5- If Only

937 27 7
                                    

Heiii.
Un film super bun și emoționant care m-a făcut să plâng este "If only".

Vi-l recomand, sper că îl veți viziona. Povestea este pur și simplu minunată.
Ador actorii, mi se pare că fac o treabă grozavă.
Filmul este realizat în 2004, dar acțiunea este foarte bună.

"Dupa ce prietena sa, Samantha, moare intr-un accident la scurt timp dupa ce ei se cearta si aproape se despart, o alta lovitura dureroasa pentru omul de afaceri englez, Ian Wyndham (Nicholls) care locuieste la Londra si care incearca sa reinvie ziua in speranta de a schimba cursul evenimentelor care au dus la moartea iubitei lui."

"Apreciaza ce ai...iubeste pur si simplu...ai putea suporta gandul ca iubirea vietii tale va pleca maine si n-o s-o mai vezi niciodata?...traieste-ti fiecare zi iubind ca si cum ar fi ultima ta zi...un film cu un final sfasietor, trist...dar pe care e bine sa nu-l scapi...diferit putin de The Notebook, dar cu un mesaj la fel de puternic..."

"Sunt foarte curios cat de mult ma voi resimti in urma acestui film, o drama romantica in adevaratul sens al cuvantului care iti rupe sufletul in doua, si nu o singura data.Inca sunt uimit dupa memorabilul "A walk to Remember" care mi'a ajuns la suflet , ca mai exista astfel de filme care ma coplesesc si care ma fac, culmea, sa varsa cate o lacrima."

"Pentru mine , filmul acesta ramane o capodopera a genului drama , cu un subiect cat de trist , ce se incadreaza perfect cu actorii ( Jennifer Love Hewitt, Paul Nicholls si Tom Wilkinson ) , iar scenariul , precum si regia , sunt nemuritoare ! nu ai cum sa nu iubesti un asemenea film , ce arata aceeasi traita in cu totul alte circumstante , iar finalul este de asemenea de milioane ! primul film din categoria dramelor care a reusit sa ma impresioneze pana la lacrimi, dupa mult timp! Merita văzut și revăzut la infinit , pentru că mereu va avea același efect nemaipomenit!"

*
Aveți la media trailer-ul. Nu uitați să votați. 😚😚







Cele mai frumoase filme și seriale ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum