💛×19

1.8K 129 96
                                    

Jeongin uyandığında yanında uyuyan sevgilisinin göğsüne iyice sokuldu. Hyunjin'in elini saçlarında hissettiğinde ise gülümseyip daha sıkı sarıldı.

Jg: İyi uyudun mu sevgilim?

Hj: Evet güzelim. Sen?

Jg: Ben de iyi uyudum. Şey... Yemek var mı? Çok açım ben.

Hj: Var sevgilim. Gel mutfağa gidelim.

Hyunjin kalkıp Jeongin'in elini tuttu ve kalkmasına yardım ettikten sonra kucağına aldı.

Hj: Acıyor olmalı değil mi?

Jg: Evet acıyor. Öp de geçsin~

Hj: Sert öperim ama.

Jg: Tamam vazgeçtim öpme. Birkaç saat önce öptün zaten.

Jeongin'in dudaklarına yaklaşıp kendi dudağını Jeongin'in dudaklarına sürttü. Jeongin gözlerini kapattığında hayatında hiç bu kadar huzurlu hissetmediğini farketti. Şu an sevgilisinin kollarında durmak bile hiçbir şeye değişemeyeceği bir huzur kaynağıydı. Dudaklarına sürtünen dudakları öpüp gülümsedi.

Jg: İlk defa bu kadar mutluyum ben.

Hj: Ben de öyle sevgilim. Yemek yemeliyiz yoksa ben burada açlıktan seni yiyeceğim.

Jg: Aaa burada duran sensin ama! Yürü, yürü!

Hyunjin kahkaha atıp Jeongin'i salona götürüp koltuğa oturttu. Dudaklarını birkaç kez daha öptükten sonra yanağını okşadı.

Hj: Bebeğim beni burada bekle. Yemeğini getirip geleceğim.

Jg: Tamam sevgilim bekliyorum.

Jeongin'in gülümsemesine karşılık verip mutfağa gitti ve tabağa yemek koyup tepsiye beraber Jeongin'in yanına getirdi. Farklı konulardan konuşup beraber yemek yiyorlardı. Yemekleri bittiğinde Hyunjin sırıtıp Jeongin'i öptü.

Jg: Neden öptün ki şimdi aniden?

Hj: Dudağında yemek kalmış da.

Jg: Geçti mi peki şimdi?

Hj: Tch, geçmedi.

Jeongin'in yanaklarını tutup bir daha öptü.

Hj: Ama geçmiyor ki bu.

Tekrar yaklaşıp art arda öpmeye başladığında Jeongin öpücüklerin arasından kıkırdamaya başlamıştı. Orada yemek olmadığının farkındaydı. Hyunjin öpmek istediği için öpüyordu onu. Ve tabi bu da Jeongin'in işine geliyordu. Bir süre sonra elini Hyunjin'in dudağının üzerine koyup biraz uzaklaştırdı.

Jg: Biliyorum bana çok aşıksın sevgilim ama dudak diye bir şey kalmadı bende.

Hj: Bebeğim yemek var ama orada.

Jg: Hayır yo-

Hyunjin elini Jeongin'in dudağına götürüp bulaşan sosu parmağıyla aldı ve Jeongin'e gösterdi.

Hj: Var demiştim sana.

Parmağındaki sosu yalayıp Jeongin'i öptü ve tepsiyi götürmek için mutfağa gitti. Geri geldiğinde Jeongin'in uzamaya çalıştığını farkedip yanına koştu. Uzamasına yardım edince kalçasının altına yumuşak bir yastık yerleştirdi ve başını tutup bacağına yerleştirdi.

Hj: Böyle daha rahat, değil mi?

Jg: Evet sevgilim teşekkür ederim.

Jeongin'in saçlarıyla oynamaya başlamıştı. Onun sıkıldığını farkettiğinde kumandayı eline aldı.

Ugly (Hyunİn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin