Part-17

373 41 36
                                    

#zawgyi

ၾကမ္းျပင္ေပၚ ဟိုတစ္ပံု ဒီတစ္ပံု ျပန္႔ႀကဲေနၾကသည့္ ဓာတ္ပံုေတြထဲက လူႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ အေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္ေနပံုရေပမယ့္ မေပ်ာ္သူက သူမ...

"မျဖစ္သင့္ဘူး Daehwi ေမေမ့သားေလးက ဒီလိုက်က္သေရမရိွ မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥေတြဆီ စိတ္မပါသင့္ဘူး Daehwi"

မ်က္လံုးထဲမွာ အိမ္နံရံေတြက ထူးထူးဆန္းဆန္းလည္ေနၾကၿပီး သူမခႏၶာကိုယ္ဟာလည္း ၾကမ္းျပင္ေပၚ ပံုလ်က္သားလဲက်သြားသည္

"Omma"

အေဝးက သားျဖစ္သူရဲ႕အသံကို နားထဲဝိုးတိုးဝါးတားၾကားေနရသည္... စိုးရိမ္မႈေတြနဲ႔ျပည့္ႏွက္ေနတဲ့ သားေလးအသံက ဘာမ်ားျဖစ္လို႔ပါလိမ့္...

"shockရၿပီး ေမ့လဲသြားတာပါ မစိုးရိမ္ပါနဲ႔ မၾကာခင္သတိရလာပါလိမ့္မယ္"

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေဒါက္တာ... "

ၾကမ္းျပင္ေပၚက hyungနဲ႔သူ႕ရဲ႕ပံုေတြက အေမျဖစ္သူ မူးလဲရျခင္းရဲ႕အဓိကအေၾကာင္းရင္းမွန္း ခန္႔မွန္းၾကည့္စရာေတာင္ မလို...

"Daehwi..."

တိုးလ်လ်ထြက္လာသည့္ အေမျဖစ္သူဆီမွ အသံေၾကာင့္ သတိရလာမွန္းသိလိုက္ေပမယ့္ သူဘာမဆိုရင္ဆိုင္ဖို႔ အဆင္သင့္ျဖစ္မေနေသး...

"Jinyounggie hyuunggggg.... "

Hyungနာမည္ေလးကို အားကိုးတႀကီး တိုးတိုးေလးေရရြတ္လိုက္သည္

"Daehwi"

"omma လွဲေနပါ ေနေကာင္းတာလည္းမဟုတ္ဘဲနဲ႔"

"Daehwi အေမ့သားေလးက ဘာလို႔ အေမမႀကိဳက္တဲ့အလုပ္ေတြကို လုပ္ရတာလဲ"

"ကြၽန္ေတာ္ ဘာလုပ္မိလို႔လဲ Omma ေနေကာင္းေသးတာလဲ မဟုတ္ဘူး အနားယူဖို႔လိုတယ္မလား ကြၽန္ေတာ္ ommaစားဖို႔တစ္ခုခု... "

"Jinyoungနဲ႔တြဲေနတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲ Hwiေလး? "

"..."

"Hwiေလး...? "

"မၾကာေသးပါဘူး..."

"မၾကာေသးေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ မနက္ျဖန္ကစၿပီး အဆက္အသြယ္ျဖတ္လိုက္ေတာ့ Lee Daehwi ။သားအေဖမသိေအာင္ ေမေမဖံုးထားေပးမယ္ သားက Jinyoungေလးနဲ႔ပဲ အဆက္အသြယ္ျဖတ္လိုက္ ေမေမေျပာတာနားလည္ပါတယ္ေနာ္ Hwiေလး"

Happy EndingWhere stories live. Discover now