DİPNOT

3.5K 135 36
                                    

  Öncelikle kitabımı okuyan  ve beğenen herkese teşekkür ederim . Gerçekten yorumlarınız beni , yazmaya o kadar  çok teşvik ediyor ki ....

  Ama sanırım kitabın ilk bölümlerinde biraz sorunlar var . Evet , Leon filmine çok benziyor ilk bölümler ve bu bilerek , isteyerek yapılmış bir şeydir .

Ne yapmamı bekliyorsunuz ? Kız gizlice bir depoya girip , sonra da adamların eline düşüyor . O adam da hemen evine götürüyor . Tabi kız da öyle bir yürek var ki , kafa tutuyor adama . Hiç kimse baş kaldıramıyor   bu adama da. Ya da çarpışıyorlar , babası satıyor .... Bunaldım ! Benden bunları beklemeyin .

  Sürekli aynı hikayelerden örnek alacağıma , hiç kimsenin almadığı bir filmden kesit alır koyarım . Gerçekten bütün hikayeler aynı başlayıp , aynı bitiyor .

Ben ise okuduğumuz kitaplardan değil , çok sevdiğim bir filmden kesit aldım veya esinlendim . Okuduğum hikayeler hiç böyle başlamamıştı , benim hikayemin aksine .

Bilmiyorum , belki de vardır ama ben hiç okumadım . O yüzden bana ister özenti deyin , ister başka bir şey  . Ben tek şunu biliyorum ; herkesin birbirinden esinlendiği kitaplardan değil , bir filmden esinlenir , bunu da farklı bir hikayeye çeviririm .

  Başka bir konu da sanırım isimler sizin aklınızı biraz karıştırmış . Fark ettiyseniz , sadece 3 kişinin ismi mitoloji den alınmış . Diğerleri ise günlük duyduğumuz ve gördüğümüz isimler .

  Hikâyenin mitoloji ile bir ilgisi yoktur . Sadece o dönemler mitolojiye çok fazla önem verdiğim için isimleri de esinlenerek yazmışım .

  Tekrar , hepinize teşekkür ederim 💕

- GapWing ❤️

HADESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin