Part [1]

13.6K 565 51
                                    

​ေရာင္​စံုမီး​ေရာင္​​ေတြၾကား......အ​ေခ်ာအလွ​ေတြက...ၿပိဳၿပိဳျပက္​ျပက္​...တိုတိုကပ္​ကပ္​...၀တ္​ကာ....​ေကာက္​​ေၾကာင္​းအလွ​ေဖာ္​ျပတဲ့အက​ေတြနဲ႔ ...dancing floor မွာ အလွျပလ်က္​....။

တခၽိဳ႔အတြဲ​ေတြက...အ​ေမွာင္​ကိုအမွီသဟဲျပဳကာ....ကာမ​ေရ​ေၾကာမွာ...စီး​ေမ်ာရင္​း..

တခ်ိဳ႕က​ေတာ့....နတ္​ျပည္​က...​ေရစင္​လို႔အမည္​​ေပးထားတဲ့...​ေဆး​ေတြနဲ႔...​ေမ်ာလြင္​့ခ်င္​​တိုင္း​ေ​မ်ာလြင္​့လို႔......

DJ သံခပ္​ျမဴးျမဴး​ေတြကလည္​း....႐ွိရင္​းစြဲတက္​ႂကြမူ​ေတြကို...အ​ေရာင္​တင္​​ေနသည္​မို႔...ဒီအထဲမွာ႐ွိတဲ့လူတိုင္​းက​ေတာ့....ကိုယ္​့ feel နဲ႔ကိုယ္​.....

ဒီ​ေနရာက..ကိုးရီးယားႏိုင္​ငံရဲ႕ထိပ္​တန္​းသူ​ေ႒းတို႔ရဲ႕...သားသမီး​ေတြလာ​ေရာက္​​တတ္​တဲ့..Ruby eye...club.....

အရက္​လား....မိန္​းမလား...​ေဆးလား...လက္​နက္​လား....ႀကိဳက္​တာ​ေျပာ...တစ္​​ေနရာတည္​းမွာ..စံုစံုလင္​လင္​ရ႐ွိႏိုင္​တဲ့...ကမၻာ​ေပၚက..နတ္​ဗိမၼာန္​ လို႔တင္​စားရ​ေလာက္​သည္​့...club.....
ဒီ​ေနရာကို...မ​ေသခင္​တ​ေခါက္​​ေလာက္​​ေရာက္​ဖူးခ်င္​ၾကတဲ့....လူကခပ္​မ်ားမ​်ား...
ဘာ​ေၾကာင္​့လဲ....
လူတိုင္​းမလာႏိုင္​လို႔.....
ဒီ club ကနတ္​သမီး​ေလး ​ေတြအျပင္​...နတ္​သား​ေလး​ေတြကအ​ေသ​ေခ်ာလို႔.....

~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>

" အာ့...ခ်စ္​ကလည္​းကြာ....အတင္​းဘဲ..လူဆိုး..."

" ဆိုးတာ​ေလးဘဲခ်စ္​​ေနတာမလား...."

အျပာ​ေရာင္​မီး​ေရာင္​မိွန္​မွိန္​​ေလးထြန္​းထားတဲ့....အခန္​းတခုမွာ...​..​ေပါင္ရင္​း​နား​ေလာက္​ထိ...​ေရာက္​​ေနသည္​့ဂါ၀န္​လည္​ဟိုက္​ကို၀တ္​ထားသည္​့...club ရဲ႕ နာမည္​ႀကီး..နတ္​မိမယ္​​ေလး​တစ္​​ေယာက္​....

ဆံပင္​​ေငြ​ေရာင္​​ေတြဆိုးထားသည္​့တိုင္​...ၾကည္​့​ေကာင္​းသည္​့မ်က္​ႏွာ​ေပၚက...ခပ္​မဲ့မဲ့ႏူတ္​ခမ္​းတစံုနဲ႔​ေကာင္​​ေလး...တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕​ေပါင္​​ေပၚတက္​ထိုင္​ရင္​း...ပြတ္​သီးပြတ္​သပ္​လုပ္​​ေန​ေလသည္​။

အမုန္​း...ခ်ိဳခ်ိဳ   အခ်စ္​...ခါးခါး(completed)Zawgyi and Unicode Donde viven las historias. Descúbrelo ahora