"Handeeeee" diye sinirle kükredi adam . Hande korkuyla kucağında olduğu yakışıklı adama baktı.
" Kalk üstümden !" Diye bir çırpıda kızı kaldırdı. Hande ayakta boş fincanla karşısındaki sinirli adama bakıyordu.
" Ben sana masaya bırak demedim mi Handeeeee! " Dedi kızın ismini kükreyerek.
" Özür dilerim efendim " dedi kız nereye gideceğini bilmeden. Bir an önce şu odadan çıkmak istiyordu. Adama rezil olmuştu.
" Çabuk çık !" Dedi elini kapıya doğru uzatarak.
Hande hızla odadan çıktı ve kapıya yaslandı. Sık aldığı nefesler yavaşlamaya başladığında yaşlandığı kapıdan çekilerek masasına oturdu.
" Aptal Hande " dedi eli ile kafasına vurarak .
Hades ise odasında burnundan soluyordu. Neden sinirlendiğini bile bilmiyordu . Normalde böyle olaylarda direk karşılık verirdi ama şimdi içinde sadece sinir ve tiksinti oluşmuştu.
Oysaki o sadece Hera'yı hissetmek istiyordu. Bir sürü kadına dokunmuştu ama o sadece Hera'yı yani küçük kızı hissetmek ve ona dokunmak istiyordu.
Keşke burada olsaydı diye geçirdi içinden .' Evet keşke burada olsa ' dedi içinden . Kafasının üstünde ampul yanmış gibiydi . Hızla masasına doğru adımladı .
Telefonunu eline alıp Tekir'i aradı. Artık kaçmayacak aksine ilerleyecekti.
" Tekir "
" Buyur baba . Bir şey mi oldu ? "
" Oldu koçum . Hera'yı al şirkete gel "
" Hemen Baba "
Tekir kapanan telefon ile evin kapısına baktı. Bu kızı seviyordu. Onunla hiç konuşmasa da sevmişti. Özellikle de Hades'in sevmesi onu ayrı bir sevindirmişti.
Ölecek kadar sevdiği adamın kalbini attıracak , hissettirecek birisi vardı . Hızla evin kapısını çaldı.
Kapıyı Ayşe açmıştı . Ayşe hayranlıkla Tekir'e bakarken Tekir hiç oralı bile değildi." Ayşe , Hera Hanım'ın odasına git ve hazır olmasını , Hades'in yanına götüreceğimi söyle ."
" Tamam Tekir "
" Abiye noldu kız ?"
" Tamam Tekir abi "
"Aferim " diyip kızın saçını karıştırdı.
Ayşe hayal kırıklığı ile merdivenlerden Hera'nın odasına gitti. Kapıyı bir kez tıklattı ve beklemeye başladı.
" Benim Ayşe "
" Gir Ayşe"
Ayşe kapıyı açıp içeri girdi . Hera yatakta oturmuş dizi izliyordu. Gülümsedi. Bu kız hâlâ çocuktu . Hoş ya kendisi de daha çocuk sayılırdı.
" Ne oldu Ayşe "
" Hera hanım , Tekir sizi Hades Bey'in yanına götüreceğini ve dolayısıyla hazırlanmanzı söyledi."
" Yuppiiiii!" Dedi yataktan zıplarken. Hades'i görecekti. Daha ne istiyordu ki bugün ? Sevdiğini söylemesi olabilir mi ?
" Her neyse . Onun yanına gidiyorum " dedi sonuna doğru sesini yükselterek.
" O zaman ben hemen hazırlanayım . "
Ayşe duyduğu şeyle hemen odadan çıktı. Deliydi bu kız. Kafasını gülerek iki yana salladı ve aşağı indi merdivenlerden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADES
Teen Fiction" Baba yine bir intihar vakası." dedi karşısında duran kendisinden genç adama karşı. Adam bir anda sinirle bastonuyla yere sert bir şekilde vurdu. Bu adamın emri olmadan kim intihar ederdi ? İntihar sayısı gittikce artıyordu.İnsanları hayvan avl...