Part 6

318 25 0
                                    

Chanyeol pov!
   Aku yang yang sedang duduk menunggu siapa yang akan jadi mangsa aku selanjutnya, yang sebelum itu ialah seorang pelajar yeoja class F2-6 yang jadi mangsa pertama aku. Senang hati aku, sebab plan pertama aku dah berjaya. Tapi kali ni entah jadi ke tak jadi aku pun tak tahu lah.

"siapa agaknya jadi mangsa aku kedua eh, seokjin?" tanya aku kepada seokjin yang sedang reading kat depan aku, menyampah aku tengok dia asyik reading jer kerja si seokjin or Kim Seokjin ni.

"mana aku tahu" singkat seokjin yang terus reading jer macam malas nak layan aku.
 
  Aku pun langsung memusingkan kerusi menghadap ke arah pintu, apalagi kalau bukan menunggu mangsa.

   Tiba-tiba, seorang masuk dan kena perangkap aku.

"yes..." bisik aku dalam hati.

   Aku terkejut ketika melihat siapa yang jadi mangsa kedua aku.

"tzuyu..." bisikku dalam hati dan risau yang dia akan lebih bencikan aku.

"aishhh... Kenapa dia, kenapa tak orang lain jer. Mati lah aku. Duhhh, macam mana ni!" kata aku dengan risau.
Skip...

Tzuyu pov!
    Aku yang sedang membersihkan diri dalam tandas, tiba-tiba terkejut mendengar percakapan dua orang pelajar yeoja.

"weh, kau tau tak budak 'badboy' sekolah kita tu dah lama couple dengan sana pelajar yeoja yang cantik kat class F2-8 tu!" ~ pelajar 1.

"kau biar betul? Seriously, kau tipu aku eh? Kau jangan mengada, mana kau tahu ni?" ~ pelajar 2.

"iya, aku tak tipu! Aku sana sendiri yang cakap. Tapi kan, semenjak ada si tzuyu tu, hubungan dia orang macam nak 'broken'. Kesian aku tengok si sana tu" ~ pelajar 1.

"what... Jadi si sana lah yang kena kan aku" bisik aku dalam hati.

  Aku pun cepat-cepat bersihkan diri. Dan langsung menuju class.

Di lorong sekolah!

  Chanyeol yang sedang mencari-cari tzuyu, tiba-tiba terlanggar seorang pelajar yeoja.

"mian, aku tak sengaja!" kata chanyeol.

"takpe saya okay jer!" kata yeoja tersebut.
"tzuyu..." ~ chanyeol

"neo... Apa kau nak hah? Tak puas lagi ke nak jera aku. Nak apa lagi? Please lah chanyeol, jangan kacau aku lagi! Tolonglah!" ~ tzuyu.

"aku takda niat pun nak kenakan kau tadi tu. Kebetulan jer kan yang kau masuk dan kau kena perangkap aku. Aku just nak kau maaf kan aku. Aku dah dari tadi cari kau, tzuyu. Forgive me!" ~ chanyeol.

"aku suka kan kau takkan aku nak buat kau jera, tzuyu. Aku sayangkan kau lebih dari apa pun. Aku sanggup buat apa-apa, asalkan kau maaf kan aku, please!" ~ chanyeol.

"aku kan dah kata berapa kali yang aku tak sukakan kau. Kau dah ada yeochin(yeoja chingu) kan? Apasal pulak kau suka aku" ~ tzuyu.

"aku takda yeochin, aku just suka kau jer seorang. Aku sanggup tunggu sampai bila-bila masa kau terima aku!" ~ chanyeol.
"kau tunggu lah, sampai kau mati. Sebab aku takkan pernah sukakan kau sampai dunia kiamat 'badboy'. Araseo?" ~ tzuyu.
 
  Tzuyu pun pergi tinggalkan chanyeol seorang diri yang mematung di lorong sekolah. Chanyeol memusingkan badan dan melihat kelibat tzuyu yang lama kelamaan hilang dari pandangan matanya.
"aku akan buatkan kau sukakan aku tzuyu. Just waiting!" tekad chanyeol dalam hati dan tersenyum.

...To Be Continued...

Hai semua!!
Sorry kalau part ni singkat sangat, tn takda idea nak karang cam mana!
Sorry lah ye...
Kalau ada yang nak bagi idea tuk tn,,, comment jer tau. Tn akan sentiasa membaca dan menghargai sangat-sangat. Tapi kalau takda takpa jugalah.

Help vote Dan don't forget to comment!!!

Terima kasih kepada yang selalu support ff ni.


LOVE, TN


My Bad Boy! (C)  Where stories live. Discover now