"Uyu"
" Yaaa! Kalk ! "
"Sus !"
"Saatin kaç olduğundan haberin var mı ?"
" Kaç ?"
"12.30"
"Doğru olmadığını söyle "
" Doğruyu söylüyorum "
"Kahretsin ! Șirkete geç kaldım "
"Kalksana hadi "
" O zaman sen sakın ben odadan çıkana kadar o yataktan çıkma ! Ya da ben banyodan çıkana kadar üstünü giy " dedi Hades banyonun kapısını açarken .
"Niye ki ?"
" Bedenini gördükçe altıma alasım geliyor ! "
"Ahhh! Çabuk gir banyoya ! "
Hades hızla banyoya girmiş Hera ise kanlı çarşafı topluyordu . Utanması gerekiyordu ama nedense bu belirtiler yüzünde yoktu . O daha çok dün gece ki Hades'in itirafin da takılı kalmıştı.
Çarşafı giyinme odasındaki sepete attı ve üzerine bir şeyler giyindi hızla. Odadan çıkıyordu ki Hades onu bileğinden tutmuş ve kızın dudaklarına uzun bir öpücük bırakmıştı .
" Gidiyorum "
" Kahvaltı yapmadan mı ? "
" Çok geç kaldım . Bugün toplantı vardı ve lanet olsun ki alarmı duymadım!"
" O zaman seni , sana bırakıyorum ve kahvaltını yapmayı unutma "
" Akşam geldiğimde sizi Ares ile oturmuş sohbet ederken görmek istemiyorum bebeğim !"
" Offf ! "
" Tamam mı ?"
" Tamam ! "
Hades kızın alnına dudaklarını bastırmış acele ile arabasina binmişti. Hera ise Leyla bakışları atıyordu Mecnun sandığı adama . O Mecnun değildi . O Hades di . O sever ama göstermezdi. Bunun gerçekliği ile yüzünü azdı ve kapıyı kapatıp salona geçti.
Koltuklara otururken Ares de içeri girmiş ve kızın yanına oturmuştu.
" Gitti mi sinir bozucu ?!"
" Hey !"
" Ne ?! Öyle değil mi ama ! Seni nasıl da kıskanıyor . Sanki seni de altıma alıp .... "
" Uzak dur benden !"
" O istedi değil mi ? "
" Ev... Sanane !"
" Hadi çakal ! Yalan da söyleyemiyor ! "
" Uzak dur dedim !"
" Gidiyorum zaten merak etme bebek "
" Bebek mi? Sensin o ! Yaşına bak ! Çocuk gibi kavga ediyorsun benimle . Kalıbına da yakışmıyor ! "
" Çocukluğunu yaşadın mı diye sor önce "
" Ne ?"
Genç adamın arkasından bağırdı kız ama adam çoktan odasına çıkmış valizini hazırlıyordu . Abisini anlamıyordu. Çok bencildi . Her şey onun olsun istiyordu . Evet yine her şey onundu ama abisinin kendisinden güçlü olduğunu biliyordu. Bu gerçeği değiştirmezdi .
Hırsla valizini topladı ve merdivenlerden emin adımlar ile aşağı indi . Vedalaşmaları sevmiyordu ama Hera'yı bir kez daha görmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADES
Teen Fiction" Baba yine bir intihar vakası." dedi karşısında duran kendisinden genç adama karşı. Adam bir anda sinirle bastonuyla yere sert bir şekilde vurdu. Bu adamın emri olmadan kim intihar ederdi ? İntihar sayısı gittikce artıyordu.İnsanları hayvan avl...