#zawgyi
ညီမျဖစ္သူ နာနာက်င္က်င္ေသသြားရတာေတာင္ မေတာ္တဆေသဆံုးမႈဟု ေခါင္းစဥ္တတ္ၿပီး ဈာပနလာသည့္ အသိမိတ္ေဆြေတြကို လူမႈေရးအရ ႏႈတ္ဆက္ေနရသည့္ အစ္ကိုတစ္ေယာက္အျဖစ္...
လူေတြသာ ဒီအေၾကာင္းေတြသိသြားၾကရင္ သူ႕ကို ရြံစရာေကာင္းသည့္လူသားတစ္ေယာက္အျဖစ္ ဆက္ဆံၾကေလမလား? ဒါမွမဟုတ္ ဦးေႏွာက္ပ်က္ေနသည့္ အခ်စ္သူရဲေကာင္း အ႐ူးႀကီးအျဖစ္ သတ္မွတ္ၾကမလား...?
ညီမျဖစ္သူ၏ ေနာက္ဆံုးခရီးေလးကို ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းက်င္းပ၍သာ
ၿပီးဆံုးသြားေပမယ္လို႔ ညီမျဖစ္သူအေပၚ အားနာမိသည္ထက္ကို အားနာမိသည္"အစ္ကို႔မခြင့္လႊတ္ပါနဲ႔ Mira... ေနာက္ဘဝက်ရင္လည္း ညီမေလးခ်စ္တဲ့...ညီမေလးကိုေသခ်ာဂ႐ုစိုက္မယ့္ ပတ္ဝန္းက်င္ေကာင္းေလးနဲ႔ေတြ႕ဆံုရပါေစ... "
ဈာပနပြဲအၿပီး စိတ္ပင္ပန္း လူပင္ပန္းႏွင့္ ျပန္ေရာက္လာေပမယ့္ Bae Jinyoungတစ္ေယာက္ကေတာ့ သူ႕ကိုအနားမေပးခ်င္ေသးပံုရသည္
ေလွ်ာက္သြားခ်င္ရာေတြသြားၿပီး ျပႆနာရွာမည္စိုး၍ တိုက္ခန္းထဲ ေသာ့ခတ္ၿပီးထားခဲ့ေပမယ့္ ခုေတာ့ တိုက္ခန္းထဲကိုမုန္တိုင္းတိုက္သြားသလို ဖန္တီးထားသည္
ပြစာႀကဲေနသည့္ ပစၥည္းအခ်ဳိ႕ရယ္... အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာျဖစ္ေနသည့္ ပန္းကန္ကြဲစ ဖန္ခြက္ကြဲစေတြရယ္...အစိတ္အမႊာမႊာၿဖဲစုတ္ခံထားရသည့္ စကၠဴအပိုင္းအစေတြရယ္... ဟာရီကိန္းမုန္တိုင္းေတာင္ သူ႕ေလာက္ဆိုးဝါးမည္မထင္...
"Jinyoung? Jinyoung? ဘယ္မွာလဲ Jinyoung? မင္းက ဒီမွာကို Hyungျပန္ေရာက္ၿပီ"
သူ႕ကိုေနာက္ေက်ာခိုင္းထိုင္ၿပီး စာေရးစားပြဲေပၚတြင္ ဘာေတြလုပ္ေနမွန္းမသိသည့္ Jinyoungကိုျမင္လိုက္ရမွ ရင္ထဲေအးသြားေတာ့သည္
သူမရိွတုန္း ျပတင္းေပါက္ကေနခုန္ခ်သြားၿပီထင္ေနတာ? ဒီေကာင္ေလးက နာမွာေတြ ဒဏ္ရာရမွာေတြမသိဘူး...သူလုပ္ခ်င္ရာေတြ ေလွ်ာက္လုပ္တတ္သည့္ ေကာင္ေလးမ်ဳိး...
နားထဲ ၾကားလိုက္ရသည့္အသံက ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြကို ဓားထက္ထက္ႏွင့္ လီွးျဖတ္ေနသည့္အသံမ်ဳိး... မဟုတ္မွလြဲေရာ...?
YOU ARE READING
Happy Ending
Fanfictionအထီးကျန်ခြငး်တစ်ခွက်ထဲ အတ္တပြင်းပြင်းလေးရောဖျော်ပြီး သောက်ကြည့်...အဲ့အချိန်ကျရင် ကျွန်တော် ဘာလို့ သူ့ကိုလိုအပ်လည်းဆိုတာ ခင်ဗျားတို့ပါ သိလာလိမ့်မယ်..."