Part-24

276 33 15
                                    

#zawgyi
သူ႕ကိုအဖက္လုပ္စကားေျပာတာဆိုလို႔ သူ႕ကိုလာၿပီးျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ေနသည့္ nurseမေလးရယ္ Dr. Kimရယ္ကလြဲလို႔ ဘယ္သူမွမရိွသည့္ ဒီေဆး႐ံုႀကီးထဲမွာ မေနခ်င္ေတာ့တာက အမွန္ပင္...

အရင္က အိမ္မွာတစ္ေယာက္တည္းေနေပမယ့္လို႔ ကိုယ္စိတ္တိုင္းအကုန္လုပ္ခြင့္ရိွၿပီး Minhyunnie hyungနဲ႔Daehwiတို႔ကလည္း Nurseမနဲ႔Dr. Kimထက္ေတာင္ သူ႕အေပၚ ဖူးဖူးမႈတ္ထားၾကသည့္ လူေတြမလား...

အမွန္တကယ္ေတာ့ သတ္ပစ္ခ်င္ေအာင္မုန္းေနသည့္ Hyungကို သတိရသလို Daehwiသာ အနားမွာရိွေနရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲလို႔လည္းေတြးမိသည္

ဒါဆို ဘာလို႔ေတြ႕ဖို႔မလုပ္ရလဲလို႔ ေမးခြန္းထုတ္ၾကလိမ့္မယ္...

ဟိုတစ္ေန႔က Daehwiကိုေတြ႕ခ်င္လို႔ စိတ္ရိွတိုင္း ေအာ္ဟစ္ ေသာင္းက်န္းပစ္လိုက္မိေပမယ့္ စိတ္ၿငိမ္ေဆးတစ္လံုးအထိုးခံလိုက္ရၿပီး အိမ္ေမာေတာင္က်သြားတာပဲအဖတ္တင္သည္... Daehwiေတြ႕ဖို႔မေျပာနဲ့ အခန္းထဲကေနေတာင္ အျပင္ထြက္ခြင့္မရိွခဲ့ဘူး...

လူတိုင္းက သူ႕ကို႐ူးေနတဲ့လူလို႔ပဲ သတ္မွတ္ပစ္ေနၾကတာ... သူဘယ္ေလာက္ခ်စ္တတ္လဲ ဂ႐ုစိုက္လည္းဆိုတာ မသိၾကဘူး... ဒါေပမယ့္ Dr. Kimကေတာ့ သူ႕အေၾကာင္းကိုအကုန္နားလည္ေပးႏိုင္တယ္။ဒီလူက အရမ္းကိုေတာ္ၿပီးပါးနပ္တဲ့ ဆရာဝန္ေကာင္းတစ္ေယာက္...ဒီေဆး႐ံုမွာ သူမီွတြယ္ရာ တစ္ဦးတည္းေသာလူ...

"Jinyoung ahhh"

မေန႔ကမွ ခရီးကျပန္ေရာက္၍ သူ႕ဆီမလာႏိုင္သည့္ အေၾကာင္းေတြကို ဂ်ဴဒီကုတ္ခြၽတ္ရင္းေျပာေနသည့္ Dr. Kimကို ေငးၾကည့္ေနမိသည္

"Jinyoung? Drမရိွတုန္း ေသာင္းက်န္းေသးတယ္ဆို ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ? "

"Daehwiနဲ႔ေတြ႕ခ်င္လို႔ ခြင့္ေတာင္းေပမယ့္ သူတို႔က လက္မခံၾကဘူး Dr"

Drက သူနားလည္ၿပီဆိုသည့္ပံုစံျဖင့္ ဆက္မေျပာေတာ့ဖို႔ လက္ကာျပသည္

"မင္းေနေကာင္းတဲ့အခါ ဒီကေလးနဲ႔ေတြ႕ရမွာမလို႔ မင္းအရင္ေနေကာင္းေအာင္လုပ္ ဟုတ္ၿပီလား မင္းေနေကာင္းသြားၿပီဆို ဆရာကိုယ္တိုင္လိုက္ပို႔ေပးမယ္"

Happy EndingWhere stories live. Discover now