2.7

4.7K 202 29
                                    

   Hera , yaşadığı şok ile kafasını zar zor Hades'e çevirdi . Ne yani 18 yaşında anne mi olacaktı ?

" Bu doğru mu ? Hades ? Ben hamile miyim ? "

" Evet , 2 haftalık hamilesiniz hanımefendi . Sizi yalnız bırakayım , sevincinizi rahat bir şekilde yaşayın ."

Hera , doktorun çıkışını izlemiş ve sedyeden zıplayıp Hades'in koluna yapışmıştı . Hera ağzını açmıştı ki , Hades gülen yüzü ile kıza döndü .

" Duydun değil mi bebeğim ? Ben baba oluyorum ! Baba oluyorum ! "

  Demiş ve kızın dudaklarına dudaklarını yapıştırmış, nefessiz kalıncaya kadar küçük dudakları sömürmüştü . Ayrıldığında kızın küçük yüzünü avucu içine aldı . Baba oluyordu . Bundan  daha güzel ne olabilirdi ki ?

" İkimizin bir bebeği olacak bebeğim..."

" Eve gidelim , öyle konuşuruz sevgilim ."

  Hades , elini tuttuğu Hera ile odadan çıkmış , hastane kapısına kadar gelmişlerdi . Tekir , arka kapıyı açmış, çiftin binmelerini beklemiş hemen ardından arabayı çalıştırmıştı .

" Baba , demeyim demeyim diyorum ama pek bir mutlusun . Bir şey oldu sanırım ."

" Oldu koçum . Baba oluyorum ."

" Hass... pardon baba . Şimdi sizin bir bebeğiniz mi olacak ? "

" Evet , hemen bir yemek vermeliyiz . "

" O iş bende baba . Siz sevincinizi yaşayın ."

  Araba , malikânin yapay şelalesinde bir tur atıp , durmuştu . Açılan kapıdan inen çift hızlı bir şekilde eve girmişlerdi .

  Hera , Hades'i tuttuğu gibi yatak odalarına çıkartmıştı . Kapıyı kapatmış ve Hades ' e dönmüştü .

" Hades , ben 18 yaşındayım . Okula gidiyorum ."

" Bana , sakın bebeği istemediğini söyleme ! O bebek doğacak !"

" Ben hamile bir şekilde okula mı gideceğim , ha ?  Beni de düşün !"

" Beni de mi düşün ? Kızım sen delirdin mi ? Bir cana mâl olacağını değil de , büyüyecek karnını mı dert ediyorsun ? "

" Diyene bak ! Şimdi mi vicdana geldin ? O aldığın canlar ne oluyor o zaman ?"

" Onla o bir değil ! O  karnındaki  aldırmak istediğin bebek , benim canımdan ! Onu aldırmana asla izin vermem ! Anladın mı beni ? Öyle bir şey yaparsan , seni asla affetmem ! Asla ! "

  Hades , Hera'yı önünden ittirmiş , kapıyı da çarpıp odadan çıkmıştı . Onu yanlış mı tanımıştı yoksa ?  O böyle birisi değildi .

  " Baba , nereye ? "

   Hades , Tekir'i aldırmadan arabasına atlamış , nereye gittiğini bilmeden yollarda kaybolmaya başlamıştı .

  Hera ise ağlayarak çömeldiği yerden zar zor kalkmış , komodinin üstündeki telefonunu alıp , Hades'i aramıştı . Ama cevap vermiyordu .

  Neden kendisini anlamıyordu ? Daha küçüktü ve nasıl söyleyebilirdi ki arkadaşlarına , hamile olduğunu ? Tekrar , tekrar aradı Hades'i ama hiçbirine cevap vermemişti .

  " Allah'ım , bana yardım et ! Bebeği aldırmalı mıyım ? Hoş , gerçi Hades izin vermez ! Bana yardım et Allah'ım."

  Hera yatağa yatmış , akıtıyordu göz yaşlarını . Gözleri şişene , gözünde akıtacak yaş kalmayana kadar ağladı ki , yine de dinmeyen üzüntüsü onu geceye kadar ağlatmıştı .

HADESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin