyla oynuyordu.
Hj: Evet uyanıktım.
Jg: Okula gitmeliyiz.
Hj: Hazırlanalım o zaman. İyisin değil mi?
Jg: İyiyim sanırım.
Hj: İyi olacaksın.
Jg: Hyunjin üşüyorum da üzerimi giyinmeme izin verir misin?
Hj: Tamam.
Hyunjin geri çekilip çantasındaki okul kıyafetlerini alıp tişörtünü çıkarttı.
Jg: Y-ya bir haber ver!
Hj: Neden vermem gerekiyor ki? Sonuçta sevgilimsin.
Jg: Olsun yine de haber vermeliydin.
Jeongin utanıp arkasını dönmüştü. Hyunjin de Jeongin'e arkasından sarılıp bedenlerini birleştirdi.
Jg:H-hyunjin...
Jeongin'in boynuna dudaklarını bastırdı. Sonra omzunu ve şakağını öptü.
Hj: Üzgünüm ama dayanamıyorum.
Jg: Böyle de olmaz ki ama. Cuma günü yapsak?
Hyunjin biraz uzaklaştı. Ama elleri hala Jeongin'in belindeydi.
Hj: Tamam sevgilim.
İkili hazırlandığında okula gittiler. Vedalaşıp derslerine girdiler. Müdür Jeongin'in sınıfına yanında bir öğrenciyle beraber girdi.
Mdr: Çocuklar, bugün sınıfınıza yeni bir öğrenci katılacak. Kendini tanıt bakalım.
Rj: B-ben Renjun. Çinden geliyorum. 18 yaşındayım. Umarım iyi anlaşırız.
Mdr: Boş bir yere oturabilirsin. Renjun ile iyi anlaşın çocuklar. İyi dersler.
Jeongin Renjun'u yanına çağırdı. Renjun Jeongin'in yanına oturdu.
Jg: Merhaba. Ben Jeongin. Memnun oldum.
Rj: Ben de.
Jeongin çınlayan kulağının etkisiyle başını masaya gömdü. Geçtiği zaman teneffüs zili çalmıştı.
Jg: Ranjun-ah! Hadi dolaşalım!
Cevap vermesine fırsat bırakmadan elini tutup bahçeye çıkarttı. Birden beline sarılan kolları hissedince gülümsedi.
Hj: Yanıma gelecektin.
Hızlıca arkasını dönüp gülümsedi.
Jg: Hyunjin-ah! Yeni arkadaşımla tanış. Adı Renjun.
Rj: Merhaba.
Hj: Merhaba. Jeongin benimle gel.
Jg: Ama Hyunjin-ah~ arkadaşımla dolaşmak istiyordum~
Hyunjin Jeongin'in elini tutup kendine çekti. Kulağına fısıldadı.
Hj: Başlatma arkadaşına gidiyoruz dedim.
Jg: Çok gıcıksın!
Jeongin elini çekip kollarını bağladı. Arkasını dönüp sınıfına doğru ilerledi.
Hj: Jeongin bekle!
Hyunjin Jeongin'i tutup kendine çevirdi ve dudaklarına yapıştı.
Jeongin bu sayede kendine gelmişti. Kollarını Hyunjin'in boynuna dolayıp karşılık verdi. Tüm okulun gözü onların üstündeydi.
Uzaklaştıklarında etraftaki yuhalamaları duydular.
Hyunjin Jeongin'in elini sımsıkı tutup okula seslendi.
Hj: Bir daha sevgilime bulaşmayacaksınız! Onun kılına bile zarar gelirse hiçbirinizi yaşatmam!
Jeongin parlayan gözlerle Hyunjin'e baktı.
Hj: Seni seviyorum.
Adam: O çirkin çocukla uğraşmazsak okulun ne eğlencesi kalır ki?
Jg: Hyunjin gidelim.
Hj: Sıkıyorsa uğraş.
Arakadan gelen başka bir adam Jeongin'i ittirip yere düşürdü. Hyunjin adamın suratına yumruk attığında diğer adam gelip Hyunjin'e vurmaya başladı.
Jeongin yine kulaklarının çınladığını hissetti. Adamı Hyunjin'in üstünden alıp yere düşürdü, dizini göğsüne bastırıp sağ eline dişlerini geçirdi. Etini koparttıktan sonra ağzından çıkarttı ve aynı adamın ağzına koydu.
Jg: Bir daha sevgilime dokunmayacaksın. Aksi taktirde neler yapabileceğimi anladın umarım.
Jeongin kendisine şaşkınlıkla bakan Hyunjin'e doğru ilerledi. Kaşının üzerindeki yaraya bakıp sarıldı.
Jg: İyi misin?
Hj: Evet. Yere düştün canın acıyor olmalı.
Jg: Acımıyor.
Hyunjin Jeongin'in dudaklarına tekrar yapıştığında öpüşmeleri daha uzun sürdü. Onları ayıran şey duydukları ses oldu.
Mdr: Hwang Hyunjin ve Yang Jeongin! Odama!
______
İlk defa tam 500 kelime!
Selam!
Müdür geldi ehuehuehu.
Hadi biraz merak edin eheheheheh.
Kendinize iyi bakın💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly (Hyunİn)
FanfictionÇok fazla tutulmayan minnoş çift Hyunİn ficidir. Keyifli okumalar...