💛X14

2.1K 150 275
                                    

Mdr: Okulun ortasında adam yaraladığınızın farkında mısınız?! Bunun cezasından haberiniz var mı?!

Müdür sinirden küplere binerken Hyunjin ve Jeongin başlarını yere eymiş azar işitiyorlardı.

Hj: Efendim onlar başlattı. Jeongin'e ne kadar zorbalık edildiğini siz dahil bütün okul biliyor. Buna göz göre göre izin veremezdim.

Mdr: SUS! SANA KONUŞMA HAKKINI VERMEDİM!

Jg: Bu kadar sert konuşmayın efendim. Sinirlenmemem gerektiğini biliyorsunuz ve şu an sabırımı ciddi anlamda zorluyorsunuz.

Mdr: SEN BANA NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ ÖĞRETEMEZSİN! BURADA MÜDÜR SEN DEĞİLSİN BENİM! İKİNİZ DE CEZALISINIZ! BİR HAFTA BOYUNCA KORİDORLARI SİLECEKSİNİZ!

Hj&Jg: Peki efendim.

İkili odadan çıkınca aynı anda derin bir nefes aldılar.

Jg: Çok bunaldım.

Hj: Hava almaya çıkalım biraz.

Jg: Tamam sevgilim.

Hyunjin şaşkınlıkla Jeongin'e baktı. Jeongin de ona "Ne bakıyom lan mal" bakışı attı.

Hj: Bana ilk defa sevgilim dedin.

Jg: Son olmayacak.

Hyunjin Jeongin'i sert bir şekilde öpmeye başlamıştı. Jeongin kanamaya başlayan dudağının acısıyla inledi. Hyunjin biraz uzaklaşıp sevgilisinin kanayan dudağına baktı. Minik bir öpücük kondurdu ve sarıldı.

Hj: Acıttığım için özür dilerim.

Jg: Önemli değil. Bundan daha çok acıttığın zamanlar olacak babacığım~

Dişlerinin arasından derin bir nefes aldı ve Jeongin'in elini tuttu.

Hj: Bebeğim beni azdırma. Dayanamıyorum.

Jg: Tamam babacığım. Bana kızmanı istemem.

Jeongin Hyunjin'e göz kırpınca Hyunjin alt alt tarafındaki hareketlenmeyi hissetti. Jeongin'le birlikte okuldan kaçtılar.

Jg: İlk defa okuldan kaçıyorum.

Hj: Benim ilk değil. Her gün kaçardım ve kimsenin ruhu duymazdı.

Jg: Neden geçmiş zamanla konuşuyorsun?

Hj: Seninle tanıştığım günden beri yapmıyorum çünkü. Nereye gidelim?

Jg: Genelde nereye gidiyorsan oraya gidelim.

Hj: Olmaz güzelim reşit değilsin.

Jeongin şaşkınlıkla Hyunjin'e baktı.

Jg: Nereye gidiyorsun ki?

Hj: Biraz içmeye gidiyorum. İstersen gidelim ama orayı seveceğini sanmıyorum.

Jg: Tek mi gidiyorsun?

Hj: Minho hyung ve Felix de benimle geliyor.

Jg: Anladım. Beni de götürmeni istiyorum.

Hj: Seveceğine emin değilim. Başın belaya girsin istemiyorum.

Jg: Babacığım beni korur. Değil mi~?

Hj: Jeongin...gidelim. Felix'ler de birazdan barda olurlar.

Jg: Tamam.

İkili el ele bara gittiler. Felix ve Minho da oradaydı. Üzerlerine değiştirmek için farklı odalara girdiler. (sex odalarına ;))) Hyunjin çantasından kıyafetlerini çıkarttı.

Ugly (Hyunİn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin