Jeongin eve geldiğinde titriyordu. Seungmin hızlıca Jeongin'i odasına götürdü.
Sm: Duşa gir kardeşim. Ben sana kıyafet çıkartırım.
Jg: Tamam abi.
Jeongin duştan çıkınca Seungmin Jeongin'in giyinmesine yardım ettikten sonra saçlarını kuruladı.
Sm: Hasta olacaksın. Ateşin çıkmaya başlamış bile.
Jg: Evde çorba var. İçersem bişeyim kalmaz.
Sm: Tamam o zaman gidelim.
Mutfağa gidip yemek yedikten sonra beraber koltuğa oturdular. Jeongin başını Seungmin'in göğsüne koydu ve gözlerini kapattı.
*****
Hyunjin burnuna dolan hanımeli kokusuyla uyandı. Bu koku ona Jeongin'i hatırlatmıştı.
İyi miydi acaba?
Ondan daha çok üşüyordu. Hastalanmış olmalıydı.
Seungmin'in numarası onda vardı. Aramaya karar verdi.
"Hyunjin?"
"Merhaba Seungmin. Nasılsın?"
"İyiyim sağol. Sen nasılsın?"
"İyiyim. Jeongin nasıl oldu? Ya da görüntülü arasam gösterebilir misin?"
"Tamam ara."
Hyunjin telefonu kapatıp görüntülü aradı.
Sm: Alo.
Hj: Jeongin'i görebilir miyim?
Seungmin telefonu göğsünde uyuyan Jeongin'e çevirdi.
Sm: Az önce çorba içirdim. Biraz ateşi vardı ama şuan iyi.
Seungmin Jeongin'in saçlarının arasına bir öpücük kondurdu.
Hj: Tamam. Teşekkür ederim.
Jeongin hafifçe kıpırdanıp gözlerini açtı. Sonra Seungmin'e sarılıp yanağından öptü.
Sm: İyi uyudun mu güzelim?
Jg: Evet.
Jeongin telefonun açık olduğunu farketmemişti.
Jg: Hyunjin hyunga gerçekten minnettarım. Başta onu sevmemiştim ama iyi birisi. Sedece beni kurtardığı için değil. O bana güven veriyor.
Sm: Evet Jeongin o iyi biri ve seni gerçekten önemsiyor.
Hyunjin sessizce hoşçakal dedi ve telefonu kapattı.
Neden şimdi gülümsüyordu ki? Neden Jeongin'in onu sevmesi hoşuna gitmişti?
❤️
Ertesi sabah yine herkes okula gitti. O gün kimse için sıradan bir okul günü değildi. Tabi Jeongin hariç.
Okul kulüp seçmeleri olacaktı ve herkes bir kulübe zorunlu olarak katılacaktı. Jeongin için bu sorun değildi çünkü hep resim öğretmeni Jeongin'i takımına seçerdi. Resim yapmayı seviyordu bu yüzden de o kulüpte olmak Jeongin'in işine geliyordu.
Öğretmenler kulüp başkanlarını seçti ve müdür açıklamak için herkesi bahçeye topladı.
Mdr: Arkadaşlar bu yıl bildiğiniz üzere bir değişiklik yaptık. Kulüpte olacak kişileri kulüp başkanları seçecek. Başkanlar da öğrenciler arasından seçildi. Şimdi onları açıklıyorum: Resim kulübü başkanı Byun Baekhyun, Spor kulübü başkanı Kim Namjoon, Matematik kulübü başkanı Lalisa Manoban...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly (Hyunİn)
FanfictionÇok fazla tutulmayan minnoş çift Hyunİn ficidir. Keyifli okumalar...