1.3

5K 345 175
                                    

Normalde not düşmem ama bu bölümde biliyorum Ali'ye kızacaksınız. Kızmayın, çünkü o da kendince haklı, yalnızca biraz fazla kırıcı.

İkisine de kıyamıyorum çünkü benim yazdığım Ali, benim güvensiz, kontrolcü yanım ve Barış da sevgiye aç, yalnız hisseden tarafım gibi. Bu yüzden ikisi de benim için çok özel. Umarım size onların ruhunu hissettirebilirim.

Bölüme geçebilirsiniz. Keyfili okumalar.

Ali: Bir daha sakın beni arama.

Ali: Çık hayatımdan.

Ali: Hayatımı düzene sokmak istiyorum ve o düzende sana yer yok, üzgünüm.

Ali: Üzgün falan değilim, beni mahvettin.

Ali: Her saniye, her düşünceme dadanmaya hakkın yok.

Ali: Ben rahat bir kafa istiyorum artık. Eski Ali nerede bilmiyorum ve arıyorum.

Ali: Bulacağım.

Ali: Seni hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm ama sevilecek bir adam değilim ben.

Ali: Kalbin benim gibi saçma bir herife kapıldığı için özür dilerim.

Ali: Özrümü geri alıyorum. Tek suçlu kalbin.

Ali: Unut beni, o kadar zor olmamalı.

Ali: Başka birini bul. Seni gerçekten hak ettiğin gibi sevecek birini.

Ali: Kendine iyi bak.

Görüldü.

Barış: Sen kafayı mı yedin?

Barış: Benimle dalga mı geçiyorsun?

Barış: O kadar kolay mı her şey?

Barış: Allah kahretsin.

Barış: Baksana, üç yıl uzaktan sevdikten sonra sana açılmak hayatımda yaptığım en büyük hataydı. Söylemesem, bu kadar canım yanmazdı.

Barış: Sen sevilecek adam değilsin Ali Tekelioğlu.

Barış: Ama sıçtığımın kalbi beni dinlese bu durumda olmazdım. Evet, tek suçlu kalbim.

Barış: Kurmak istediğin düzende bana yer olmadığını da biliyorum.

Barış: Ama özür dilerim, senden kurtulamıyorum. O düzende yer açmak için çok uğraştım ama demek ki başaramamışım.

Barış: Seninkinin aksine ben kendi düzenimde senden başkasını istemiyorum. Sadece sen ol istiyorum ama karşıma geçmiş 'çık hayatımdan' diyorsun.

Barış: Asıl sen çık hayatımdan.

Barış: Üç yıldır baktığım her yerde sen varsın. Asıl sen beni mahvettin. Hayatımın ağzına sıçtın ve ben de bunu ruh hastası gibi keyifle izledim.

stop making me think about you || bali [boyxboy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin