3.2

4.2K 214 53
                                    

"Ozan , bu çok sıkıyor ."

  Ozan kızın gelinliğinin korse kısmını biraz daha sıkmış , ipleri bağlıyordu.

" Gelinin rahat olduğu nerede görülmüş , Hera Hanım .  Güzel olmak için buna katlanmalısınız ."

" İyi , güzel söylüyorsun ama bu da yapılmaz ki ya ! Gelinim ben , beni el üstünde tutun . Anca belimi , iklim büklüm yapıyorsunuz ."

" İşte oldu ! Aynaya bakabilirsiniz ."

  Hera , oflayarak arkasını dönmüş , aynadan kendisine bakıyordu . Prenses model , straplez kısmında taşlar ve kuyruğuna kadar uzanan ipler vardı .

  Gelinlik aslında güzeldi ama prenses model pek sevmiyordu . Boyu zaten kısaydı ve bu model daha da kısa gösteriyordu kendisini .

" Benim boyum zaten kısa , bu gelinlik daha da kısaltıyor boyumu."

Ozan , elini çenesine atmış , kızı süzüyordu . Doğruyu söylüyordu ama topuklu diye bir şey vardı , değil mi ama ?

" Siz boyunuzu dert etmeyin , topuklu ayakkabı ile uzatırız. Gelinliği beğendiniz mi peki ?"

" Evet , güzel ama bu modeli pek sevmiyorum . Balık model olabilir mi ?"

" Ama siz bize ihtişamlı bir gelinlik olsun dediniz . Balık model gelinlikler , genellikle sade oluyor ."

" Peki , size bırakıyorum ."

" Bunu duyduğuma sevindim işte!"

  Ozan , Hera'nın iplerini çözerken yardımcısını çağırıyordu .

" Gülşen , diğer gelinliği getir ! Beyza , sende Hera hanıma gelinliği çıkartması için yardım et ! Hadi , hızlı !"

  Hera , bu hızı hiç sevmemişti . Ah , Hades alacağın olsun ! Sonuçta sen bir kadın , kız değilsin . Oh , ne ala!

Gülşen , kollarında taşıyamadığı gelinlik ile zar zor kabine girmiş , Beyza ile Hera'ya giydiriyorlardı .

" Hızlı olun ! "

  Ozan'ın bağırması ile Hera gülmüştü . Bütün bu telaş bir düğün içindi ve bu kendisini oldukça mutlu ediyordu .

  Şımartılmayı son derece seviyordu . Hades ise kendisini fazlası ile şımartıyordu . Her ne kadar sert ve soğuk bir insan olsa bile kendisi için yapmadığı , yapmayacağı şey kalmamıştı .

  " Aynaya bakabilirsiniz . Ozan Bey , Hera hanım kabinden çıkıyor ."

  Ozan hızla kabinin oraya geçmiş , Hera'nın gelinlik ile dışarı çıkışını izlerken ağzı açık kıza bakıyordu .

" Oh My GOD !"

   Hera , kahkahar ile arkasını dönmüş , Ozan'ın omzuna vurmuştu .

   Aynaya tekrar dönmüş , yansımasını ortadan başlayıp , yukarı ve oradan da aşağı doğru süzmüştü .

  Yine prenses model , her yeri değerli taşlar ile süslenmiş , kollarına kadar gelen ten rengi tüle yapıştırılmış taşlar , küçük göğüs ve belinin yarısına kadar gelen dekoltesi ,up uzun kuyruğu ve o kuyruğun üzerindeki büyük taşlar .

  Bu da ne ? Bu gerçekten  bir gelinlik mi ? Gerçekten de Oh My GOD ! Hades'in kendisini böyle görmesini o kadar çok istiyordu ki , utanmasa arayıp eve çağıracaktı .

" Bu gelinlik çok güzel ! Ef-sa-ne!"

" Özel tasarım bir gelinlik ve sevinin ki bu gelinliği ilk siz giyeceksiniz ."

HADESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin