3.4(FİNAL)

6.2K 278 82
                                    

 Araba arkasındaki iki üç araba ile şehir hastanesi yolunda ilerliyordu . Az zaman kalan yolda araba yavaşlayıp sağa döndü ve büyük kapıdan içeri girer girmez açılan kapı ile Tekir atamadığı şoku ile Hades'in arkasından içeri koşarak girdi . Hemen başlarına toplanan doktorlar ile sedyeye yatırılan Hera yanlarında hemşire ve doktor eşliğinde bir odaya girdi . 

   Tekir , ayakta kapının önünde bekleyen adama yaklaştı ve uzun süredir yapamadığı ama yapmak için her şeyi verebileceği hareketi yaptı ; damarlı ellerini , kaslı omuzlara koydu ve güçlü bir şekilde sıktı. Hades ise omzunda hissettiği güçlü eller ile düşmüş omuzlarını dikleştirdi ve arkasını hızla dönüp , Tekir'e sarıldı . 

  İki adam sıkıca sarılırken birbirlerine o genç hallerine tekrar döndüler . Sanki hiçbir şey , hiçbir acı etki edemzmiş gibi her şeye göğüs geren bu adamlar artık bunları unutmuş , yine genç ve o delikanlı hallerine dönmüşlerdi . Hayat zordu , yaşaması da ölmesi de zordu bu hayatta. 

  Hades , ayrıldığı adama baktı . 

" İyi ki varsın be kardeşim !"

" Baba , asıl sen iyi ki varsın ! "

" Düşündüm de , biz keşke hiç büyümeseydik . Hep o delikanlı hallerimizle kalsaydıkta ne sen bana baba deseydin , ne de ben sana  böyle davransaydım ."

" Baba , sen bizim ailemiz , evimiz , babamızsın . Her zamanda öyle oldun ve olacaksın da . Şimdi bir annemiz de oldu . Allah sizi başımızdan eksik etmesin be baba ! Yenge de uyanınca her şey daha güzel olacak , eminim . "

" Öyle..."

......................

   1 HAFTA SONRA 

" Baba , babanız Yunanistan sınırları içerisinde artık ."

" Güzel , eve kadar eşlik edin ."

  Hades , yanından giden Tekir ile Hera'nın yanına oturdu ve hafif bir şekilde sarılıp geri çekildi . Kızın yuvarlak yüzünü avuçları içine alarak küçük ve kalkık burnu öptü.

"Seni babam ile tanıştıracağım bebeğim .  Ve tabi ki  şu karnındaki küçücük oğlumuzu da ."

" Senin baban mı var ?"

" Evet , neden bu kadar çok şaşırdın ?"

"Bilmem... hiç bahsetmedin ya , o yüzden ."

" Sen yemeğini ye , bizi bekleme . Aslan oğlum şimdiye acıkmıştır ."

   Hades koltuktan kalkıp , Hera'nın şişmeye başlamış karnına eğildi .

" Değil mi aslanım ?"

" Hades ! Daha doğmadı bile ama sen onunla konuşuyorsun . Pes doğrusu!"

" Doktor ne dedi bebeğim? Artık onunla konuşup , sizi hissetmesini sağlayabilirsiniz dedi . Değil mi ?"

" Valla doktorun dediğini tek sen anladın sevgilim . Malum kadın yunanca konuştuğu için . "

" Bebeğim bana sevgilim deme diye seni kaç kez uyaracağım ha ? Evlendik diyorum sana ! Kocam diyeceksin bana KOCAM !"

" Öfffff , iyi ! Kapı çaldı kocacım ."

" Kocacım diyen dillerini yesinler senin !"

"  Sen iyice türkleşmişsin haa! "

"ríxte mia matiá stin pórta lexina ! "

" Ha ? "

" Lexina'ya kapıyı açmasını söyledim ."

HADESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin