Seungmin'imizi sap bırakmayacağım. Bu shipi pek tutmuyorum ama SeungChan olacak. Çünkü amaç Seungmin sap kalmasın.
Jeongin önde Seungmin de arkasında sınıfa girdiler. Jeongin'in yüzü hala yanıyordu. Bir sıraya oturup yüzünü sakladı.
Ch: Jeongin... Bir sorun mu var?
Jeongin ürküp hızla kafasını kaldırdı.
Jg: C-chan hyung! Korktum.
Ch: Özür dilerim. Korkutmak istememiştim. Sadece birden koşup gidince merak ettim.
Jg: Normal değilim. Tüm okul biliyor. Sen nasıl bilmiyorsun anlamadım.
Ch: Böyle şeylerle ilgilenmiyorum. Açıkçası merak ettim.
Jg: Çoklu kişilik bozukluğum var.
Ch: Yani?
Jeongin göz devirdi.
Jg: Yani çift kişilikliyim.
Ch: B-bu garip birşey, değil mi?
Jg: Zamanla alışıyorsun.
Ch: Peki abin?
Jg: Peki abin derken?
Ch: Abinin de bir rahatsızlığı var mı?
Jg: Taşikardisi var. (Kalbi normal bir insanınkine göre daha hızlı atıyor.) Sen neden abimi sordun ki?
Ch: H-hiç. Yok birşey. Merak.
Jeongin inanmamıştı. Neden sorduğunu adı gibi biliyordu.
Jg: Anladım.
Ch: N-n-neyi?
Jg: Abim-
Hyunjin oraya doğru ilerlediğinde Jeongin sustu. Tekrardan yüzü kızarmaya başlamıştı. Kafasını sıraya gömdü.
Chan oradan uzaklaşınca Hyunjin Jeongin'in yanına oturdu. Elini sırtına koyup okşamaya başladı.
Hj: Jeongin. İyi misin?
Jg: Hmhm. Sen?
Hj: İyiyim. Yanında oturabilir miyim?
Jg: Abim gelirse kalkarsın.
Hj: Seungmin kendi sıra arkadaşını bulmuş bile.
Jeongin kafasını kaldırıp Seungmin'in oturduğu sıraya baktı. Chan ile konuşuyorlardı.
Jeongin sırıttı ve kalkıp yanlarına gitti.
Jg: Abi yerin rahat mı?
Sm: Anlamadım?
Jg: Yani diyorum ki yeni "arkadaşın" çok iyi biri gibi.
Sm: Kardeşim yani bir kişilik falan mı oluştu sende? Hani mallık gibi?
Jg: Yooo. Sadece birilerine ima yapıyorum. Umarım anlamıştır. Neyse ben Hyunjin hyungla oturacağım. Sana da "arkadaşınla" iyi dersler.
Jeongin Chan'a sarıldı. Kulağına fısıldadı.
Jg: Abimden hoşlandığını biliyorum. Onu üzdüğünü görürsem ikinci cinayetimi işlerim.
Uzaklaşıp Chan'a baktı. Görmek istediği korkuyu gördüğünde gülümseyip sırasına gitti.
Jeongin hep dersi dinleyip not tutuyordu. Yanındaki Hyunjin ise dinlemiş gibi yapıp Jeongin'in kokusunda mayışıyordu. Zile 32 dakika kala uyumuştu bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly (Hyunİn)
FanfictionÇok fazla tutulmayan minnoş çift Hyunİn ficidir. Keyifli okumalar...