Herkes duyduğu itirafla donakalmıştı. Psikolog önce toparlanıp konuşmasına devam etti.
Psklg: Peki nasıl yaptın?
Jg: B-ben... Babam beni dövdüğünde ilk kişiliğim ortaya çıktı. Nasıl olduğunu hatırlamıyorum ama kendime geldiğimde... kafa tası ortadan ikiye bölünmüştü. Bir kayanın üstünde kan vardı. Kafasını o kayaya çarpıp ölmüştü muhtemelen. Elimde taş vardı. Kanlı bir taş. Sonra annem yanıma geldi. Beni çekiştirmeye başladı. Arabanın içine bindirip hızla bir ağaca çarpmamızı sağladı. Uyandığımda hastanedeydim.
Psklg: Siz sevgilisisiniz değil mi? Bay Kim ve siz biraz bizi yanlız bırakır mısınız? Kişilikleriyle konuşmam gerek.
Hj: Peki. Sevgilim sakin olmaya çalış tamam mı?
Jg: Tamam.
İki saat kadar sonra psikolog gittiğinde Jeongin yine ruh gibiydi. Hyunjin Jeongin'in saçlarını okşadı.
Hj: İyi misin güzelim?
Jeongin Hyunjin'e baktı. Tepkisizdi. Yüzünde en ufak bir mimik bile yoktu.
Jg: İyiyim. Noona da bana inanmadı. Neden inanmıyorsunuz?
Hj: Çünkü benim tanıdığım Jeongin üzgün olsa bile o kocaman gamzesini çıkartarak, gözlerinin içi parlayarak gülerdi. Sen daha farklısın. Sanki ruhun gitmiş de geriye sadece bedenin kalmış gibi.
Hyunjin dudağına deyen dudakları hissettiğinde gözlerini kapattı ve karşılık verdi. İlk defa masumlardı.
Jeongin birazı uzaklaşıp dudaklarını ayırdı.
Jg: Hiçbiri ölmedi. Ama birinin birini öldürmesi için minicik bir uyarı bile yeter. Doğru kişiliği öldürmek için zaman kolluyorum.
Hj: Hangisini öldüreceksin?
Jg: İlkinden başlayacağım... Hyunjin...
Hj: Efendim bebeğim?
Jg: Beni kollarının arasında uyutur musun?
Hj: Tamam. Gel bakalım.
Hyunjin Jeongin'in yanına uzanıp iki kolunu da sıkıca Jeongin'e sardı. Dudaklarına minik bir öpücük bıraktı ve gözlerini kapattı. Uyuduğunu anladığında kendisi de uykuya daldı.
Seungmin odasından çıktığında sarılarak uyuyan ikiliyi görmüştü. Üzerlerine yorgan örtüp dışarıya çıktı. Chan'ı görmeye ihtiyacı vardı.
"Efendim sevgilim?"
"Chan, yanına gelebilir miyim? Tabi işin yoksa."
"İşim yok. Gelebilirsin. İstersen ben geleyim?"
"Hayır gerek yok. Evde değilim zaten."
"Bir sorun mu var?"
"Geldiğimde anlatsam?"
"Tamam geldiğinde konuşuruz."
Telefonu kapatıp Chan'ın yanına gitti. Chan kapıyı açıp Seungmin'i içeri aldı ve kapıyı kapattı.
Ch: Hoşgeldin bebeğim.
Sm: Hoş buldum.
Seungmin'i kucağına alıp dudaklarına minik bir öpücük kondurdu ve koltuğa oturdu.
Ch: Sorun ne?
Sm: Jeongin. O bugün daha farklıydı. Çok donuktu. Gözlerinde en ufak bir duygu belirtisi bile yoktu. Onun için çok endişeleniyorum.
Ch: Eminim geçici bir şeydir. Kendini üzme.
Sm: Nasıl üzmeyeyim? O benim kardeşim.
Ch: Sen üzüldükçe o daha kötü olacak. Ona cesaret vermelisin.
Sm: Haklısın. Chan...
Ch: Efendim güzelim.
Sm: Şu an olmaması gereken bişey oluyor.
Ch: Ne oluyor?
Sm: Kalkıyor Chan.
Chan Seungmin'in alt tarafına baktığında oluşmaya başlayan şişliği farketmesi uzun sürmemişti. Bir anda tüm kanı alt tarafına toplanmaya başladı. Seungmin'i kalçasından çekip kasıklarına oturttu.
Ch: Benim ol Seungmin.
Sm: Ha?
Ch: Şu anda benim ol.
Sm: Ş-şimdi olmaz ki.
Ch: Olması gerek bebeğim. Tam anlamıyla biz olabilmemiz için olması gerek.
Seungmin'i altına alıp yüzüne eğildi. Birkaç minik öpücükten sonra sertleşmeye başladı. Tişörtünü çıkartıp boynuna yöneldiğinde Seungmin ürkekçe kollarını Chan'ın sırtına doladı. Sırt çizgisinin üzerinde boydan boya parmaklarını dolaştırırlen kanayan dudağından gelen acıyla ağzından kısık bir inleme kaçırdı...
*****
Chan bilmem kaçıncı kez Seungmin'in içine boşaldığında dartık durmaları gerektiğinin farkındaydı. Kaç tur seviştiklerini sayamasalar da gece yarısı olduğunu biliyorlardı.
Seungmin'in içinden çıkıp yatağı sarsmamaya dikkat ederek uzandı ve kollarını bitkin düşmüş bedene sardı.
Ch: Üzgünüm, bu kadar uzatmamalıydık.
Sm: Dileme. Bu cidden mükemmeldi.
Yüzünü arkasından sarıldığı Seungmin'in boynuna gömüp kokusunu olabildiğince uzun bir süre içine çekti. Ardından tekrar eski pozisyonuna döndü ve uykuya daldı.
______
Selam!
Bu bölüm için çok uğraştım umarım olmuştur.
Bu arada bir fic önerisi yapmak istiyorum(zorlanıyorum. Ablam zorluyor.)
_xlkslbccdtks_ 'nın (L)over Game isimli EXO/ChanBaek fici. Bakarsanız sevinirim.
Kendinize iyi bakın💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly (Hyunİn)
FanfictionÇok fazla tutulmayan minnoş çift Hyunİn ficidir. Keyifli okumalar...